Dijous 30 de juliol de 2026
PORTADA MANRESA BAGES CATALUNYA CENTRAL ESPORTS CULTURA TENDÈNCIES
ST. JOAN ST. VICENÇ ST. FRUITÓS SANTPEDOR SALLENT NAVÀS SÚRIA NAVARCLES CARDONA MOIÀ
 
ÉS NOTÍCIA:

Arriba l'estatal més elitista de l'història
Aquest cap de setmana, i degut a les mesures restrictives adoptades per la Real Federació Espanyola d'Atletisme, arriba el Campionat d'Espanya Absolut més elitista de la seva història.
Arriba l'estatal més elitista de l'història.

Redaccio/ Sergi Vazquez  
19/02/2021 11:08
Un home mor mentre treballava a l'interior d'una mina a Súria
L’Ajuntament de Súria declara dos dies de dol oficial per l’accident mortal a la mina de Cabanasses
AMPANS inaugura La Parada, el projecte social i comunitari
La Policia Local de Sant Fruitós intensifica els controls de velocitat
En el Polideportivo Municipal Gallur es reuniràn 299 atletes (148 nois i 151 noies) que son els que han entrat dins el selecte grup d'atletes acceptats per pendre part en aquest estatal absolut, segons marques registrades. 

L'Avinent Manresa hi estarà present amb tres atletes: 

Mónica Clemente en perxa (4a per marques), Emilia Del Hoyo en 60 metres tanques (8a per marques) i Ainhoa Martinez en Pes (8a per marques). 
Aixi mateix, l'atleta entrenada per el tècnic manresà Joan Lleonart, la banyolina Esther Guerrero (amb dotze titols estatals absoluts a les seves espatlles), intentarà prorrogar el seu reinat en els 1500 metres llisos, on de ben segur trobarà la forta resistència de Marta Perez (CA ADIDAS).

Per altra banda, dues atletes de l'Avinent Manresa es desplaçaràn fins a Castelló per tal de disputar el Campionat d'Espanya d'Hivern de Llançaments sub16-18: Mar Santanach i Irene Mateo estaràn presents en les finals de Martell sub16 i sub18, respectivament.

Dissabte, cinc atletes de l'entitat pendràn part en el Campionat de Catalunya de Proves Combinades sub14 que es viurà al Palau Sant Jordi de Barcelona, i l'equip màster masculi pendrà part en el català de clubs màster en pista coberta. 
I diumenge en la mateixa instal.lació de la capital catalana, es disputarà el català sub20 en pista coberta amb la participació de deu atletes de l'Avinent Manresa, i el Campionat de Catalunya de clubs sub14 en pista coberta que reunirà a les vuit millors formacions de cada categoria i en el que l'Avinent Manresa hi estarà present amb les dues formacions.  



 
Escriu la teva opinió
Nom:
Opinió:
Escriu el resultat de 3+2 (en xifra):

Arxivat a: CAM   ESPORTS   ATLESTISME  
També et pot interessar:
FUTBOL
El CE Manresa passa revisió al CIMETIR abans d'iniciar la competició
ATLETISME
Destacada actuació manresana en el Campionat d'Espanya Absolut Malaga
ATLETISME
Tres medalles en l'estatal sub23 s'ha endut la representació d'Avinent Manresa al Campionat d'Espanya

ATLETISME
Pluja de medalles en el català màster
ATLETISME
Vuit medalles per l'atletisme bagenc en el català absolut
FUTBOL
L´Osonenc Pol Comes tanca la plantilla del Covisa Manresa
L’Ajuntament de Súria declara dos dies de dol oficial per l’accident mortal a la mina de Cabanasses
Un home mor mentre treballava a l'interior d'una mina a Súria
El Consell Comarcal reclama els trens semidirectes i al·lega contra el PLATER
AMPANS inaugura La Parada, el projecte social i comunitari
L’Escola Municipal de Formació d’Adults obrirà el termini de matriculacions el dijous 3 de setembre
La Policia Local de Sant Fruitós intensifica els controls de velocitat
S'obre la convocatòria per presentar creacions artístiques per al Festival Jardins de Llum 2027
El cicle de músiques Sons del Camí mostra les seves 12 edicions en una exposició al claustre del Museu del Barroc


 
redaccio@manresadiari.cat | Qui som| Avís Legal | Pompeu Fabra, 7-13, 08240-Manresa | Tel.: 93 872 53 53
Manresadiari.cat és un producte de:

Altres mitjans del grup:
   
 
[Web creada per Duma Interactiva ]