Diumenge 07 de juny de 2026
PORTADA MANRESA BAGES CATALUNYA CENTRAL ESPORTS CULTURA TENDÈNCIES
ST. JOAN ST. VICENÇ ST. FRUITÓS SANTPEDOR SALLENT NAVÀS SÚRIA NAVARCLES CARDONA MOIÀ
 
ÉS NOTÍCIA:

Xerrada sobre la malaltia de Parkinson i el paper dels cuidadors
Es farà dimecres vinent, 20 d’abril, a les cinc de la tarda al Pavelló de Suècia
BERGUEDÀ / Redacció  
15/04/2016 11:35
El Govern recomana el teletreball durant la visita del Papa Lleó XIV
Totes les finals del Play-off d'ascens avui en directe a Esport Central
Detenen dos homes per sostreure barres d'alumini de tres remolcs
Castellbell i el Vilar estrena les primeres cinc càmeres de videovigilància
Com es viu i es conviu amb el Parkinson? Com afecta la vida del malalt i del seu entorn? Com ho poden afrontar els cuidadors i familiars? Aquest i altres temes es tractaran a la jornada Conviure amb el Parkinson, que la Fundació Hospital Sant Bernabé de Berga ha organitzat per al proper dimecres, 20 d’abril. L’acte es farà a les 5 de la tarda al Pavelló de Suècia i serà gratuït i obert a tothom.

Hi participaran un afectat de Parkinson i un familiar, que explicaran la seva l’experiència personal. També hi intervindrà un membre de l’Associació Catalana del Parkinson i una treballadora social de la Fundació Hospital Sant Bernabé.

En acabar la xerrada, es farà un taller de mindfulness, amb la col·laboració de MoiAcció, en el qual podran participar tots els assistents a l’acte. El mindfulness és un entrenament mental que, a partir de tècniques molt senzilles, permet centrar-se en el present, reduir l’estrès i tenir més control sobre les emocions.

Aquesta jornada ha estat organitzada amb motiu del Dia internacional del Parkinson, que se celebra el dia 11 d’abril.



 
Escriu la teva opinió
Nom:
Opinió:
Escriu el resultat de 3+2 (en xifra):

Arxivat a:
També et pot interessar:

Isdin, la protecció catalana contra el sol que arriba a mig món
Núvols amb llarga exposició
El Govern recomana el teletreball durant la visita del Papa Lleó XIV
Dimarts de Festa Major escollit per votació com a segon festiu local d’Artés pel 2027
Modificacions de trànsit per als vehicles autoritzats a causa de les obres al carrer Guimerà
Detenen dos homes per sostreure barres d'alumini de tres remolcs
Castellbell i el Vilar estrena les primeres cinc càmeres de videovigilància
Els vehicles autònoms: realitat o futur llunyà?


 
redaccio@manresadiari.cat | Qui som| Avís Legal | Pompeu Fabra, 7-13, 08240-Manresa | Tel.: 93 872 53 53
Manresadiari.cat és un producte de:

Altres mitjans del grup:
   
 
[Web creada per Duma Interactiva ]