Dijous 24 de setembre de 2026
PORTADA MANRESA BAGES CATALUNYA CENTRAL ESPORTS CULTURA TENDÈNCIES
ST. JOAN ST. VICENÇ ST. FRUITÓS SANTPEDOR SALLENT NAVÀS SÚRIA NAVARCLES CARDONA MOIÀ
 
ÉS NOTÍCIA:

Les empreses del Bages poden sol·licitar microcrèdits fins el 25 de maig
Es destinaran un total de 450.000 euros a empreses de nova creació
BAGES / Redacció  
27/04/2016 11:35
Jordi Basté obre la temporada del cicle Pessics de Vida de Manresa
Afectacions al trànsit amb motiu de la Fira de Setembre i del Vehicle d'Ocasió 2026
Oriol Montanyà i Jordi Torrent sobre la gestió d’organitzacions i la inestabilitat
El Bages presenta la seva oferta cicloturística al Sea Otter Europe
La segona convocatòria del Banc de Projectes del Bages per a la concessió de microcrèdits per afavorir la creació d’empreses i la reactivació del teixit industrial i econòmic del Bages estarà vigent fins al dia 25 de maig.

En total, el Consell Comarcal del Bages destinarà 450.000 euros a donar microcrèdits a interès 0 i a retornar en 4 anys. Les empreses interessades han de fer la seva sol·licitud abans del 25 de maig a https://microcredits.ccbages.cat/

Es poden sol·licitar dues línies diferents de microcrèdits: microcrèdits destinats a la creació d’empreses i microcrèdits destinats a la reactivació i diversificació industrial del Bages.

Els emprenedors i les empreses beneficiàries hauran de retornar, únicament i de manera íntegra, l’import prestat, sense interessos, en quotes mensuals, en el termini de quatre anys. Es podrà retornar anticipadament l’import pendent i cancel·lar totalment o parcial el microcrèdit, sense cap comissió per l’amortització.
 
Tindran prioritat els projectes amb inversions que: afavoreixin un desenvolupament econòmic sostenible; suposin una diversificació de les activitats econòmiques i productives de l’entorn local; continguin mesures adreçades a afavorir l’ètica i la qualitat empresarial; siguin iniciatives innovadores per a l’aprofitament d’espais productius no explotats susceptibles de generar nous llos de treball; contemplin la creació de llocs de treball dins el marc dels nous filons d’ocupació definits per la Unió Europea; afavoreixin la integració laboral de persones discapacitades i/o els col·lectius de difícil inserció.

Es tindrà en compte l’interès social del projecte dins l’àmbit local on es porti a terme l’activitat, el manteniment d’una relació adequada entre els llocs de treball creats i les inversions realitzades, i la generació de valor en base a la tecnologia aplicada i l’efecte multiplicador de la inversió realitzada.



 



 
Escriu la teva opinió
Nom:
Opinió:
Escriu el resultat de 3+2 (en xifra):

Arxivat a:
També et pot interessar:

Tot veremant
L'Escola Paidos celebra el 55è aniversari amb una jornada per reconnectar la comunitat educativa
L'Arxiu Municipal digitalitza més de 13.000 documents dels seus fons documentals
La Biblioteca de Sant Fruitós de Bages s’omple de música amb el cicle “Amb veu pròpia”
L'Any Magí Fàbrega acaba amb una xerrada
Castellbell i el Vilar gairebé quadruplica l’índex de reciclatge
Jordi Basté obre la temporada del cicle Pessics de Vida de Manresa
Afectacions al trànsit amb motiu de la Fira de Setembre i del Vehicle d'Ocasió 2026


 
redaccio@manresadiari.cat | Qui som| Avís Legal | Pompeu Fabra, 7-13, 08240-Manresa | Tel.: 93 872 53 53
Manresadiari.cat és un producte de:

Altres mitjans del grup:
   
 
[Web creada per Duma Interactiva ]