Dilluns 22 de juny de 2026
PORTADA MANRESA BAGES CATALUNYA CENTRAL ESPORTS CULTURA TENDÈNCIES
ST. JOAN ST. VICENÇ ST. FRUITÓS SANTPEDOR SALLENT NAVÀS SÚRIA NAVARCLES CARDONA MOIÀ
 
ÉS NOTÍCIA:

Tres camins del Bages, prioritats per ser a la xarxa de carreteres
Es vol millorar els recorreguts entre Santpedor i Castellnou; Mura i Rocafort, i Cardona i Navès
El president del Consell, Agustí Comas, amb l'alcalde de Cardona, Ferran Estruch. Foto: CCB

BAGES / Redacció  
19/05/2016 11:35
Demanen prudència avui dilluns en el pic de temperatures més extremes a gran part del país
L'Ajuntament de Manresa demana prudència a la ciutadania davant l'onada de calor intensa
Festes de Sant Pere de la Carretera de Santpedor de Manresa
Campanya de publicitat institucional d'Incendis Forestal
El Consell d’Alcaldes del Consell Comarcal del Bages s'ha reunit aquest dimecres en una trobada en què s'han prioritzat tres camins de la comarca per tal que passin a formar part de la xarxa de carreteres que gestiona la Diputació de Barcelona.

a voluntat és aconseguir inversions per posar al dia tres itineraris transitats i estratègics per al territori. Els alcaldes han establert per ordre de prioritat sol·licitar ajuda econòmica per millorar la carretera entre Santpedor i Castellnou de Bages, el camí de Mura a Rocafort i la carretera entre Cardona i Navès.
 
Proposta
La proposta sorgida del Consell d’Alcaldes es tindrà en compte per part de la Diputació de Barcelona en el moment de redactar el Pla Zonal de carreteres de la demarcació de Barcelona, que valora els camins susceptibles de passar a formar part de la xarxa de carreteres.
 
Plans d’Ocupació
En el marc del Consell d’Alcaldes s'ha comptat amb la participació del secretari general del departament de Treball, Afers Socials i Famílies de la Generalitat, Josep Ginesta, que ha explicat les principals polítiques del departament.

Els alcaldes s'han mostrat receptius a la nova convocatòria dels plans d’ocupació d’aquest 2016 que es perfilen amb alguns canvis. Els contractes per als majors de 45 anys passarien a tenir una durada de més d’un any, mentre que els contractes per als menors de 45 anys tindrien una durada superior als 6 mesos.

En paral·lel, els alcaldes han traslladat a Josep Ginesta la necessitat d’ampliar el nombre de places concertades per a les residències del territori. 



Comentaris
Carme Ros | 20-05-2016 | 19:48
I Súria - Balsareny o Navàs
 
Tots els comentaris
 
Escriu la teva opinió
Nom:
Opinió:
Escriu el resultat de 3+2 (en xifra):

Arxivat a:
També et pot interessar:

Una vesprada des del mirador de la Balconada
Les IX Jornades Althaia baten rècord de participació i posen el focus en el treball en xarxa
Campanya de publicitat institucional d'Incendis Forestal
Sant Fruitós de Bages reuneix professionals de l’arquitectura i el patrimoni cultural
Solsona commemora el 28J amb activitats per reivindicar la diversitat a la ruralitat
Demanen prudència avui dilluns en el pic de temperatures més extremes a gran part del país
Projectes de l'alumnat de Manresa, guardonats a la 20a edició dels Premis Nous i Noves Professionals
L'Ajuntament de Manresa demana prudència a la ciutadania davant l'onada de calor intensa


 
redaccio@manresadiari.cat | Qui som| Avís Legal | Pompeu Fabra, 7-13, 08240-Manresa | Tel.: 93 872 53 53
Manresadiari.cat és un producte de:

Altres mitjans del grup:
   
 
[Web creada per Duma Interactiva ]