Dilluns 16 de febrer de 2026
PORTADA MANRESA BAGES CATALUNYA CENTRAL ESPORTS CULTURA TENDÈNCIES
ST. JOAN ST. VICENÇ ST. FRUITÓS SANTPEDOR SALLENT NAVÀS SÚRIA NAVARCLES CARDONA MOIÀ
 
ÉS NOTÍCIA:

L'OBC serà aquest diumenge al Kursaal
Dirigit per Alexander Liebreich i amb la mezzosoprano Anna Alàs i Jové, el concert es retransmetrà en directe per Catalunya Música.
L'OBC serà aquest diumenge al Kursaal.

Redacció/ Jordi Preñanosa  
27/02/2021 15:27
El circ protagonista del Carnestoltes Infantil de Manresa
Els Mossos d'Esquadra denuncien una conductora al Bages per circular en direcció contrària
Formació pràctica dels futurs metges i metgesses de la UVic-UCC
Xerrada sobre finances bàsiques del dia a dia
La Sala Gran del Kursaal acollirà aquest diumenge, 28 de febrer a les 18h, l'Orquestra Simfònica de Barcelona i Nacional de Catalunya (OBC) amb un concert amb obres de Joan Manén, Robert Gerhard i Ludwig van Beethoven. Un concert-homenatge a l'Orquestra Pau Casals (1920-1936) amb un recull d'obres vinculades a la formació que seria l’embrió del que a partir de 1944 esdevindria l’Orquestra Municipal de Barcelona (antecessora de la futura OCB i avui OBC) fundada i dirigida per Eduard Toldrà.

L’octubre del 1920 es va celebrar el primer concert de l’Orquestra Pau Casals a Barcelona. La formació, que es va dissoldre a causa de la Guerra Civil el 1936, va esdevenir una orquestra de referència internacional, dirigida pel mestre Casals. Directors i compositors com Béla Bartók, Serguei Prokófiev, Igor Stravinsky o Manuel de Falla van ser convidats a dirigir l’orquestra.

Un homenatge a aquesta formació que podrem veure al Kursaal en un concert dirigit per Alexander Liebreich i amb la mezzosoparano Anna Alàs i Jové, i que serà retransmès en directe per l’emissora de Catalunya Música. L’OBC tancarà al Kursaal una gira de dos concerts per Catalunya que l’haurà portat a Tarragona (27 de febrer) i a Manresa (28 de febrer).

Durant l’espectacle s’aplicaran les mesures recomanades per les autoritats sanitàries, amb una reducció de l’aforament i l’ús de mascareta durant tota la funció. Les entrades que tenen un preu de 28 euros, (25€ amb carnet Galliner, majors de 65 anys i menors de 25 I escoles de música), es poden comprar a les taquilles del Kursaal i per internet a www.kursaal.cat.



 
Escriu la teva opinió
Nom:
Opinió:
Escriu el resultat de 3+2 (en xifra):

Arxivat a: OBC   KURSAAL   MANRESA   CULTURA   MÚSICA 
També et pot interessar:
MANRESA
El circ protagonista del Carnestoltes Infantil de Manresa
CULTURA
El saxofonista Llibert Fortuny, acompanyat per una Big Band, oferirà al Kursaal un concert
BÀSQUET
El BAXI Manresa visita la pista del Barça

BÀSQUET
El BAXI Manresa guanya a Hamburg en un partit d'alta anotació
NATACIÓ
El nedador del CN Manresa Joan Perramon ha estat convocat amb la Selecció Catalana
LA FOTO DEL DIA
El campanar de la Seu, un capvespre
Sant Valentí és la diada de l'amor
El nou mapa sanitari planteja ordenar millor els serveis
Com estalviar per la jubilació
Transforma el teu jardí amb plantes tropicals
Jardins de Llum omple de nou el Centre Històric de Manresa
Els Mossos d'Esquadra denuncien una conductora al Bages per circular en direcció contrària
El circ protagonista del Carnestoltes Infantil de Manresa
Formació pràctica dels futurs metges i metgesses de la UVic-UCC


 
redaccio@manresadiari.cat | Qui som| Avís Legal | Pompeu Fabra, 7-13, 08240-Manresa | Tel.: 93 872 53 53
Manresadiari.cat és un producte de:

Altres mitjans del grup:
   
 
[Web creada per Duma Interactiva ]