Diumenge 05 de abril de 2020
PORTADA MANRESA BAGES CATALUNYA CENTRAL ESPORTS CULTURA TENDÈNCIES
ST. JOAN ST. VICENÇ ST. FRUITÓS SANTPEDOR SALLENT NAVÀS SÚRIA NAVARCLES CARDONA MOIÀ
 
ÉS NOTÍCIA:

5 esmorzars saludables per portar a la feina
L’esmorzar ens ajuda a donar-nos el combustible necessari per començar el dia amb energia i aporta a l’organisme els nutrients necessaris sempre que mengem un esmorzar saludable. Ara bé, en què consisteix un bon esmorzar? Molts cops ens deixem emportar pel màrqueting dels productes saludables que trobem al supermercat, però molts cops és molt més recomanable adquirir-los de forma natural i amb aliments reals.
La fruita és un dels esmorzars més saludables.

AMIC (Alba Martos)  
05/01/2020 10:43
El Diumenge de Rams més desert
Manresa demana als ciutadans que es desinfectin més les cases
L'ajuntament anima a compartir Internet amb els veïns
La Coral Cardonina programa un cicle de Música Sacra online
La realitat és que un bon esmorzar s’hauria de compondre amb els següents ingredients:

-Grans sencers: flocs de civada o espelta, o torrades de pa de sègol o pa d'espelta, entre altres exemples.
-Proteïnes: pernil serrà, salmó fumat, formatge fresc, iogurt sense sucre o fins i tot fruita seca.
-Grasses saludables: un doll d’oli d’oliva a les torrades, o fruita seca amb nous, fruits secs, alvocat fresc, guacamole...

A continuació et compartim 5 propostes d’esmorzar, totes delicioses i fàcils de preparar:
 

1. Pa de pessic de civada amb nabius i passesLa fibra i els antioxidants que conté la civada la converteixen en un saludable cereal cada vegada més consumit a la nostra dieta. Pots utilitzar farina de civada o espelta, iogurt sense sucre, passes, begudes de civada, soja i oli i tindràs un bescuit d'allò més ric i saludable.

2. Iogurt natural amb granola, fruita, fruits secs i xiaUn esmorzar molt fàcil i ràpid de preparar: bolca un iogurt natural sense sucre en un bol – o un iogurt grec- que conté més proteïnes i afegeix-li les fruites que més t’agradin (plàtan, nabius..) i fruits secs i xia.

3. Pancakes de civada i plàtanUns pancakes a base d’ou, farina de civada i plàtan constitueixen un desdejuni deliciós igual que saludable. Bat i tritura els ingredients, escalfa una paella i en uns minuts les tindràs llestes.

4. Torrada de pa integral amb alvocat i tomàquetUnes torrades nutritives i baixes en grasses. Elaborar-les és molt senzill: talla dues llesques de pa integral o de sègol i alvocat. Si et ve de gust, també pots posar un ou cuit a sobre.

5. Porridge overnight: no és més que un porridge amb avena i iogurt o llet que deixes reposar durant tota la nit, el que fa que la civada s’hidrati amb el pas del temps i t’estalviïs la cocció. A Internet podràs trobar moltes versions d’aquest esmorzar: amb plàtan, maduixes, pastanaga, nous i canyella; iogurt i nabius; mantega de cacauet... Busca amb el sabor que més t’agradi i fes un esmorzar molt complet, ric i saludable!



 
Escriu la teva opinió
Nom:
Opinió:
Escriu el resultat de 3+2 (en xifra):

Arxivat a: ESMORZARS  
També et pot interessar:

El Diumenge de Rams més desert
Assessorament tècnic sobre teletreball
L’Apparella’t multiplica per quatre les descàrregues en temps de confinament
La comunitat UOC s'uneix al moviment maker
Protecció Civil felicita els aniversaris dels més petits
Distribueixen 360 noves mascaretes fetes per voluntaris
El Kursaal amplia l'aturada a tot el mes d'abril
Manresa demana als ciutadans que es desinfectin més les cases


 
redaccio@manresadiari.cat | Qui som| Avís Legal | Pompeu Fabra, 7-13, 08240-Manresa | Tel.: 93 872 53 53
Manresadiari.cat és un producte de:

Altres mitjans del grup:
   
 
[Web creada per Duma Interactiva ]