Diumenge 24 de gener de 2021
PORTADA MANRESA BAGES CATALUNYA CENTRAL ESPORTS CULTURA TENDÈNCIES
ST. JOAN ST. VICENÇ ST. FRUITÓS SANTPEDOR SALLENT NAVÀS SÚRIA NAVARCLES CARDONA MOIÀ
 
ÉS NOTÍCIA:

El Geoparc de la Catalunya Central comença a aplicar el seu pla de màrqueting
é per objectiu donar a conèixer què és el Geoparc, on és i què s’hi pot fer.
Montserrat des de Marganell. Foto: Geoparc

CATALUNYA CENTRAL / Redacció/ Jordi Preñanosa  
12/01/2021 11:25
Els moviments informals en temps de Covid i Fina Farrés, Premis Séquia 2021
El BAXI Manresa visita la pista d'un dels equips més sòlids de la Lliga Endesa
Sant Vicenç de Castellet estrena una pantalla informativa
Nou servei de préstec a domicili
El Geoparc de la Catalunya Central ja té enllestit el seu pla de màrqueting i es disposa a començar a portar a terme les diferents accions que s’hi plantegen i que tenen per objectiu donar a conèixer què és el Geoparc, on és i què s’hi pot fer, i a la vegada aconseguir que tothom se’l faci seu. El pla de màrqueting, que s’ha estat treballant al llarg de tot aquest any amb la participació de diferents agents del territori, ha de servir per estructurar el discurs al voltant del Geoparc, posant en valor el patrimoni natural i geològic del territori i posicionant-lo com un dels actius turístics més destacats i transversals de la comarca del Bages. L’estratègia de màrqueting per a la destinació Geoparc és un pas més per desenvolupar el geoturisme al territori i oferir un paraigües perquè els diferents agents i administracions locals puguin aixoplugar les seves propostes particulars, sota el segell Unesco.

El nou pla de màrqueting fa un pas més enllà en el relat que s’havia utilitzat fins ara convidant a la descoberta del Geoparc i proposa directament, viure, trepitjar i tastar un territori amb 40 milions d’anys d’història, 1.300 km2, 36 municipis i 74 geoespais. Viure, perquè visitar el Geoparc és formar part d’un paisatge espectacular, ser conscient d’estar en una zona única reconeguda internacionalment amb un patrimoni geològic que ha incidit en el nostre desenvolupament, la nostra gastronomia, cultura i manera de ser. Trepitjar perquè el terra del Geoparc és el d’un antic mar interior que va desaparèixer amb l’aixecament dels Pirineus i que ha deixat vestigis com el massís de Montserrat o la vall salina de Cardona. I tastar perquè els sediments d’aquest mar interior han donat una personalitat al sòl i als productes que s’hi conreen, amb productes tan singulars com els vins, els olis o les verdures i hortalisses.

El pla de màrqueting inclou 4 grans accions que tenen com a un dels objectius principals posicionar el Geoparc de la Catalunya Central a les xarxes socials i definir un discurs propi que sedueixi i, a la vegada, doni a conèixer tot el seu potencial. A més de les accions externes, el pla també contempla programes d’implicació sectorial, seminaris d’emprenedoria geoturística i accions específiques per fomentar el sentiment de pertinença dels diferents municipis que formen part del Geoparc.

Per a Agustí Comas, conseller comarcal de Turisme i president del Geoparc, la posada en marxa d’aquest pla de màrqueting és “un nou pas endavant per al Geoparc, que se suma als que ja hem impulsat enguany, com els nous centres informatius de Montserrat i Sallent. Accions que han de servir per fer més visible el Geoparc i explicar millor el seu relat als visitants”.



 
Escriu la teva opinió
Nom:
Opinió:
Escriu el resultat de 3+2 (en xifra):

Arxivat a: GEOPARC   CATALUNYA CENTRAL 
També et pot interessar:
CATALUNYA CENTRAL
FGC retola un dels seus trens amb imatges del Geoparc de la Catalunya Central
CATALUNYA CENTRAL
L'ICS a la Catalunya Central doblarà el pressupost dels seus professionals
CATALUNYA CENTRAL
La Generalitat a la Catalunya Central impulsa novament la coordinació operativa en casos de nevades

CATALUNYA CENTRAL
Una quinzena de persones es formen per ser guies del Geoparc de la Catalunya Central
CATALUNYA CENTRAL
Una societat més justa, igualitària i lliure de violències masclistes no és ajornable
CATALUNYA CENTRAL
Els indicadors de la recerca de la Catalunya Central continuen en augment i aporten 13,6 milions d’euros
Reflexos a un edifici del carreu Pompeu Fabra de Manresa
El Govern constata que el TSJC no qüestiona la potestat de la Generalitat de posposar les eleccions
El BAXI Manresa visita la pista d'un dels equips més sòlids de la Lliga Endesa
Els moviments informals en temps de Covid i Fina Farrés, Premis Séquia 2021
Conveni dins el programa Incorpora de la Fundació "la Caixa"
Nous ajuts per l'arranjament d'habitatges de persones grans i diversitat funcional
Nou servei de préstec a domicili
Sant Vicenç de Castellet estrena una pantalla informativa


 
redaccio@manresadiari.cat | Qui som| Avís Legal | Pompeu Fabra, 7-13, 08240-Manresa | Tel.: 93 872 53 53
Manresadiari.cat és un producte de:

Altres mitjans del grup:
   
 
[Web creada per Duma Interactiva ]