Divendres 12 de juny de 2026
PORTADA MANRESA BAGES CATALUNYA CENTRAL ESPORTS CULTURA TENDÈNCIES
ST. JOAN ST. VICENÇ ST. FRUITÓS SANTPEDOR SALLENT NAVÀS SÚRIA NAVARCLES CARDONA MOIÀ
 
ÉS NOTÍCIA:

Mercè Conangla i Jaume Soler, creadors de l'Ecologia Emocional, seran els pregoners de la Festa Major
Per primer cop, el pregó de la ciutat serà a duo; es farà el proper 27 d'agost al Saló de Sessions de l'Ajuntament
Conangla i Soler seran els pregoners de la Festa Major d'enguany. Foto: AjM

MANRESA / Redacció  
28/07/2016 11:35
Viatge de presentació del nou microbús del Centre Històric
Arriba la jornada més emocionant de la temporada a Esport Central
L'Ajuntament publica a YouTube el documental 'L'efecte Kuleshov'
Alumnat del Lacetània desenvolupa un sistema de gestió d’estoc farmacèutic
Per primera vegada el pregó institucional de Festa Major serà a duo. Maria Mercè Conangla i Jaume Soler, manresans experts en l’area de l’autoconeixement i creadors de la Fundació Àmbit Ecologia Emocional, que enguany celebra el seu vintè aniversari, en seran els protagonistes.

Aquest sistema de pregó a dues veus, que s’estrena enguany a Manresa, tindrà lloc al Saló de Sessions de l’Ajuntament, el proper dissabte 27 d’agost a dos quarts d'una del migdia. L’acte finalitzarà amb la intervenció musical de l’Orfeó Manresà.

La tria de Conangla i Soler emfatitza la importància que la ciutat de Manresa atorga a la feina ben feta, a la formació, a l’estudi i a la investigació en qualsevol àmbit d’expertesa. Contretament es vol significar la tasca d’aquests dos professionals en l’any que la Fundació Àmbit Ecologia Emocional, de la qual ambdós són els creadors, celebra els 20 anys de trajectòria.

Aquesta institució és capdavantera en el creixement personal i es basa en un sistema que ofereix espais i eines per aprendre a millorar de forma individual i col·lectiva i a gestionar el món emocional i relacional.

Conangla, presidenta de la Fundació Àmbit Ecologia Emocional
Maria Mercè Conangla Marin (Manresa, 1958) és presidenta de la Fundació Àmbit Ecologia Emocional i directora de l’Institut EE. Psicòloga clínica i educativa, i infermera especialitzada en pediatria, dietètica i nutrició. El seu camp d’expertesa és el de la gestió emocional, entrenament en competències de lideratge i comunicació no verbal. Treballa com a formadora i consultora en l’àmbit docent i sanitari.

Col·labora amb diverses universitats, hospitals i institucions com a conferenciant, formadora i dinamitzadora d’equips de treball. Dirigeix el Màster d'Ecologia Emocional (a Barcelona, Madrid, Saragossa, Mèxico DF i Guadalajara) i el Programa Universit@rtdelviure de Fundació ÀMBIT. També col·labora amb la Universitat de Barcelona amb diferents postgraus i màsters.

És cocreadora del model Ecologia Emocional, escriptora i conferenciant. Sol participar com a especialista en diferents mitjans de comunicació, entre ells amb el programa "L'Ofici de Viure" de Catalunya Ràdio i alguns programes de TV com "Bricolatge Emocional" de TV3, “Suma Positiva" o a "Els Matins" de TV3.  Ha participat com a coordinadora i experta al Pla Nacional de Valors promogut per la Generalitat de Catalunya.

Soler, creador de la metodologia de la "no implicació"
Jaume Soler Lleonart (Manresa, 1950) és fundador i president honorífic de la Fundació Àmbit Ecologia Emocional. Graduat en Psicologia, especialitats Empresa i Clínica. Ha realitzat diversos màsters i cursos de postgrau: Recursos Humans, Personal Growth and Group Dynamic, Psicoteràpia Gestàltica, Coaching, Neuro-Linguistic Programming, Businesss Practicioner of NLP per Richard Bandler, Certifications PCC i Coaching ICF.

A nivell professional s'ha especialitzat en consultoria i desenvolupament d'equips directius i RRHH en empreses tant del sector industrial i sanitari com de serveis, en companyies nacionals i multinacionals. És creador de la metodologia de la “no implicació” que s’aplica amb molt d’èxit des de fa vint anys als grups de creixement personal de la fundació. Cocreador del model Ecologia Emocional.

En aquest moment dedica el seu temps a la fundació, capacitant persones, formant formadors, i generant projectes socials que repercuteixin en la millora del ecosistema humà. Escriptor. Conferenciant i formador a Espanya i Llatinoamèrica on ha fundat l’Institut Ecologia Emocional amb seu a Mèxic D.F.



 
Escriu la teva opinió
Nom:
Opinió:
Escriu el resultat de 3+2 (en xifra):

Arxivat a:
També et pot interessar:

El nou microbús a la plaça Major
Neix la xarxa “Aquí, pots” d’establiments i espais públics de Solsona on acudir en casos d’urgència
Arriba la jornada més emocionant de la temporada a Esport Central
Viatge de presentació del nou microbús del Centre Històric
Aquest dissabte, a la venda els espectacles de la propera tardor del Teatre Kursaal de Manresa
L'Ajuntament publica a YouTube el documental 'L'efecte Kuleshov'
Alumnat del Lacetània desenvolupa un sistema de gestió d’estoc farmacèutic
Escola de salut transcultural per promoure l'apoderament de les famílies en salut maternoinfantil


 
redaccio@manresadiari.cat | Qui som| Avís Legal | Pompeu Fabra, 7-13, 08240-Manresa | Tel.: 93 872 53 53
Manresadiari.cat és un producte de:

Altres mitjans del grup:
   
 
[Web creada per Duma Interactiva ]