Dilluns 19 de octubre de 2026
PORTADA MANRESA BAGES CATALUNYA CENTRAL ESPORTS CULTURA TENDÈNCIES
ST. JOAN ST. VICENÇ ST. FRUITÓS SANTPEDOR SALLENT NAVÀS SÚRIA NAVARCLES CARDONA MOIÀ
 
ÉS NOTÍCIA:

EL CN Minorisa femení engega una nova etapa
Després d’un any complicat per la renuncia a jugar la lliga estatal de 1ª divisió, l’equip femení del CN Minorisa engega una nova etapa, amb un equip renovat, sense més objectiu que establir les bases de futur, anar partit a partit buscant la millora.
L’equip femení del CN Minorisa engega una nova etapa.

Redaccio/ Sergi Vazquez  
13/10/2020 09:50
Sant Fruitós de Bages acollirà la Reserva Nacional dels Museus de Catalunya
Protecció Civil manté l'Alerta INUNCAT per previsió de pluges intenses i abundants fins a la matinada
'Anem a moure'ns' per a persones grans romandran obertes del 26 al 30 d'octubre
Torna el cicle de caminades de marxa nòrdica per a la gent gran de Sant Fruitós
L’equip tindrà un canvi en la banqueta, doncs, el responsable serà Jordi López, un altre veterà de les banquetes que ja va viure el primer ascens a competició estatal del llavors CN Manresa. El campionat el juguen aquests dotze equips, CN Sabadell B, CN Minorisa, CN Martorell, CN Molins de Rei, GEiEG, CN Santa Eulàlia B, CN Granollers, CN Badia, CW Sant Adrià, CN Vallirana, CN L’Hospitalet I UE Horta “B”.

Els equips es distribuiran en dos grups de sis, jugant una primera fase de deu partits de lliga regular d’anada i tornada, els tres primers jugaran pels llocs de l’1 al 6 i la resta del 6 al 12, també a doble volta però arrossegant els resultats de la primera fase dels partits jugats entre ells.

Un cop finalitzada aquesta segona fase, jugaran en play of, partit d’anada i tornada per a establir la classificació definitiva. Els grups estan formats pels següents equips : Grup A : CN Sabadell B, CN Molins de Rei, GEiEG, CN Badia, CW Sant Adrià I UE Horta “B”. Grup B: CN Minorisa, CN Martorell, AE Santa Eulàlia B, CN Granollers, CN Vallirana I CN L’Hospitalet.

La plantilla del CN Minorisa, molt renovada i sense les que han estat les jugadores que l’han permès lluitar per les places capdavanteres , és la següent: Porteres: Judith Peirón, Maria Sala. Rosa Solernou, Marina Fargas, Aina Baró, Anna Toribio, Heura Vicente, Laura Flores, Iria Bianco, Martina Fernández, Goretti Vadillo, Ingrid Peirón.



 
Escriu la teva opinió
Nom:
Opinió:
Escriu el resultat de 3+2 (en xifra):

Arxivat a: CN MINORISA   NATACIÓ   ESPORTS 
També et pot interessar:
WATERPOLO
L’adbisio CN Manresa s’imposa als penals al molins després d’un final agònic
FUTBOL
El CE Manresa ha sumat un punt al camp de la UD Barbastro
ESPORTS
Tirades socials de carrabina aire, fusell i pistola al Club Tir Precisió Manresa

WATERPOLO
El CN Manresa femení goleja el CW Sant Adrià i es manté en el lideratge
BÀSQUET
Lluita sense recompensa davant l'Unicaja
FUTBOL
El Covisa Manresa no ha pogut sumar en el seu difícil compromís contra el filial del Palma Futsal
L’adbisio CN Manresa s’imposa als penals al molins després d’un final agònic
El CN Manresa femení goleja el CW Sant Adrià i es manté en el lideratge
La pluja tenyeix de tardor els carrers
Tirades socials de carrabina aire, fusell i pistola al Club Tir Precisió Manresa
Una 29a Fira Mediterrània que incita a participar, aplega 1.262 professionals
El CE Manresa ha sumat un punt al camp de la UD Barbastro
Sant Fruitós de Bages acollirà la Reserva Nacional dels Museus de Catalunya
Sant Fruitós de Bages tanca amb èxit el Pickle Pro Tour Barcelona Open


 
redaccio@manresadiari.cat | Qui som| Avís Legal | Pompeu Fabra, 7-13, 08240-Manresa | Tel.: 93 872 53 53
Manresadiari.cat és un producte de:

Altres mitjans del grup:
   
 
[Web creada per Duma Interactiva ]