Divendres 02 de octubre de 2026
PORTADA MANRESA BAGES CATALUNYA CENTRAL ESPORTS CULTURA TENDÈNCIES
ST. JOAN ST. VICENÇ ST. FRUITÓS SANTPEDOR SALLENT NAVÀS SÚRIA NAVARCLES CARDONA MOIÀ
 
ÉS NOTÍCIA:

Creixen les hores de formació dels professionals de l'ICS
L’Institut Català de la Salut a la Catalunya Central aposta per la millora de la qualitat en la formació dels seus professionals. L’any 2019 s’han programat 275 activitats formatives que han suposat un total de 2.518 hores de formació, un 33% més que l’any anterior.
Una de les activitats formatives. Foto: ICS

SANITAT / Redacció  
27/02/2020 10:04
El Consell Municipal de les Persones Grans reconeix ex aequo Rossend Coll i Josep Maria Sarri
El Convent de les Caputxines i la Fàbrica Nova obren portes per les Jornades Europees del Patrimoni
El Lab 0_6 i el Geoparc porten a Finlàndia un projecte de geologia
El Consell Comarcal del Bages reivindica el dret de les persones grans
L’augment d’hores de formació respon, en part, a l’oferta de cursos de més durada per respondre la demanda dels mateixos professionals. Aquesta formació permet introduir noves metodologies docents (com la simulació) i assolir els continguts de cada activitat mitjançant una participació més activa dels alumnes.

El nombre de professionals que han participat en les activitats formatives durant el 2019 s’ha mantingut semblant al de l’any anterior i cal destacar que pràcticament tots els professionals de l’ICS Catalunya Central han assistit, com a mínim, a una activitat formativa durant l’any.

L’oferta ha estat molt variada, des de la formació en metodologia de treball en salut comunitària, fins a formació en recerca o comunicació. També s’ha fet una aposta important per la formació virtual i semipresencial. Un total de 49 activitats s’han realitzat en aquestes modalitats, la qual cosa representa una de cada cinc activitats del total que s’ha fet. 

Una de les principals apostes de la formació durant el 2019 ha estat acreditar professionals de l’ICS Catalunya Central com a instructors en suport vital immediat. Aquest programa té com a finalitat formar tots els professionals de medicina i infermeria d’adults per respondre en cas de situacions d’emergència. 



 
Escriu la teva opinió
Nom:
Opinió:
Escriu el resultat de 3+2 (en xifra):

Arxivat a: ICS  CATALUNYA CENTRAL 
També et pot interessar:
CATALUNYA CENTRAL
El Geoparc de la Catalunya Central programa onze activitats per divulgar el patrimoni geològic
CATALUNYA CENTRAL
Un estudi de l'ICS Catalunya Central alerta que l'insomni ha augmentat un 43% a la Catalunya Central
SOLSONÈS
Centenars d’infants i les seves famílies reivindiquen els moments de joc

CATALUNYA CENTRAL
El Geoparc de la Catalunya Central presenta a Finlàndia un projecte per apropar la geologia als infants
MANRESA
Jordi Basté obre la temporada del cicle Pessics de Vida de Manresa
CATALUNYA CENTRAL
La Catalunya Central se suma al Dia Mundial de la Seguretat dels Pacients
El Consell Municipal de les Persones Grans reconeix ex aequo Rossend Coll i Josep Maria Sarri
Vistes del Passeig Pere III sense la terrassa de la xixonenca
Girona i Manresa comparteixen experiències i reptes municipals
El Convent de les Caputxines i la Fàbrica Nova obren portes per les Jornades Europees del Patrimoni
Manresa commemora l'Octubre Trans amb activitats per reivindicar la despatologització i els drets
El Lab 0_6 i el Geoparc porten a Finlàndia un projecte de geologia
El Consell Comarcal del Bages reivindica el dret de les persones grans
La Policia Local de Solsona recupera la seva festa amb el reconeixement a actuacions destacades


 
redaccio@manresadiari.cat | Qui som| Avís Legal | Pompeu Fabra, 7-13, 08240-Manresa | Tel.: 93 872 53 53
Manresadiari.cat és un producte de:

Altres mitjans del grup:
   
 
[Web creada per Duma Interactiva ]