En la seva valoració, el jurat destaca la valentia de la Diputació per apostar per TikTok i incideix en la capacitat de la corporació per adaptar-se als nous hàbits de consum de la ciutadania i, d'aquesta manera, donar a conèixer els seus serveis a un públic més jove. També reconeix la capacitat per adaptar-se a un llenguatge innovador i informal.
La de Barcelona va ser la primera diputació catalana i la tercera de l'estat espanyol a obrir perfil a TikTok (@DiputacioBarcelona), el mes d'abril d'aquest any. Des d'aleshores ha publicat 90 vídeos que sumen prop de 300.000 visualitzacions i més de 1.700 seguidors. El seguiment dels usuaris és ascendent i sostingut; mentre acumula reconeixements en diversos àmbits de la professió.
Els premis Pilar Casanova de Comunicació Corporativa tenen com a referència el Manual de Bones Pràctiques del Col·legi de Periodistes de Catalunya. Reconeixen i impulsen la tasca dels gabinets de premsa i comunicació i els professionals que hi treballen, destacant els esforços del sector per donar accés a una informació veraç i útil.