Dijous 04 de juny de 2020
PORTADA MANRESA BAGES CATALUNYA CENTRAL ESPORTS CULTURA TENDÈNCIES
ST. JOAN ST. VICENÇ ST. FRUITÓS SANTPEDOR SALLENT NAVÀS SÚRIA NAVARCLES CARDONA MOIÀ
 
ÉS NOTÍCIA:

Estratègia turística per a Manresa
El Pla de Màrqueting Turístic de Manresa, elaborat al llarg del 2018 amb el suport de la Diputació de Barcelona i que s'ha presentat aquest dimarts a l'Auditori de la Plana de l'Om
Presentació del pla que ha de guiar l'estratègia turística de Manresa. Foto: Jordi Preñanosa

MANRESA / Redacció  
30/01/2019 08:03
El Papa Francesc rebrà una delegació de l'Ajuntament de Manresa
El videoclip "Rap per la Igualtat", finalista en dues categories del 6è Concurs Kabua
Com serà la Revetlla de Sant Joan d'aquest 2020?
Es quadrupliquen les beques per a casals i colònies d’estiu
El Pla de Màrqueting Turístic de Manresa, , té com objectius principals dotar la ciutat dels equipaments i l’organització necessària per atraure turistes, potenciar l’enfortiment de les empreses del territori, consolidar el posicionament de la ciutat com a destinació turística i potenciar l’atracció de visitants. A la tarda, en el mateix escenari, s'ha presentat també el Pla de Màrqueting Turístic de Catalunya 2018-2022.

El regidor de Turisme de l’Ajuntament de Manresa, Joan Calmet, i el diputat de Turisme de la Diputació, Miquel Samper, han estat els encarregats d’obrir aquest migdia l’acte de presentació del Pla de Màrqueting Turístic de Manresa, que defineix l’estratègia que ha de seguir la ciutat en matèria turística i orienta les accions necessàries per assolir les fites establertes.

Dues representants de l’empresa Expertus, que ha elaborat aquest treball per encàrrec de la Diputació de Barcelona, han exposat els detalls del pla davant d’una vintena d’agents turístics de la Catalunya Central en la sessió que ha tingut lloc a l’Auditori de la Plana de l’Om. 

El Pla de Màrqueting Turístic de Manresa, elaborat al llarg del 2018, té com objectius principals dotar la ciutat dels equipaments i sistemes organitzatius necessaris, potenciar l’enfortiment de les empreses del territori, consolidar el posicionament de la ciutat com a destinació de turisme cultural i espiritual i potenciar l’atracció de visitants mitjançant la promoció, comunicació i distribució multicanal. Per tal d’assolir aquests objectius s’han definit estratègies i accions vinculades amb la gestió i elements bàsics de competitivitat, amb els productes, la promoció i el màrqueting, la comunicació i la comercialització.

El diputat de Turisme, Miquel Samper, ha considerat que els atractius patrimonials, arquitectònics, naturals, gastronòmics, enoturístics i de tot tipus que ofereixen Manresa i el seu entorn fan preveure que “en molt poc temps, sigui una molt bona destinació turística en tot allò que tingui a veure amb la natura”. Per això, Samper considera que “val molt la pena que hi posem totes les sinèrgies de les administracions que hi poden col·laborar –Diputació, Generalitat i Ajuntament- i els operadors privats perquè en molt poc temps sigui una destinació interessant”.

Per la seva part, el regidor de Turisme, Joan Calmet, ha manifestat que “essencial” poder disposar d’aquest Pla de Màrqueting Turístic de Manresa perquè per una banda ajuda a ordenar i definir conceptes que potser ja eren coneguts,  però alhora “permet posar-nos a treballar amb un full de ruta més definit” perquè “ens permet saber de quins recursos estem mancats i posar-nos a caminar d’una manera més coherent, enfocada i dirigida cap a l’objectiu final”.

Les accions incloses al pla també estan alineades amb les establertes al Pla Director del Projecte Manresa 2022, pel fet que el 500 aniversari de l’estada de Sant Ignasi de Loiola a Manresa representa una gran oportunitat per posicionar la ciutat com una destinació de turisme cultural i espiritual de referència.

Les actuacions previstes donen continuïtat a les tasques realitzades durant els darrers anys per l’Ajuntament  de Manresa i la Fundació Turisme i Fires en la seva aposta per impulsar el sector turístic amb el desenvolupament d’un projecte de ciutat per convertir-lo en un important element de dinamització econòmica.Posteriorment, a dos quarts de sis de la tarda al mateix Auditori de la Plana de l’Om, s’ha presentat el Pla de Màrqueting Turístic de Catalunya 2018-2022, una iniciativa conjunta de la Agència Catalana de Turisme i de les àrees de Turisme de les Diputacions catalanes. Durant l’acte, hi ha intervingut l’alcalde de Manresa, Valentí Junyent; el diputat Miquel Samper; i el director de l’Agència Catalana 



 
Escriu la teva opinió
Nom:
Opinió:
Escriu el resultat de 3+2 (en xifra):

Arxivat a: MANRESA 
També et pot interessar:
MANRESA
El Papa Francesc rebrà una delegació de l'Ajuntament de Manresa
CINEMA
El videoclip "Rap per la Igualtat", finalista en dues categories del 6è Concurs Kabua
MANRESA
El casal de joves la Kampana proposa la versió online del projecte JUNTES

BÀSQUET
El CB Artés, ascendit a EBA, serà el nou vinculat del BAXI Manresa
BÀSQUET
Scott Eatherton: un gran de la lliga alemanya aterra al Nou Congost
BÀSQUET
Els jugadors del BAXI Manresa passen testos del COVID-19 als laboratoris Synlab
Com serà la Revetlla de Sant Joan d'aquest 2020?
L’Ajuntament de Sant Fruitós reparteix un kit per a la neteja de l’entorn natural del municipi
Personatges coneguts promocionaran el Bages
Leo Messi envia un missatge de suport a les persones usuàries de la Fundació AMPANS
Les persones traslladades a l’Hotel Món retornen a la Residència Sant Andreu de Manresa
El Papa Francesc rebrà una delegació de l'Ajuntament de Manresa
El casal de joves la Kampana proposa la versió online del projecte JUNTES
El videoclip "Rap per la Igualtat", finalista en dues categories del 6è Concurs Kabua


 
redaccio@manresadiari.cat | Qui som| Avís Legal | Pompeu Fabra, 7-13, 08240-Manresa | Tel.: 93 872 53 53
Manresadiari.cat és un producte de:

Altres mitjans del grup:
   
 
[Web creada per Duma Interactiva ]