Diumenge 10 de maig de 2026
PORTADA MANRESA BAGES CATALUNYA CENTRAL ESPORTS CULTURA TENDÈNCIES
ST. JOAN ST. VICENÇ ST. FRUITÓS SANTPEDOR SALLENT NAVÀS SÚRIA NAVARCLES CARDONA MOIÀ
 
ÉS NOTÍCIA:

EL CN Minorisa femení engega una nova etapa
Després d’un any complicat per la renuncia a jugar la lliga estatal de 1ª divisió, l’equip femení del CN Minorisa engega una nova etapa, amb un equip renovat, sense més objectiu que establir les bases de futur, anar partit a partit buscant la millora.
L’equip femení del CN Minorisa engega una nova etapa.

Redaccio/ Sergi Vazquez  
13/10/2020 09:50
El Centre d'Esports Manresa, aixeca la copa a l'estadi del Congost i amb una gran victòria
Destinen 100.000 euros a impulsar la contractació indefinida de persones en atur amb formació
La Ruta del Vi DO Pla de Bages torna a activar el Passaport Wine Bar
Jordi Hereu, ministre d'Indústria i Turisme, visita Sallent
L’equip tindrà un canvi en la banqueta, doncs, el responsable serà Jordi López, un altre veterà de les banquetes que ja va viure el primer ascens a competició estatal del llavors CN Manresa. El campionat el juguen aquests dotze equips, CN Sabadell B, CN Minorisa, CN Martorell, CN Molins de Rei, GEiEG, CN Santa Eulàlia B, CN Granollers, CN Badia, CW Sant Adrià, CN Vallirana, CN L’Hospitalet I UE Horta “B”.

Els equips es distribuiran en dos grups de sis, jugant una primera fase de deu partits de lliga regular d’anada i tornada, els tres primers jugaran pels llocs de l’1 al 6 i la resta del 6 al 12, també a doble volta però arrossegant els resultats de la primera fase dels partits jugats entre ells.

Un cop finalitzada aquesta segona fase, jugaran en play of, partit d’anada i tornada per a establir la classificació definitiva. Els grups estan formats pels següents equips : Grup A : CN Sabadell B, CN Molins de Rei, GEiEG, CN Badia, CW Sant Adrià I UE Horta “B”. Grup B: CN Minorisa, CN Martorell, AE Santa Eulàlia B, CN Granollers, CN Vallirana I CN L’Hospitalet.

La plantilla del CN Minorisa, molt renovada i sense les que han estat les jugadores que l’han permès lluitar per les places capdavanteres , és la següent: Porteres: Judith Peirón, Maria Sala. Rosa Solernou, Marina Fargas, Aina Baró, Anna Toribio, Heura Vicente, Laura Flores, Iria Bianco, Martina Fernández, Goretti Vadillo, Ingrid Peirón.



 
Escriu la teva opinió
Nom:
Opinió:
Escriu el resultat de 3+2 (en xifra):

Arxivat a: CN MINORISA   NATACIÓ   ESPORTS 
També et pot interessar:
FUTBOL
El Centre d'Esports Manresa, aixeca la copa a l'estadi del Congost i amb una gran victòria
FUTBOL
Alex Terraga 'Terri' torna al Covisa Manresa
LA FOTO DEL DIA
El primer equip del CE Manresa amb la copa

BÀSQUET
El BAXI Manresa visita Andorra buscant pujar un nou esgraó
FUTBOL
Xavi Santaella dirigirà el primer equip del Covisa Manresa
ESPORTS
El Covisa Manresa despedeix la temporada 25/26 amb una derrota
El Centre d'Esports Manresa, aixeca la copa a l'estadi del Congost i amb una gran victòria
Apps imprescindibles per organitzar un viatge perfecte
El primer equip del CE Manresa amb la copa
20 anys des que els Chupa Chups van deixar de ser catalans
Alex Terraga 'Terri' torna al Covisa Manresa
El projecte de renovació de la plaça d’Aguilar, premiat al certamen estatal de la Casa de l’Arquitectura
Les Nits de la Duquessa presenta la seva edició 2026 amb dos concerts únics
'Ofici i activisme': Miriam Ponsa porta a la Sala Gran del Casino 25 anys de trajectòria


 
redaccio@manresadiari.cat | Qui som| Avís Legal | Pompeu Fabra, 7-13, 08240-Manresa | Tel.: 93 872 53 53
Manresadiari.cat és un producte de:

Altres mitjans del grup:
   
 
[Web creada per Duma Interactiva ]