Diumenge 20 de setembre de 2026
PORTADA MANRESA BAGES CATALUNYA CENTRAL ESPORTS CULTURA TENDÈNCIES
ST. JOAN ST. VICENÇ ST. FRUITÓS SANTPEDOR SALLENT NAVÀS SÚRIA NAVARCLES CARDONA MOIÀ
 
ÉS NOTÍCIA:

L’Ajuntament de Sant Vicenç de Castellet intensifica la pressió contra les ocupacions delinqüencials amb nous talls d’aigua
Durant les darreres 24 hores s’ha tallat el subministrament d’aigua a dos pisos dels carrers Bisbe Perelló i Jaume I, a una casa de la carretera vella de Manresa i al bloc conflictiu del carrer Llibertat.
El grup de treball dels alcaldes i alcaldesses del Bages per establir protocols i actuacions per frenar les ocupacions conflictives al territori començarà a treballar el proper mes de setembre.

ST. VICENÇ / Redacció  
06/08/2020 09:40
Manresa celebra l'acte central de la Setmana Europea de la Mobilitat
Els alcaldes de Sant Fruitós i de Sant Vicenç preocupats per la inseguretat a Manresa
El Passeig Pere III va acollir la Fira d'Artistes i Artesans
Els casals infantils del CAE i la Xarranca tanquen l'estiu
L’Ajuntament de Sant Vicenç de Castellet ha intensificat la pressió contra les ocupacions delinqüencials del municipi amb nous talls de subministraments bàsics. Durant les darreres 24 hores el consistori ha actuat a dos pisos dels carrers Bisbe Perelló i Jaume I, a una casa de la carretera vella de Manresa i al bloc conflictiu del carrer Llibertat. Amb la col·laboració de la companyia Acciona s’ha desconnectat de la xarxa d’aigua potable tots aquests habitatges connectats de manera fraudulenta a la xarxa. En paral·lel, l’Ajuntament està en contacte permanent amb la companyia elèctrica Endesa perquè prengui mesures contundents i talli el subministrament elèctric a tots aquests immobles.
 
Grup de treball comarcal en marxa
El grup de treball comarcal, anunciat en el marc de la reunió política del passat juliol convocada pel consistori santvicentí, per frenar les ocupacions delinqüencials a tot l’entorn del Bages Sud començarà a treballar el proper mes de setembre. El grup, que comptarà amb la participació d’alcaldes i alcaldesses del territori, entre elles la de Sant Vicenç, Adriana Delgado, treballarà per definir actuacions i protocols concrets que ajudin a donar resposta davant un conflicte que afecta la convivència del territori.



 
Escriu la teva opinió
Nom:
Opinió:
Escriu el resultat de 3+2 (en xifra):

Arxivat a: SANT VICENÇ   BAGES 
També et pot interessar:
BAGES
El Bages registra la millor valoració turística online des del 2020, amb un 9,06 sobre 10
ST. FRUITÓS
Sant Fruitós ofereix una àmplia oferta de programació de formació
ST. FRUITÓS
La Policia Local intensifica el control dels patinets elèctrics

BAGES
Castellbell i el Vilar aprofitarà les 540 butaques del Teatre Kursaal
ST. FRUITÓS
Convocatòria de beques per a joves esportistes
BAGES
Castellbell i el Vilar tanca la temporada d’estiu de les piscines municipals
El Raïm: temps de verema
El Passeig Pere III va acollir la Fira d'Artistes i Artesans
Manresa celebra l'acte central de la Setmana Europea de la Mobilitat
Dincat valora positivament la reforma de les lleis de Dependència i Discapacitat
Obres de connexió de fibra òptica a l'entorn de l'Uniplant Garden i la Muralla del Carme
El Bages registra la millor valoració turística online des del 2020, amb un 9,06 sobre 10
La Catalunya Central se suma al Dia Mundial de la Seguretat dels Pacients
Dues places per projectes de dinamització comercial i de suport


 
redaccio@manresadiari.cat | Qui som| Avís Legal | Pompeu Fabra, 7-13, 08240-Manresa | Tel.: 93 872 53 53
Manresadiari.cat és un producte de:

Altres mitjans del grup:
   
 
[Web creada per Duma Interactiva ]