Dissabte 05 de setembre de 2026
PORTADA MANRESA BAGES CATALUNYA CENTRAL ESPORTS CULTURA TENDÈNCIES
ST. JOAN ST. VICENÇ ST. FRUITÓS SANTPEDOR SALLENT NAVÀS SÚRIA NAVARCLES CARDONA MOIÀ
 
ÉS NOTÍCIA:

EL CN Minorisa femení engega una nova etapa
Després d’un any complicat per la renuncia a jugar la lliga estatal de 1ª divisió, l’equip femení del CN Minorisa engega una nova etapa, amb un equip renovat, sense més objectiu que establir les bases de futur, anar partit a partit buscant la millora.
L’equip femení del CN Minorisa engega una nova etapa.

Redaccio/ Sergi Vazquez  
13/10/2020 09:50
L'Ajuntament de Manresa convoca l'acte institucional de la Diada Nacional
Un Festivalet de Circ que cada any creix amb espectacles
Castellbell i el Vilar prepara la Diada Nacional
Els alumnes del Pla del Puig podran iniciar el curs amb el nou gimnàs i vestidors
L’equip tindrà un canvi en la banqueta, doncs, el responsable serà Jordi López, un altre veterà de les banquetes que ja va viure el primer ascens a competició estatal del llavors CN Manresa. El campionat el juguen aquests dotze equips, CN Sabadell B, CN Minorisa, CN Martorell, CN Molins de Rei, GEiEG, CN Santa Eulàlia B, CN Granollers, CN Badia, CW Sant Adrià, CN Vallirana, CN L’Hospitalet I UE Horta “B”.

Els equips es distribuiran en dos grups de sis, jugant una primera fase de deu partits de lliga regular d’anada i tornada, els tres primers jugaran pels llocs de l’1 al 6 i la resta del 6 al 12, també a doble volta però arrossegant els resultats de la primera fase dels partits jugats entre ells.

Un cop finalitzada aquesta segona fase, jugaran en play of, partit d’anada i tornada per a establir la classificació definitiva. Els grups estan formats pels següents equips : Grup A : CN Sabadell B, CN Molins de Rei, GEiEG, CN Badia, CW Sant Adrià I UE Horta “B”. Grup B: CN Minorisa, CN Martorell, AE Santa Eulàlia B, CN Granollers, CN Vallirana I CN L’Hospitalet.

La plantilla del CN Minorisa, molt renovada i sense les que han estat les jugadores que l’han permès lluitar per les places capdavanteres , és la següent: Porteres: Judith Peirón, Maria Sala. Rosa Solernou, Marina Fargas, Aina Baró, Anna Toribio, Heura Vicente, Laura Flores, Iria Bianco, Martina Fernández, Goretti Vadillo, Ingrid Peirón.



 
Escriu la teva opinió
Nom:
Opinió:
Escriu el resultat de 3+2 (en xifra):

Arxivat a: CN MINORISA   NATACIÓ   ESPORTS 
També et pot interessar:
BÀSQUET
Victòria davant l'Asisa Joventut
FUTBOL
Tercer partit de preparació del Covisa Manresa
FUTBOL
Segón partit de pretemporada del Covisa Manresa

BÀSQUET
El Kids&Us Manresa enceta la pretemporada amb victòria
FUTBOL
El Covisa Manresa es presenta davant el Barça Athletic en el primer test de pretemporada
ATLETISME
Marta Muixí torna a pujar al podi absolut d'una ultra trail
La plaça Bages de Manresa
Un Festivalet de Circ que cada any creix amb espectacles
Com vestir l’habitació dels nens en la recta final de l’estiu
El 32è 3x3 de Solsona omple la plaça del Camp de bàsquet
Tornar a l’escola: nous reptes, noves il·lusions
Castellbell i el Vilar prepara la Diada Nacional
L'Ajuntament de Manresa continua els treballs d'asfaltatge als carrers Trieta i Dibuixant Vilanova
L'Ajuntament de Manresa convoca l'acte institucional de la Diada Nacional


 
redaccio@manresadiari.cat | Qui som| Avís Legal | Pompeu Fabra, 7-13, 08240-Manresa | Tel.: 93 872 53 53
Manresadiari.cat és un producte de:

Altres mitjans del grup:
   
 
[Web creada per Duma Interactiva ]