Dimecres 29 de abril de 2026
PORTADA MANRESA BAGES CATALUNYA CENTRAL ESPORTS CULTURA TENDÈNCIES
ST. JOAN ST. VICENÇ ST. FRUITÓS SANTPEDOR SALLENT NAVÀS SÚRIA NAVARCLES CARDONA MOIÀ
 
ÉS NOTÍCIA:

Campus de la Convivència i la Diversitat
El campus es durà a terme en diferents espais de Cardona, com ara el Parc del Camí Nou, el Camp de Vida Activa, la Piscina Municipal, el Parc del Miracle o la Biblioteca.
Campus de la Convivència i la Diversita.

CARDONA / Redaccio/ Sergi Vazquez  
26/07/2021 14:01
L'èxit de la tarifa plana d'aparcament a la Seu Centre impulsa la seva ampliació a Quatre Cantons
Montepio celebra la segona Festa del Soci al Teatre Conservatori de Manresa
Es convoquen dues places de taquiller/a per a les piscines
Jornada d'intercanvi professional per a arquitectes de l'administració local
En el marc del Projecte Comunitari Intercultural (Projecte ICI), que l'Ajuntament de Cardona du a terme amb la col·laboració de l'Obra Social La Caixa, s'organitza el Campus de la Convivència i la Diversitat 2021, que es desenvoluparà fins el 9 d'agost en diferents espais de la vila, amb totes les mesures sanitàries garantides i aforaments reduïts, pel que caldrà fer reserva prèvia a totes les activitats.

Durant el campus es realitzaran diferents tallers i activitats educatives, artístiques, culturals i d'oci saludable, per a totes les edats, des d'infants fins a gent gran. El seu objectiu és fomentar la participació plural i diversa, del màxim de col·lectius i persones, i millorar la convivència de la ciutadania de Cardona. En el seu disseny hi han participat i col·laborat tècnics de l'administració, associacions, col·lectius diversos i ciutadania a títol individual. El campus es durà a terme en diferents espais de Cardona, com ara el Parc del Camí Nou, el Camp de Vida Activa, la Piscina Municipal, el Parc del Miracle o la Biblioteca.

Les inscripcions es poden fer a través del formulari https://docs.google.com/forms/d/e/1FAIpQLSfcuwmKqZS3uD8dCqhYZ9B14EFe6-TKK-JwCds4x3rdmKRN4A/viewform?usp=pp_url o enviant un correu a campusconvivencia@gmail.com. Totes les activitats són gratuïtes però les places són limitades i depenen de la capacitat de cada taller o activitat en particular, en les que es respectaran les mesures d’higiene i seguretat vigents de la Covid-19.



 
Escriu la teva opinió
Nom:
Opinió:
Escriu el resultat de 3+2 (en xifra):

Arxivat a: CARDONA   BAGES 
També et pot interessar:
ST. FRUITÓS
La coreografia “Massa Bulla dins la Pastera”, de Lali Mateu, guanya el Premi Joan Burés 2026
BAGES
Artés homenatja sis veïns deportats als camps de concentració nazis
ST. VICENÇ
L’Aplec del Panellet torna a Sant Pere de Vallhonesta aquest divendres

ST. FRUITÓS
El Teatre Casal Cultural acull el monòleg Faig tard, interpretat per l’actriu Rosa Andreu
BAGES
La 6a Marxa contra el càncer de Castellbell i el Vilar reuneix 140 participants
ST. FRUITÓS
Sessió informativa sobre el procediment de regularització per a persones immigrants
Jugant amb la llum del sol al carrer Guimerà
L’òpera ‘La traviata’ de Verdi arriba aquest divendres Kursaal
Montepio celebra la segona Festa del Soci al Teatre Conservatori de Manresa
L'èxit de la tarifa plana d'aparcament a la Seu Centre impulsa la seva ampliació a Quatre Cantons
L'alcalde Marc Aloy serà al barri de Les Cots, Guix i Pujada Roja dimecres 29 d'abril
Es convoquen dues places de taquiller/a per a les piscines
Jornada d'intercanvi professional per a arquitectes de l'administració local
La coreografia “Massa Bulla dins la Pastera”, de Lali Mateu, guanya el Premi Joan Burés 2026


 
redaccio@manresadiari.cat | Qui som| Avís Legal | Pompeu Fabra, 7-13, 08240-Manresa | Tel.: 93 872 53 53
Manresadiari.cat és un producte de:

Altres mitjans del grup:
   
 
[Web creada per Duma Interactiva ]