Dimarts 10 de febrer de 2026
PORTADA MANRESA BAGES CATALUNYA CENTRAL ESPORTS CULTURA TENDÈNCIES
ST. JOAN ST. VICENÇ ST. FRUITÓS SANTPEDOR SALLENT NAVÀS SÚRIA NAVARCLES CARDONA MOIÀ
 
ÉS NOTÍCIA:

Segona batalla de bandes a l'Stroika
Les tres bandes finalistes del concurs són Alien in my room, Sòdia i Jokb
La façana de la discoteca Stroika, a l'Avinguda dels Dolors de Manresa.

MANRESA / Redacció  
10/06/2016 11:35
L'Ajuntament de Manresa farà enderrocar l'edifici del carrer Santa Llúcia 27
El Museu de Manresa presenta públicament el seu fons fotogràfic per primera vegada
Digitalització dels dietaris històrics de la Biblioteca
Sentiment Casaments guanya per quart any, el premi Wedding Awards
El concurs Batalla de Bandes està a punt de conèixer el guanyador d'enguany en una batalla que tindrà lloc aquest dissabte a la sala Stroika de Manresa. 

La gran final es disputarà entre els grups Alien in my room, Sòdia i Jokb, i tindrà lloc a partir de les 9 del vespre. Les tres bandes hauran d'actuar en directe i esperar a que el jurat prengui la seva decisió. 

El primer premi del concurs consta de dos temes musicals gravats en un estudi professional; el segon premi és un stage a la sala Stroika amb les tasques de residència i poliment de directes; i el tercer premi, material musical per un valor de 150 euros. Aquesta activitat està coorganitzada per l’associació Vintcatorze, Casa de la Música i Ajuntament de Manresa, i compta amb la col·laboració d’empreses com Solans i Sibelius, entre d’altres.

En aquesta segona edició de la batalla s'hi podrà veure l’actuació del grup Sigelpa, com a formació convidada. El nom del grup, que té pinzellades d’estil punk, està compost per les sigles que regeixen els set pecats capitals.

El concurs va arrencar el passat 14 de maig i va finalitzar el passat dissabte amb la participació d’un total de 12 bandes inscrites, d’estils molt diversos. Des de formats més acústics a heavy metal clàssic, passant per ska, surf rock, indie i rock americà, entre d'altres.

Totes les bandes van poder tocar a l’Espai Joan Amades els seus temes o versions. Al finalitzar les actuacions el públic era l'encarregat de votar quines eren les bandes finalistes.

El jurat de l'actuació final està integrat per David Sisó, professor de conservatori; Josep Corral, periodista; Marc Padró, membre de Casa de la Música; Bernat Garcia, membre de l’associació Vintcatorze; i Marc Vilardell Casado, director de Ràdio Balsareny.


 



 
Escriu la teva opinió
Nom:
Opinió:
Escriu el resultat de 3+2 (en xifra):

Arxivat a:
També et pot interessar:

El carrer Guimerà amb tanques per les obres
Digitalització dels dietaris històrics de la Biblioteca
L'Ajuntament obre una enquesta per prioritzar les necessitats del Pla Municipal de Salut
Les biblioteques de Manresa impulsen un taller per fer memòria i recordar la ciutat d'abans
El Museu de Manresa presenta públicament el seu fons fotogràfic per primera vegada
ERC Santpedor reclama a Jordi Soteras que renunciï a l’acta de regidor
Sentiment Casaments guanya per quart any, el premi Wedding Awards
La IX Nit de l'Esport i la Cultura posa en valor un any més el talent, la trajectòria i el compromís


 
redaccio@manresadiari.cat | Qui som| Avís Legal | Pompeu Fabra, 7-13, 08240-Manresa | Tel.: 93 872 53 53
Manresadiari.cat és un producte de:

Altres mitjans del grup:
   
 
[Web creada per Duma Interactiva ]