Dimecres 09 de setembre de 2026
PORTADA MANRESA BAGES CATALUNYA CENTRAL ESPORTS CULTURA TENDÈNCIES
ST. JOAN ST. VICENÇ ST. FRUITÓS SANTPEDOR SALLENT NAVÀS SÚRIA NAVARCLES CARDONA MOIÀ
 
ÉS NOTÍCIA:

Comencen les obres del solar al carrer Sant Bartomeu
La finca té una superfície de 222 metres quadrats; s'hi instal·laran un banc perimetral i arbrat, que seran d'ús públic
La finca està situada al carrer Sant Bartomeu 23-25 i té una superfície de 222 metres quadrats. Foto: AjM

MANRESA / Redacció  
07/06/2017 21:49
Les millors fotografies de la Nit de l'Esportista de Manresa
Nova plataforma web per donar visibilitat als projectes de recerca i d'innovació de l'ICS
El Bages reivindica la pedra seca com a inspiració per a l'arquitectura
La 24a Setmana de Jocs al Carrer tanca una edició marcada pels canvis
L’Ajuntament de Manresa, després de finalitzar les tasques d’enderroc de la finca situada al carrer Sant Bartomeu 23-25, ha iniciat aquesta setmana els treballs d’arranjament provisional d’aquest espai situat a la cantonada amb el carrer Aiguader i que podrà ser utilitzat com a espai públic. Mitjançant aquesta intervenció, aquest entorn guanyarà molta més visibilitat, ja que l’edifici enderrocat impedia que hi penetrés la llum.
 
L'actuació que s’hi durà a terme consisteix en un encintat de formigó perimetral al llarg del carrer Sant Bartomeu, el carrer Aiguader i el passatge Aiguader, i la col·locació d’un paviment compactat a la part central. A més, s’hi farà una evacuació d’aigües per evitar la formació de tolls i d’acumulació d’aigua en general.

La proposta inclou també la construcció d'un banc perimetral que també eviti que al solar hi entrin vehicles, la plantació de tres acàcies, una espècie que ja trobem al carrer Sant Bartomeu, i el desplaçament a la banda del carrer Sant Bartomeu dels contenidors del carrer Aiguader. L’actuació, amb un pressupost d'uns 12.000 euros, afecta una superfície de 222 metres quadrats i compta amb una aportació econòmica del Districte Centre. La durada prevista de les obres és d'un mes.



 
Escriu la teva opinió
Nom:
Opinió:
Escriu el resultat de 3+2 (en xifra):

Arxivat a: URBANISME 
També et pot interessar:
MANRESA
Millores en l’accessibilitat de la Font dels Capellans
MANRESA
La segona planta de la Fàbrica de l'Aranya ja llueix nova cara
NAVARCLES
Navarcles inaugura una nova pista esportiva coberta

ST. FRUITÓS
Es construirà un bany públic a la plaça del Cobert del Batre
ST. FRUITÓS
Es reposicionarà el col·lector d’aigües residuals del Paidos
SALLENT
Sallent ofereix subvencions per als comerços
Ambient al nou carrer Guimerà
Les millors fotografies de la Nit de l'Esportista de Manresa
L’Escola Jeroni de Moragas d’AMPANS estrena el curs ampliant dues unitats educatives
El Teatre Casal Cultural acollirà l'espectacle "Postals presents per a una mare absent"
60.000 euros en ajudes per impulsar la creació de negocis i comerços
Nova plataforma web per donar visibilitat als projectes de recerca i d'innovació de l'ICS
El Bages reivindica la pedra seca com a inspiració per a l'arquitectura
La 24a Setmana de Jocs al Carrer tanca una edició marcada pels canvis


 
redaccio@manresadiari.cat | Qui som| Avís Legal | Pompeu Fabra, 7-13, 08240-Manresa | Tel.: 93 872 53 53
Manresadiari.cat és un producte de:

Altres mitjans del grup:
   
 
[Web creada per Duma Interactiva ]