Divendres 14 de agost de 2026
PORTADA MANRESA BAGES CATALUNYA CENTRAL ESPORTS CULTURA TENDÈNCIES
ST. JOAN ST. VICENÇ ST. FRUITÓS SANTPEDOR SALLENT NAVÀS SÚRIA NAVARCLES CARDONA MOIÀ
 
ÉS NOTÍCIA:

Castellbell i el Vilar aprova una ordenança per regular l’accés i l’ús de les rieres
El consistori vol protegir espais naturals com les Tres Basses o la riera de Marganell que fa anys que pateixen actituds incíviques.
Montserrat Badia és alcaldessa de Castellbell i el Vilar pel PSC. Foto: MV/EPA

BAGES / Redaccio/ Sergi Vazquez  
03/08/2020 09:37
Les millors fotografies de l'eclipsi solar des de Puigberenguer de Manresa
Es fan públics els guanyadors de les entrades per gaudir dels principals actes de la Festa Major des dels balcons de la plaça Major
Enxampen un motorista que circulava a 181 km/h al Moianès
Catalunya viu l'eclipsi sense incidències destacades
L’Ajuntament de Castellbell i el Vilar ha aprovat una ordenança per regular l’accés i l’ús de les rieres naturals del municipi. El consistori es dota d’una eina per protegir aquests espais que durant els darrers anys han estat víctimes de nombroses actituds incíviques que amenacen la fauna, la vegetació i tot el seu entorn. L’ordenança estableix la prohibició d’acampades, l’abocament de deixalles o l’aparcament en zones protegides, entre d’altres, i preveu sancions d’entre 750 i 3.000 euros.
 
Context actual
En el marc de la situació de pandèmia actual, l’Ajuntament de Castellbell i el Vilar va prohibir a principis d’estiu el bany als espais naturals del municipi com a mesura de prevenció i seguretat. El consistori preveu retirar aquesta prohibició quan la situació sanitària torni a la normalitat.
 
Més regulació
L’ordenança fixa els detalls de les activitats lúdiques permeses als entorns naturals de les Tres Basses i a la riera de Marganell, entre altres espais naturals del municipi. El text estableix la prohibició de fumar o provocar danys en les activitats agrícoles i ramaderes de la zona i abocar qualsevol tipus de substància o objectes a l’aigua. També es regula l’accés dels vehicles a aquests espais, que queda prohibit, i preveu habilitar una zona destinada a l’aparcament.



 
Escriu la teva opinió
Nom:
Opinió:
Escriu el resultat de 3+2 (en xifra):

Arxivat a: CASTELLBELL I EL VILAR   BAGES 
També et pot interessar:
ST. FRUITÓS
Sant Fruitós posa en valor el patrimoni agrícola amb la restauració i exposició de peces històriques
BAGES
Castellbell i el Vilar adquireix un nou vehicle per a la Guàrdia Municipal
ST. VICENÇ
Sant Vicenç de Castellet renova 570 punts de llum amb tecnologia LED

ST. VICENÇ
Sant Vicenç de Castellet inicia les obres de la nova comissaria de la Policia Local
ST. FRUITÓS
En marxa les tasques de manteniment de la pista del Pavelló d'Esports Municipal de Sant Fruitós
ST. VICENÇ
Joan Anton Català, serà el ponent de la Nit de l’Impuls Empresarial de Sant Vicenç de Castellet
Un muntatge de l'eclipsi del sol a Manresa
Es fan públics els guanyadors de les entrades per gaudir dels principals actes de la Festa Major des dels balcons de la plaça Major
Catalunya viu l'eclipsi sense incidències destacades
Enxampen un motorista que circulava a 181 km/h al Moianès
Les millors fotografies de l'eclipsi solar des de Puigberenguer de Manresa
Solsona exposa públicament les bases dels nous ajuts del Pla de barris per a rehabilitar habitatges
El Departament d’Agricultura alerta de la presència de la xinxa de la colza
Trànsit recomana planificar-se per afrontar els desplaçaments previstos per a l'eclipsi


 
redaccio@manresadiari.cat | Qui som| Avís Legal | Pompeu Fabra, 7-13, 08240-Manresa | Tel.: 93 872 53 53
Manresadiari.cat és un producte de:

Altres mitjans del grup:
   
 
[Web creada per Duma Interactiva ]