Divendres 13 de febrer de 2026
PORTADA MANRESA BAGES CATALUNYA CENTRAL ESPORTS CULTURA TENDÈNCIES
ST. JOAN ST. VICENÇ ST. FRUITÓS SANTPEDOR SALLENT NAVÀS SÚRIA NAVARCLES CARDONA MOIÀ
 
ÉS NOTÍCIA:

L'Ajuntament s'afegeix a la Setmana Europea de la Prevenció de Residus
L'Ajuntament de Súria s’afegeix novament enguany a la Setmana Europea de la Prevenció de Residus, que es desenvolupa fins al proper diumenge 29 de novembre amb el lema ‘No ens oblidem de reciclar’. El tema central d’aquesta edició és la problemàtica dels residus que es generen en el procés de fabricació dels productes.
L'Ajuntament s'afegeix a la Setmana Europea de la Prevenció de Residus.

SÚRIA / Redaccio/ Sergi Vazquez  
25/11/2020 21:49
El Passeig Pere III de Manresa, pràcticament desert pel temporal de vent
Afectacions de trànsit amb motiu de la celebració del Festival Jardins de Llum
Solsona millora les instal·lacions de pàdel
L’alumnat de Gestió Administrativa de Lacetània es forma en educació financera
La Setmana és una iniciativa d’àmbit europeu, que a Catalunya té el suport de l’Agència de Residus de Catalunya, la Diputació de Barcelona i nombrosos ajuntaments. El seu objectiu és estendre la conscienciació sobre la necessitat de reduir la generació de residus i de fomentar hàbits de vida més sostenibles.

El lema d’aquesta nova edició vol posar èmfasi en la importància de reciclar, tot i les dificultats de la situació actual pels efectes de la pandèmia. A causa d’aquest entorn, moltes de les activitats de la Setmana són virtuals i es poden seguir a través d’internet.

Una d’aquestes activitats és la websèrie ‘FTM (Fes-t’ho tu mateix)’, una iniciativa de l'Agència de Residus de Catalunya, la Diputació de Barcelona, l'Àrea Metropolitana de Barcelona, a partir d’una idea coordinada per la Xarxa de Ciutats i Pobles cap a la Sostenibilitat.

Aquesta websèrie consta de nou capítols que s’emeten cada dia per YouTube fins al 27 de novembre, a les 10.30 i a les 18.00 h. L’objectiu de la websèrie ‘FTM (Fes-t’ho tu mateix)’ és donar idees per reduir els residus en la vida quotidiana. L’àrea de Medi Ambient de l’Ajuntament convida tothom a participar en les activitats de la Setmana Europea de la Prevenció de Residus per tal que es prengui consciència de tenir una actitud activa en la preservació de l’equilibri ambiental.

Enllaç a la websèrie ‘FTM (Fes-t’ho tu mateix’)’ a YouTube:
 https://www.youtube.com/playlist?list=PLm0fbiX1LTHXrtVJNm2oZFA1Mh03MUxbJ
 



 
Escriu la teva opinió
Nom:
Opinió:
Escriu el resultat de 3+2 (en xifra):

Arxivat a: PREVENCIÓ DE RESIDUS   SÚRIA   BAGES 
També et pot interessar:
ST. FRUITÓS
El Mercat de la Terra del mes de febrer impulsa un concurs per a trobar la millor salsa de calçots
ST. FRUITÓS
El Teatre Casal Cultural acollirà la projecció del darrer film de Carla Simón, Romería
ST. FRUITÓS
Els Amics de l’Art Romànic del Bages organitzen una caminada pel terme de Sant Fruitós

BAGES
El Consell suma 53 adhesions per impulsar el català al comerç
ST. FRUITÓS
Sant Fruitós reuneix més de 300 participants en una Cursa dels Llebrers
ST. FRUITÓS
L’atleta santfruitosenc Martí Serra Prat, campió d’Espanya sub-23 en salt de perxa
El campanar de la Seu, un capvespre
Unió de Pagesos dona el tret de sortida a la campanya d'eleccions al camp
El nedador del CN Manresa Joan Perramon ha estat convocat amb la Selecció Catalana
L’alcalde de Manresa visita la Llar Mion per aprofundir en la realitat de les llars residencials per a adults
El Passeig Pere III de Manresa, pràcticament desert pel temporal de vent
El Govern aixeca la restricció de mobilitat i manté la resta de mesures del VENTCAT fins a les 20 hores
Afectacions de trànsit amb motiu de la celebració del Festival Jardins de Llum
El BAXI Manresa guanya a Hamburg en un partit d'alta anotació


 
redaccio@manresadiari.cat | Qui som| Avís Legal | Pompeu Fabra, 7-13, 08240-Manresa | Tel.: 93 872 53 53
Manresadiari.cat és un producte de:

Altres mitjans del grup:
   
 
[Web creada per Duma Interactiva ]