Diumenge 17 de maig de 2026
PORTADA MANRESA BAGES CATALUNYA CENTRAL ESPORTS CULTURA TENDÈNCIES
ST. JOAN ST. VICENÇ ST. FRUITÓS SANTPEDOR SALLENT NAVÀS SÚRIA NAVARCLES CARDONA MOIÀ
 
ÉS NOTÍCIA:

EL CN Minorisa femení engega una nova etapa
Després d’un any complicat per la renuncia a jugar la lliga estatal de 1ª divisió, l’equip femení del CN Minorisa engega una nova etapa, amb un equip renovat, sense més objectiu que establir les bases de futur, anar partit a partit buscant la millora.
L’equip femení del CN Minorisa engega una nova etapa.

Redaccio/ Sergi Vazquez  
13/10/2020 09:50
Un BAXI Manresa coral derrota el Casademont Zaragoza
Les activitats tenen èxit a la Fira de l'Ascensió
El Consell Comarcal del Bages commemora el 17M
Joves usuaris de ‘El Carrilet’ de Balsareny ajuden a pintar un mural
L’equip tindrà un canvi en la banqueta, doncs, el responsable serà Jordi López, un altre veterà de les banquetes que ja va viure el primer ascens a competició estatal del llavors CN Manresa. El campionat el juguen aquests dotze equips, CN Sabadell B, CN Minorisa, CN Martorell, CN Molins de Rei, GEiEG, CN Santa Eulàlia B, CN Granollers, CN Badia, CW Sant Adrià, CN Vallirana, CN L’Hospitalet I UE Horta “B”.

Els equips es distribuiran en dos grups de sis, jugant una primera fase de deu partits de lliga regular d’anada i tornada, els tres primers jugaran pels llocs de l’1 al 6 i la resta del 6 al 12, també a doble volta però arrossegant els resultats de la primera fase dels partits jugats entre ells.

Un cop finalitzada aquesta segona fase, jugaran en play of, partit d’anada i tornada per a establir la classificació definitiva. Els grups estan formats pels següents equips : Grup A : CN Sabadell B, CN Molins de Rei, GEiEG, CN Badia, CW Sant Adrià I UE Horta “B”. Grup B: CN Minorisa, CN Martorell, AE Santa Eulàlia B, CN Granollers, CN Vallirana I CN L’Hospitalet.

La plantilla del CN Minorisa, molt renovada i sense les que han estat les jugadores que l’han permès lluitar per les places capdavanteres , és la següent: Porteres: Judith Peirón, Maria Sala. Rosa Solernou, Marina Fargas, Aina Baró, Anna Toribio, Heura Vicente, Laura Flores, Iria Bianco, Martina Fernández, Goretti Vadillo, Ingrid Peirón.



 
Escriu la teva opinió
Nom:
Opinió:
Escriu el resultat de 3+2 (en xifra):

Arxivat a: CN MINORISA   NATACIÓ   ESPORTS 
També et pot interessar:
BÀSQUET
Un BAXI Manresa coral derrota el Casademont Zaragoza
FUTBOL
El Covisa Manresa i el jugador Asis Boukhress han arribat a un acord per la propera temporada
FUTBOL
El Centre d'Esports Manresa renova Sergi Benavides com a director esportiu fins al 2027

BÀSQUET
El BAXI Manresa aconsegueix victòria, average i permanència a Girona
RUGBI
El Cat Central Sub14, subcampió de la Segona Divisió del Campionat d’Espanya a Valladolid
BÀSQUET
El BAXI Manresa cedeix massa i acaba perdent a Andorra
Les activitats tenen èxit a la Fira de l'Ascensió
El carrer Guimerà respira bon ambient
Com entendre el llenguatge dels gats
Un BAXI Manresa coral derrota el Casademont Zaragoza
Les cooperatives escolars clouen un nou curs amb la venda dels seus productes
El Consell Comarcal del Bages commemora el 17M
Endesa i el CETIM signen un conveni per promoure la sostenibilitat i l'eficiència energètica
Mites i realitats sobre la maternitat en la societat actual


 
redaccio@manresadiari.cat | Qui som| Avís Legal | Pompeu Fabra, 7-13, 08240-Manresa | Tel.: 93 872 53 53
Manresadiari.cat és un producte de:

Altres mitjans del grup:
   
 
[Web creada per Duma Interactiva ]