Dimecres 21 de octubre de 2026
PORTADA MANRESA BAGES CATALUNYA CENTRAL ESPORTS CULTURA TENDÈNCIES
ST. JOAN ST. VICENÇ ST. FRUITÓS SANTPEDOR SALLENT NAVÀS SÚRIA NAVARCLES CARDONA MOIÀ
 
ÉS NOTÍCIA:

El Laboràlia lliura diplomes a 67 estudiants de 4rt d’ESO
El programa promou el coneixement d'oficis entre l'alumnat

MANRESA / Redacció  
26/05/2016 11:35
El Kids&Us signa una gran nit europea al Nou Congost
Manresa es prepara per viure una nova festa de l'atletisme amb la 21a Cursa Urbana
Sant Fruitós de Bages posa en marxa SFB Mobilitat
El CFP convoca una nova jornada d’exàmens
El programa Laborària del curs 2015-2016 ha arribat a la seva fi. La cloenda s’ha celebrat aquest dijous al Saló de Sessions de la Casa Consistorial de Manresa i ha comptat amb la presència de la primera tinent d’alcalde, Mireia Estefanell; la regidora d’Ocupació, Cristina Cruz; i la directora adjunta dels Serveis Territorials d’Ensenyament de la Generalitat de Catalunya, Anna Torruella. També hi ha assistit el tècnic dels Serveis d’Ensenyament de la Diputació de Barcelona, Joan Josep Alonso.

Durant l’acte, els 67 alumnes de 4rt d’ESO que han acabat amb èxit la formació que ofereix el programa han anat desfilant un rere l’altre per recollir el diploma que certifica la participació amb èxit en aquests estudis d’inserció laboral.

Cruz ha agraït la implicació a tots els professionals dels centres educatius i a tot el personal que ha fet possible la tasca formativa i ha posat en valor especialment “els tastets d’oficis" que han pogut fer els alumnes.

El programa Laboràlia, impulsat per l’Ajuntament de Manresa i l’Àrea d’Educació de la Diputació de Barcelona, té per objectiu promoure que els joves que es troben en el darrer curs de l’ensenyament obligatori completin els estudis secundaris i obtinguin el graduat en ESO, a través d’una adaptació curricular autoritzada pel Departament d’Ensenyament, que inclou el coneixement de diferents oficis.

En el parlament de cloenda, Estefanell ha encoratjat els joves a seguir estudiant i formant-se per afrontar els reptes de futur i entrar en el món laboral: "l’educació és fonamental pel vostre futur i el nostre”, ha sentenciat, i ha afegit que "vosaltres sereu el dia de demà els que desenvolupareu les noves idees empresarials i les noves formes de negoci”.

 



 
Escriu la teva opinió
Nom:
Opinió:
Escriu el resultat de 3+2 (en xifra):

Arxivat a:
També et pot interessar:

Una Manresa desconeguda de cine
La regidoria de Cultura de Solsona convoca el 24è Concurs de postals de Nadal
Què hi ha darrere d'un aliment ecològic?
El Consell Municipal dels Infants inicia les activitats del nou curs
L'Ajuntament de Manresa farà un tractament herbicida al cementiri
Obert el concurs per dissenyar la coberta de la ‘Guia de serveis de Solsona i comarca’ 2027
Nous treballs per millorar la seguretat viària al polígon industrial de Bufalvent
Magalí Sare i el cor de cambra ARSinNOVA porten divendres al Kursaal 'Descasada'


 
redaccio@manresadiari.cat | Qui som| Avís Legal | Pompeu Fabra, 7-13, 08240-Manresa | Tel.: 93 872 53 53
Manresadiari.cat és un producte de:

Altres mitjans del grup:
   
 
[Web creada per Duma Interactiva ]