Diumenge 26 de juliol de 2026
PORTADA MANRESA BAGES CATALUNYA CENTRAL ESPORTS CULTURA TENDÈNCIES
ST. JOAN ST. VICENÇ ST. FRUITÓS SANTPEDOR SALLENT NAVÀS SÚRIA NAVARCLES CARDONA MOIÀ
 
ÉS NOTÍCIA:

Dos ferits pel descarrilament d'un tren a Sant Vicenç
Els fets han tingut lloc aquest divendres a les 6 de la tarda; hi ha retards a la R4 de fins a mitja hora
Imatge publicada a Twitter per un passatger de la pedra amb què ha topat el tren a la sortida de l'estació. Foto: @CardenerCat

ST. VICENÇ / Noemí Badrenas  
18/08/2017 20:39
Es fan públics els nominats a la 55a edició de la Nit de l'Esportista de Manresa
S’obre convocatòria de candidats a Pubilla i Hereu de Manresa 2026
Aquest dissabte es juguen les finals del Mundialet
Crida a extremar la prevenció per evitar ofegaments
Dues persones han resultat ferides lleus pel descarrilament, aquest divendres a les sis de la tarda, d’un tren a Sant Vicenç de Castellet. Segons fonts de la Renfe, el comboi, que anava de Manresa a L’Hospitalet de Llobregat (R4), ha topat amb una pedra de grans dimensions que havia caigut a la via a l’estació de Sant Vicenç i ha descarrilat.

Els cinquanta passatgers que hi viatjaven han estat traslladats a un altre tren i els ferits portats a l'Hospital de Sant Joan de Déu de Manresa, segons fonts de la Renfe. No obstant això, fonts dels Bombers han informat a aquest diari que serien tres les persones ferides per l'accident i una quarta que no hauria volgut ajuda dels serveis d'emergències.

A causa de l'accident, el tren ha quedat aturat a l'estació de Sant Vicenç, fet que ha provocat que només es pugui circular per una via entre aquesta estació i Castellbell i el Vilar. Fins al lloc dels fets s'han desplaçat tres dotacions dels Bombers i tècnics de Renfe, que ja estan treballant per retirar el comboi avariat. Segons fonts de la companyia, s'ha obert una investigació per conèixer la causa del despreniment de la roca.

Al llarg de la tarda, la circulació de trens de la R4 ha patit retards de fins a mitja hora. Hores abans, sobre les tres del migdia, un altre comboi de la Renfe ha hagut d'efectuar maniobres de retrocés entre Sant Vicenç i Manresa per una avaria mecànica del tren.



 
Escriu la teva opinió
Nom:
Opinió:
Escriu el resultat de 3+2 (en xifra):

Arxivat a: SUCCESSOS 
També et pot interessar:
MANRESA
Els Mossos detenen un home per tràfic de drogues a Manresa
BAGES
Dos ferits greus en un accident de trànsit a la C-37, a Sant Salvador
MANRESA
Denunciat un jove després d'accidentar-se drogat

MANRESA
Detingut a Manresa amb 82 pastilles d'èxtasi a sobre
BAGES
Dos detinguts al Bages per haver sostret mòbils
MANRESA
Detinguts dos manresans per un delicte de falsificació
Aquest dissabte es juguen les finals del Mundialet
Crida a extremar la prevenció per evitar ofegaments
S’obre convocatòria de candidats a Pubilla i Hereu de Manresa 2026
Es fan públics els nominats a la 55a edició de la Nit de l'Esportista de Manresa
La Càtedra de Simulació i Seguretat del Pacient d'UManresa estrena codirecció per impulsar una nova etapa de creixement
Un estiu per gaudir i refrescar-se
Althaia i el Parc de la Séquia impulsen un projecte d’horticultura
L'Ajuntament rep la donació de la família Alapont d'un instrument de música per al Conservatori


 
redaccio@manresadiari.cat | Qui som| Avís Legal | Pompeu Fabra, 7-13, 08240-Manresa | Tel.: 93 872 53 53
Manresadiari.cat és un producte de:

Altres mitjans del grup:
   
 
[Web creada per Duma Interactiva ]