Divendres 23 de octubre de 2026
PORTADA MANRESA BAGES CATALUNYA CENTRAL ESPORTS CULTURA TENDÈNCIES
ST. JOAN ST. VICENÇ ST. FRUITÓS SANTPEDOR SALLENT NAVÀS SÚRIA NAVARCLES CARDONA MOIÀ
 
ÉS NOTÍCIA:

Sant Salvador millora la seva connexió de bus amb Manresa
Estrena noves freqüències de pas els diumenges i els festius locals
BAGES / Redacció  
04/03/2016 11:35
El Premi Rosa Argelaguet, finalista a la dotzena edició dels Premis DonaTIC 2026
Manresa reunirà experts europeus per impulsar les comunitats energètiques als polígons industrials
Recursos per iniciar i mantenir la lactància
Sant Fruitós participa en el projecte europeu d’intercanvi juvenil "Llengües Vives"
El servei de transport públic per carretera entre Sant Salvador de Guardiola i Manresa incorporarà noves freqüències els diumenges i els festius locals. La direcció general de Transports de la Generalitat va donar llum verda a la mesura que el consistori venia sol·licitant des de feia 2 anys i entrarà en funcionament aquest diumenge, 6 de març, amb expedicions, entre les 5 de la tarda i les 10 de la nit. El servei dominical incorpora també una nova parada a l’estació de la Renfe que permetrà els usuaris enllaçar amb els trens de la línia R4.
 
Les expedicions sortiran cada hora en punt, entre les 5 de la tarda i les 9 del vespre, de l’estació d’autobusos de Manresa. La sortida des de la parada de l’avinguda de la Generalitat, a Sant Salvador de Guardiola, serà a dos quarts, entre les 17:30 i les 21:30. La nova proposta horària per als diumenges arrencarà aquest diumenge a mode de prova pilot i ha estat dissenyada a partir del temps dels trajectes i del volum de trànsit intersetmanal. És per aquest motiu que l’empresa operadora de la línia, Transports Masats, no descarta introduir canvis per tal d’ajustar la proposta horària en cas que sigui necessari.
 
Per a l’alcalde de Sant Salvador de Guardiola, Albert Miralda, ‘aquesta millora suposa un pas endavant en l’objectiu d’aconseguir un servei de transport els 7 dies de la setmana, malgrat que l’autorització concedida per la Generalitat no cobreixi la totalitat de la jornada’.
 
La línia que uneix Sant Salvador de Guardiola amb la capital del Bages va desplaçar més de 50.000 persones durant l’any passat. L’autobús compleix també una important funció a nivell de mobilitat interna entre els nuclis de Salelles, el Calvet i Guardiola. Bona mostra d’aquest fet és l’augment que va experimentar el nombre de viatgers que van utilitzar el servei amb aquesta finalitat amb la posada en marxa del bitllet per a mobilitat interna, passant dels 85 comptabilitzats durant el primer semestre del 2015 als 264 del segon.

 



 
Escriu la teva opinió
Nom:
Opinió:
Escriu el resultat de 3+2 (en xifra):

Arxivat a: SANT SALVADOR DE GUARDIOLA 
També et pot interessar:
ACTUALITAT
Endesa reforça la xarxa de Sant Salvador de Guardiola
BAGES
Sant Salvador de Guardiola rep una subvenció de 648.000€
LA FOTO DEL DIA
Les rieres baixen carregades d'aigua

BAGES
Sant Salvador de Guardiola finalitza les obres de millora al seu PAE de Salelles
BAGES
Nou accés adaptat al centre cultural La Sala a Sant Salvador de Guardiola
BAGES
Neteja viària de Sant Salvador de Guardiola
Mirant amunt, entre edificis
L'elit de la natació estatal es cita diumenge a Manresa
El Premi Rosa Argelaguet, finalista a la dotzena edició dels Premis DonaTIC 2026
Manresa reunirà experts europeus per impulsar les comunitats energètiques als polígons industrials
Recursos per iniciar i mantenir la lactància
El Consell Comarcal, els agents del territori i els 30 ajuntaments formalitzen un pacte
L'Hospital de Berga amplia el servei PADES per garantir l'atenció domiciliària
Sant Fruitós participa en el projecte europeu d’intercanvi juvenil "Llengües Vives"


 
redaccio@manresadiari.cat | Qui som| Avís Legal | Pompeu Fabra, 7-13, 08240-Manresa | Tel.: 93 872 53 53
Manresadiari.cat és un producte de:

Altres mitjans del grup:
   
 
[Web creada per Duma Interactiva ]