Dimecres 22 de abril de 2026
PORTADA MANRESA BAGES CATALUNYA CENTRAL ESPORTS CULTURA TENDÈNCIES
ST. JOAN ST. VICENÇ ST. FRUITÓS SANTPEDOR SALLENT NAVÀS SÚRIA NAVARCLES CARDONA MOIÀ
 
ÉS NOTÍCIA:

El Bages, la comarca més afectada per focs de la demarcació de Barcelona
Des de l'inici de la campanya d'estiu s'han cremat 91 hectàrees en 15 incendis forestals i agrícoles, la majoria cremades en l'incendi de Sant Feliu Sasserra
Un helicòpter ruixant la zona afectada en l'incendi de Sant Feliu. Foto: Jordi Preñanosa

BAGES / Redacció  
18/08/2016 11:35
L'Ajuntament de Manresa trasllada al Palau Firal l'entrega de cites per al procés de regularització
El teatre Kursaal va celebrar els 7.000 dies
Les institucions de la Plataforma C-55 valoren l’anunci del Govern
La Unitat Docent de l'ICS Catalunya Central culmina una nova promoció
El Bages és la comarca de la demarcació de Barcelona més afectada per focs aquest estiu. Segons les dades que ha facilitat la Diputació de Barcelona aquest dijous, des de l'inici de la campanya d'estiu s'han cremat 91 hectàrees en 15 incendis forestals i agrícoles, la majoria de les quals en l'incendi de Sant Feliu Sasserra.

Segueix el Bages la comarca de l'Anoia, amb 42,4 ha i 13 incendis; el Vallès Occidental, amb 18,5 ha i 13 incendis i la zona Penedès-Garraf amb 16,3 ha i 18 incendis.

El Pla d'informació i Vigilància contra incendis forestals per aquest estiu 2016 compta amb un equip de 262 persones que fan tasques d'informació i vigilància en 472.979 ha forestals de 268 municipis de Barcelona. Per a la realització d'aquest treball, els diferents equips disposen de 91 vehicles 4X4 per recórrer els diferents itineraris d'especial vigilància, especialment els llocs freqüentats per excursionistes, com zones d'esplai i lleure, per informar i controlar de possibles negligències, detectar punts de risc i dissuadir d'infraccions a la reglamentació contra incendis.

Aquest Pla finalitzarà l'1 de setembre, amb l'excepció de tres unitats de període reduït situades al nord d'Osona i el Berguedà, que van finalitzar la campanya el 16 d'agost.



 



 
Escriu la teva opinió
Nom:
Opinió:
Escriu el resultat de 3+2 (en xifra):

Arxivat a:
També et pot interessar:

La Buresa i les roses de Sant Jordi
L'Ajuntament de Manresa trasllada al Palau Firal l'entrega de cites per al procés de regularització
AMPANS impulsa una jornada per atraure professionals en l’àmbit residencial i de llars
Les obres de La Bertrana, el nou projecte d'habitatge cooperatiu de Manresa, avancen a bon ritme
El teatre Kursaal va celebrar els 7.000 dies
El Casal de les Escodines i el Centre Cívic Selves i Carner presenten les activitats de primavera
La llegenda de Sant Jordi explicada pel Jan i la Júlia torna al pati del Kursaal aquest Sant Jordi
Neix “Althaia llegeix”, un projecte per fomentar la lectura


 
redaccio@manresadiari.cat | Qui som| Avís Legal | Pompeu Fabra, 7-13, 08240-Manresa | Tel.: 93 872 53 53
Manresadiari.cat és un producte de:

Altres mitjans del grup:
   
 
[Web creada per Duma Interactiva ]