Dimarts 21 de abril de 2026
PORTADA MANRESA BAGES CATALUNYA CENTRAL ESPORTS CULTURA TENDÈNCIES
ST. JOAN ST. VICENÇ ST. FRUITÓS SANTPEDOR SALLENT NAVÀS SÚRIA NAVARCLES CARDONA MOIÀ
 
ÉS NOTÍCIA:

Campus de la Convivència i la Diversitat
El campus es durà a terme en diferents espais de Cardona, com ara el Parc del Camí Nou, el Camp de Vida Activa, la Piscina Municipal, el Parc del Miracle o la Biblioteca.
Campus de la Convivència i la Diversita.

CARDONA / Redaccio/ Sergi Vazquez  
26/07/2021 14:01
L'Ajuntament inicia les obres de l'Espai Quico Mestres a l'entorn de la Torre de Santa Caterina
UManresa publica un manual pioner sobre moulage per a simulació clínica
Passejada Poètica del Dia Mundial de la Poesia a Súria
Tasques de neteja i manteniment dels embornals i el clavegueram
En el marc del Projecte Comunitari Intercultural (Projecte ICI), que l'Ajuntament de Cardona du a terme amb la col·laboració de l'Obra Social La Caixa, s'organitza el Campus de la Convivència i la Diversitat 2021, que es desenvoluparà fins el 9 d'agost en diferents espais de la vila, amb totes les mesures sanitàries garantides i aforaments reduïts, pel que caldrà fer reserva prèvia a totes les activitats.

Durant el campus es realitzaran diferents tallers i activitats educatives, artístiques, culturals i d'oci saludable, per a totes les edats, des d'infants fins a gent gran. El seu objectiu és fomentar la participació plural i diversa, del màxim de col·lectius i persones, i millorar la convivència de la ciutadania de Cardona. En el seu disseny hi han participat i col·laborat tècnics de l'administració, associacions, col·lectius diversos i ciutadania a títol individual. El campus es durà a terme en diferents espais de Cardona, com ara el Parc del Camí Nou, el Camp de Vida Activa, la Piscina Municipal, el Parc del Miracle o la Biblioteca.

Les inscripcions es poden fer a través del formulari https://docs.google.com/forms/d/e/1FAIpQLSfcuwmKqZS3uD8dCqhYZ9B14EFe6-TKK-JwCds4x3rdmKRN4A/viewform?usp=pp_url o enviant un correu a campusconvivencia@gmail.com. Totes les activitats són gratuïtes però les places són limitades i depenen de la capacitat de cada taller o activitat en particular, en les que es respectaran les mesures d’higiene i seguretat vigents de la Covid-19.



 
Escriu la teva opinió
Nom:
Opinió:
Escriu el resultat de 3+2 (en xifra):

Arxivat a: CARDONA   BAGES 
També et pot interessar:
SÚRIA
Passejada Poètica del Dia Mundial de la Poesia a Súria
ST. FRUITÓS
Tasques de neteja i manteniment dels embornals i el clavegueram
ACTUALITAT
25 empreses participaran a la 9a Fira de l’Ocupació del Bages per captar talent al territori

ST. FRUITÓS
Arriba la 32a edició del Festival Internacional de Música Clàssica
ST. FRUITÓS
El CineXic de maig porta a Sant Fruitós de Bages “Ernest i Celestine, contes de primavera”
ST. FRUITÓS
Sant Fruitós organitza una nova jornada de neteja de l'entorn en el marc del European Clean Up Day
Pluja de primavera
El CN Manresa cau a Tenerife en un partit amb 40 gols davant l'Echeyde B
Sant Jordi treu al carrer una trentena de parades al centre de Solsona
El Congost acollirà una trobada històrica d’entitats esportives aquest diumenge
L’Orquestra Arts Simfònica Jove i la Polifònica de Puig-reig portaran al Kursaal ‘Cançó d’amor i de guerra’
La Festa del Planter obre les portes de can Poc Oli, en una jornada formativa i divulgativa
La 4a edició de la Nit del Comerç se celebrarà el 6 juliol al pati del Teatre Kursaal
Més de 2.000 persones gaudeixen del Tast de Jocs en una 16a edició de rècord


 
redaccio@manresadiari.cat | Qui som| Avís Legal | Pompeu Fabra, 7-13, 08240-Manresa | Tel.: 93 872 53 53
Manresadiari.cat és un producte de:

Altres mitjans del grup:
   
 
[Web creada per Duma Interactiva ]