|
|
|
Des del passat mes de febrer, el Parc de la Sèquia mostra una nova imatge de marca: "Molt més neta i senzilla, i adaptada als nous temps. Amb aquest canvi d’imatge es vol ressaltar i fer més notori el què ens diferencia, la Sèquia. És el que ens fa únics i dóna coherència i raó de ser al nostre discurs. La Sèquia lliga l’aigua amb la història, la natura, la cultura i a la vegada vertebra el territori", afirma l'entitat. També estrena lema, L’aigua és el camí, una clara declaració d’intencions de cap on vol anar el Parc de la Sèquia. En aquest sentit, tot el personal a partir d’ara també estarà identificat amb uns nous uniformes on s’hi pot llegir el lema.
Paral·lelament s’ha treballat per tenir una nova pàgina web, amb una imatge més simple, i que sigui molt intuïtiva. En ella s’hi pot trobar informació dels equipaments que conformen el Parc de la Sèquia, de les activitats (Agenda, Transèquia, Viu el Bages), un apartat blog on es tracten temes relacionats amb l’aigua i un espai de Servei Educatiu dirigit a les escoles. També s'ha inclòs un servei de venda online d’entrades i tiquets per activitats. "Una novetat que ens permet ser molt més àgils, arribar a molta més gent i sobretot gestionar les activitats molt més fàcilment. Aquest apartat és gràcies a un acord amb BagesTerradeVins, que ha creat una plataforma que permet la comercialització de productes turístics", expliquen fonts del Parc de la Sèquia. Actualment només es pot consultar en català, però durant el mes d’agost s’activarà també en castellà, anglès i francès. |