Dimarts 07 de juliol de 2026
PORTADA MANRESA BAGES CATALUNYA CENTRAL ESPORTS CULTURA TENDÈNCIES
ST. JOAN ST. VICENÇ ST. FRUITÓS SANTPEDOR SALLENT NAVÀS SÚRIA NAVARCLES CARDONA MOIÀ
 
ÉS NOTÍCIA:

Arriba l'estatal més elitista de l'història
Aquest cap de setmana, i degut a les mesures restrictives adoptades per la Real Federació Espanyola d'Atletisme, arriba el Campionat d'Espanya Absolut més elitista de la seva història.
Arriba l'estatal més elitista de l'història.

Redaccio/ Sergi Vazquez  
19/02/2021 11:08
Línia d'ajuts per a la contractació indefinida en l'àmbit de la llar i les cures
Manresa participa a Bèlgica en la cloenda del projecte europeu CITISENSE sobre seguretat urbana
Solsona expressa el seu condol per la mort de Joan Serra Caball
Salut adapta l'atenció sanitària per l'estiu
En el Polideportivo Municipal Gallur es reuniràn 299 atletes (148 nois i 151 noies) que son els que han entrat dins el selecte grup d'atletes acceptats per pendre part en aquest estatal absolut, segons marques registrades. 

L'Avinent Manresa hi estarà present amb tres atletes: 

Mónica Clemente en perxa (4a per marques), Emilia Del Hoyo en 60 metres tanques (8a per marques) i Ainhoa Martinez en Pes (8a per marques). 
Aixi mateix, l'atleta entrenada per el tècnic manresà Joan Lleonart, la banyolina Esther Guerrero (amb dotze titols estatals absoluts a les seves espatlles), intentarà prorrogar el seu reinat en els 1500 metres llisos, on de ben segur trobarà la forta resistència de Marta Perez (CA ADIDAS).

Per altra banda, dues atletes de l'Avinent Manresa es desplaçaràn fins a Castelló per tal de disputar el Campionat d'Espanya d'Hivern de Llançaments sub16-18: Mar Santanach i Irene Mateo estaràn presents en les finals de Martell sub16 i sub18, respectivament.

Dissabte, cinc atletes de l'entitat pendràn part en el Campionat de Catalunya de Proves Combinades sub14 que es viurà al Palau Sant Jordi de Barcelona, i l'equip màster masculi pendrà part en el català de clubs màster en pista coberta. 
I diumenge en la mateixa instal.lació de la capital catalana, es disputarà el català sub20 en pista coberta amb la participació de deu atletes de l'Avinent Manresa, i el Campionat de Catalunya de clubs sub14 en pista coberta que reunirà a les vuit millors formacions de cada categoria i en el que l'Avinent Manresa hi estarà present amb les dues formacions.  



 
Escriu la teva opinió
Nom:
Opinió:
Escriu el resultat de 3+2 (en xifra):

Arxivat a: CAM   ESPORTS   ATLESTISME  
També et pot interessar:
ATLETISME
Pluja de medalles en el català màster
ATLETISME
Vuit medalles per l'atletisme bagenc en el català absolut
FUTBOL
L´Osonenc Pol Comes tanca la plantilla del Covisa Manresa

ATLETISME
Cinc medalles en el català sub20
ATLETISME
Maseras i Guerrero, campiones d'Espanya amb Catalunya
FUTBOL
El CE Manresa ja coneix els rivals del seu retorn a Segona
Manresa participa a Bèlgica en la cloenda del projecte europeu CITISENSE sobre seguretat urbana
Súria commemora per segon any consecutiu el Dia Internacional de les Vídues
El Dia Internacional de l'Orgull LGTBIQA+ es celebra a Súria amb un taller participatiu
Fum dels incendis
En 20 anys, el Codi ictus s’ha activat a Althaia prop de 5.000 vegades
Línia d'ajuts per a la contractació indefinida en l'àmbit de la llar i les cures
L'Ajuntament de Manresa rep la donació d'un conjunt d'obres de l'artista Josep Closas Piñot
Solsona expressa el seu condol per la mort de Joan Serra Caball


 
redaccio@manresadiari.cat | Qui som| Avís Legal | Pompeu Fabra, 7-13, 08240-Manresa | Tel.: 93 872 53 53
Manresadiari.cat és un producte de:

Altres mitjans del grup:
   
 
[Web creada per Duma Interactiva ]