|
| 66 joves inicien a Món Sant Benent les noves estades científiques |
| El Barcelona International Youth Science Challenge (BIYSC) és un programa únic a l’estat espanyol |
| BAGES / Redacció |
| 11/07/2016 11:35 |
 |
|
|
 |
Món Sant Benet acollirà aquest dimarts al matí la cerimònia d'obertura del Barcelona International Youth Science Challenge (BYISC), el nou programa que impulsa la Fundació Catalunya-La Pedrera amb l'objectiu d'estimular el tal·lent científic de joves d'arreu del món apassionats per la ciència.
En total són 66 els nois i noies, provinents de diferents punts del planeta com ara Rússia, Brasil, Montenegro o Itàlia, els que prenen part d'aquesta iniciativa, pionera a l'estat espanyol pel fet de connectar estudiants amb els investigadors dels centres de recerca internacionals amb seu a Catalunya. La durada del programa és de dues setmanes. Durant la seva estada a Sant Benet, els joves tindran l’oportunitat de conèixer els seus companys i realitzar conferències i debats científics. Posterioment, a Barcelona, visitaran els nou centres de recerca col·laboradors on treballaran colze a colze amb investigadors de reconeixement internacional. L'acte de cloenda durant el qual els participants presentaran els projectes treballats durant aquests dies tindrà lloc el divendres, 22 de juliol, a les 10 del maatí, a La Pedrera. |
|
|