Dijous 22 de octubre de 2026
PORTADA MANRESA BAGES CATALUNYA CENTRAL ESPORTS CULTURA TENDÈNCIES
ST. JOAN ST. VICENÇ ST. FRUITÓS SANTPEDOR SALLENT NAVÀS SÚRIA NAVARCLES CARDONA MOIÀ
 
ÉS NOTÍCIA:

La Clínica Universitària explorarà la veu d’alumnes de Manresa Teatre Musical
MANRESA / Redacció  
21/04/2016 11:35
El Tocats de Lletra està de celebració amb motiu dels seus vint anys
Es posa en marxa un nou pas de vianants semaforitzat a l'avinguda de les Bases de Manresa
Solsona aconsegueix les quatre Flors d’Honor de Viles Florides
L'Ajuntament difon les necessitats de voluntariat de les entitats solidàries
MTM i la CU+ han signat un conveni de col·laboració que contempla que alumnes de l’entitat puguin sotmetre’s a aquest cribatge, que inclou un qüestionari de salut vocal, una valoració acústica dins la cabina de veu i una valoració perceptiva de la veu i del gest vocal.

Després de l’exploració, tots els que s’hi hagin sotmès, rebran un informe dels resultats i tot un seguit d’orientacions a seguir, en el cas que sigui necessari. La signatura del conveni s’ha fet aquest divendres, 15 d’abril, i l’han subscrit la directora de la CU+, Teresa Solé, i David Bacardit, codirector de MTM.

Les exploracions aniran a càrrec de les logopedes de la Unitat de la Veu Asumpció Linares i Núria Carmona. A més de logopeda, Linares és llicenciada en pedagogia de la Música, postgrau en Intervenció Logopèdica en els Trastorns de la Veu, cantant lírica i professora del Grau de Logopèdia a UManresa.

A més del títol de Logopèdia, Carmona també és diplomada en Magisteri amb l’especialitat d’audició i llenguatge i postgrau en intervenció logopèdica en els trastorns de la veu.

A més d’aquestes exploracions especialitzades, la CU+ oferirà a tots els alumnes de l’entitat un descompte del 20% en els serveis de Logopèdia, Podologia, Fisioteràpia, Dietètica i Psicologia. De la seva banda, Manresa Teatre Musical es compromet a difondre la Unitat de la Veu i les activitats que aquesta organitzi entre els seus alumnes.

La Unitat de la Veu de la Clínica Universitària va adreçada a persones que fan un ús intensiu de la veu, tant parlada com cantada. Amb unes instal·lacions específiques, la unitat està integrada per un equip multidisciplinari de professionals que poden valorar i diagnosticar problemes relacionats amb la veu, plantejar-ne el tractament més adequat i treballar en la reeducació, la formació i la prevenció.


 



 
Escriu la teva opinió
Nom:
Opinió:
Escriu el resultat de 3+2 (en xifra):

Arxivat a:
També et pot interessar:

Fotografia en blanc i negre de l'escala de la Fàbrica Nova
El CN Sabadell va acollir aquest diumenge 18 d'octubre una edició inoblidable de la Copa Catalana
300 professionals de la cirurgia debaten sobre innovació, IA, cirurgia robòtica i cures avançades
La urbanització de les Brucardes estrena dos passos per facilitar el creuament dels esquirols
Es posa en marxa un nou pas de vianants semaforitzat a l'avinguda de les Bases de Manresa
La poeta i escriptora Eva Baltasar, convidada al Pessics de Lletra
Solsona aconsegueix les quatre Flors d’Honor de Viles Florides
L'Ajuntament difon les necessitats de voluntariat de les entitats solidàries


 
redaccio@manresadiari.cat | Qui som| Avís Legal | Pompeu Fabra, 7-13, 08240-Manresa | Tel.: 93 872 53 53
Manresadiari.cat és un producte de:

Altres mitjans del grup:
   
 
[Web creada per Duma Interactiva ]