Dijous 08 de octubre de 2026
PORTADA MANRESA BAGES CATALUNYA CENTRAL ESPORTS CULTURA TENDÈNCIES
ST. JOAN ST. VICENÇ ST. FRUITÓS SANTPEDOR SALLENT NAVÀS SÚRIA NAVARCLES CARDONA MOIÀ
 
ÉS NOTÍCIA:

Obres del tram superior de l'avinguda Santa Bàrbara
L’avinguda de Santa Bàrbara, principal eix viari del barri Santa Maria, serà objecte d’importants obres entre la plaça Santa Maria i la carretera de Castelladral.
Obres del tram superior de l'avinguda Santa Bàrbara.

SÚRIA / Redaccio/ Sergi Vazquez  
13/10/2021 21:34
Manresa fa una crida a sumar voluntaris per la llengua
La Cambra de Comerç de Manresa organitza una nova visita a comerços innovadors de Barcelona
Navarcles estrena dissabte “La Porcada”, la primera Fira del Porc del municipi
Les obres de l’antiga caserna de la Guàrdia Civil en habitatge social finalitzaran a principis d’any
El projecte contempla les següents intervencions:

Creació de calçada elevada a l’avinguda de Santa Bàrbara, entre el carrer de les Flors i el carrer del Doctor Fleming. Ampliació de la vorera oest, amb la incorporació de guals i passos de vianants accessibles. Millora de la senyalització horitzontal i vertical (passos de vianants, espais d’estacionament, senyals de trànsit, etcètera).

Remodelació de la placeta de la Verge. Plantació d’arbres i instal·lació del sistema de reg. Asfaltatge de la vorera davant de la zona verda i enderrocament del muret que actualment tanca l’espai. Renovació dels serveis d’aigua potable i previsió de tubs per al soterrament de línies de baixa tensió i telefonia. Reasfaltatge de la meitat est del carrer del Doctor Fleming.

Les obres tindran una durada aproximada de dos mesos, amb un pressupost de contracte de 256.930,18 euros, IVA inclòs, aportats íntegrament per l’Ajuntament. El desenvolupament de les obres donarà lloc a alteracions del trànsit i limitacions de mobilitat que seran degudament senyalitzades.

L’actuació ha estat impulsada per l’àrea municipal d’Urbanisme. Recentment, la Diputació de Barcelona va anunciar que la Caixa de Crèdit, un instrument de cooperació local impulsada per aquesta institució, ha concedit un crèdit de 200.000 euros per a la realització d’aquestes obres.

A mitjans d’any ja es va portar a terme la substitució de dos trams del clavegueram al barri Santa Maria per tal de resoldre les deficiències detectades. L’Ajuntament demana la comprensió del veïnat davant les molèsties que el desenvolupament d’aquestes obres pugui ocasionar.



 
Escriu la teva opinió
Nom:
Opinió:
Escriu el resultat de 3+2 (en xifra):

Arxivat a: SÚRIA   BAGES 
També et pot interessar:
NAVARCLES
Navarcles estrena dissabte “La Porcada”, la primera Fira del Porc del municipi
ST. VICENÇ
Les obres de l’antiga caserna de la Guàrdia Civil en habitatge social finalitzaran a principis d’any
ST. FRUITÓS
Sant Fruitós de Bages revalida les tres Flors d’Honor

ACTUALITAT
Envellir lluny de casa centrarà una nova edició del projecte Bages Ciència Ciutadana
ST. FRUITÓS
Sant Fruitós de Bages obre a la ciutadania l’elecció del nom d’un vial de vianants de la Rosaleda
BAGES
Una fideuà popular posa el punt final a la Setmana de la Gent Gran de Castellbell i el Vilar
L'arbre i el cel
Envellir lluny de casa centrarà una nova edició del projecte Bages Ciència Ciutadana
Manresa fa una crida a sumar voluntaris per la llengua
La Cambra de Comerç de Manresa organitza una nova visita a comerços innovadors de Barcelona
Sant Fruitós de Bages revalida les tres Flors d’Honor
Detenen dos homes per un robatori amb força en una empresa de Santpedor
Mira l’Art de Solsona obre la convocatòria d’artistes per a la sisena edició
Les obres de l’antiga caserna de la Guàrdia Civil en habitatge social finalitzaran a principis d’any


 
redaccio@manresadiari.cat | Qui som| Avís Legal | Pompeu Fabra, 7-13, 08240-Manresa | Tel.: 93 872 53 53
Manresadiari.cat és un producte de:

Altres mitjans del grup:
   
 
[Web creada per Duma Interactiva ]