Dilluns 16 de març de 2026
PORTADA MANRESA BAGES CATALUNYA CENTRAL ESPORTS CULTURA TENDÈNCIES
ST. JOAN ST. VICENÇ ST. FRUITÓS SANTPEDOR SALLENT NAVÀS SÚRIA NAVARCLES CARDONA MOIÀ
 
ÉS NOTÍCIA:

EL CN Minorisa femení engega una nova etapa
Després d’un any complicat per la renuncia a jugar la lliga estatal de 1ª divisió, l’equip femení del CN Minorisa engega una nova etapa, amb un equip renovat, sense més objectiu que establir les bases de futur, anar partit a partit buscant la millora.
L’equip femení del CN Minorisa engega una nova etapa.

Redaccio/ Sergi Vazquez  
13/10/2020 09:50
4.000 persones participen a la 42a Transéquia
Manresa celebra amb èxit la primera Fira del Llibre Infantil i Juvenil en català
L’Ajuntament i la concessionària de la residència arriben a un acord
L’Ajuntament solsoní organitza dues noves sessions del Club Atrapahistòries
L’equip tindrà un canvi en la banqueta, doncs, el responsable serà Jordi López, un altre veterà de les banquetes que ja va viure el primer ascens a competició estatal del llavors CN Manresa. El campionat el juguen aquests dotze equips, CN Sabadell B, CN Minorisa, CN Martorell, CN Molins de Rei, GEiEG, CN Santa Eulàlia B, CN Granollers, CN Badia, CW Sant Adrià, CN Vallirana, CN L’Hospitalet I UE Horta “B”.

Els equips es distribuiran en dos grups de sis, jugant una primera fase de deu partits de lliga regular d’anada i tornada, els tres primers jugaran pels llocs de l’1 al 6 i la resta del 6 al 12, també a doble volta però arrossegant els resultats de la primera fase dels partits jugats entre ells.

Un cop finalitzada aquesta segona fase, jugaran en play of, partit d’anada i tornada per a establir la classificació definitiva. Els grups estan formats pels següents equips : Grup A : CN Sabadell B, CN Molins de Rei, GEiEG, CN Badia, CW Sant Adrià I UE Horta “B”. Grup B: CN Minorisa, CN Martorell, AE Santa Eulàlia B, CN Granollers, CN Vallirana I CN L’Hospitalet.

La plantilla del CN Minorisa, molt renovada i sense les que han estat les jugadores que l’han permès lluitar per les places capdavanteres , és la següent: Porteres: Judith Peirón, Maria Sala. Rosa Solernou, Marina Fargas, Aina Baró, Anna Toribio, Heura Vicente, Laura Flores, Iria Bianco, Martina Fernández, Goretti Vadillo, Ingrid Peirón.



 
Escriu la teva opinió
Nom:
Opinió:
Escriu el resultat de 3+2 (en xifra):

Arxivat a: CN MINORISA   NATACIÓ   ESPORTS 
També et pot interessar:
WATERPOLO
Victòria treballada del CN Manresa Fibracat que el situa més a prop del tercer lloc
BÀSQUET
El BAXI Manresa acaba el seu camí a l'Eurocup caient davant el Turk Telekom
FUTBOL
EBRO Yomovo Orbeauto s’uneix al 120è aniversari del CE Manresa com a nou partner de mobilitat

ESPORTS
La pistola velocitat, protagonista al Club Tir Precisió Manresa
RUGBI
Segona trobada del mater i victòries de la base
ATLETISME
Serret, bronze sub23 a l'estatal de marxa atlètica
El Parc de l'Agulla final de la Séquia
L'Auditori del Conservatori de música ha acollit les trobades de jurats dels premis Atrapallibres
Manresa celebra amb èxit la primera Fira del Llibre Infantil i Juvenil en català
Fonollosa rep el projecte per a la restauració de la sagristia de l’església de Sant Vicenç
4.000 persones participen a la 42a Transéquia
Manresa omple les places d'activitats per a infants, adolescents i joves amb el programa Al carrer!
L’Ajuntament i la concessionària de la residència arriben a un acord
L’Ajuntament solsoní organitza dues noves sessions del Club Atrapahistòries



 
redaccio@manresadiari.cat | Qui som| Avís Legal | Pompeu Fabra, 7-13, 08240-Manresa | Tel.: 93 872 53 53
Manresadiari.cat és un producte de:

Altres mitjans del grup:
   
 
[Web creada per Duma Interactiva ]