Divendres 13 de març de 2026
PORTADA MANRESA BAGES CATALUNYA CENTRAL ESPORTS CULTURA TENDÈNCIES
ST. JOAN ST. VICENÇ ST. FRUITÓS SANTPEDOR SALLENT NAVÀS SÚRIA NAVARCLES CARDONA MOIÀ
 
ÉS NOTÍCIA:

Sallent dobla la oferta per acompanyar els nens a l'escola
S'ha creat un servei de camí escolar que s'afegeix al del bus
Imatge de l'anomenat 'Bus a peu' d'Artés. Foto: Aj. Artés

SALLENT / Redacció  
24/08/2016 11:35
La Transéquia arriba als 4.000 participants i ho té tot a punt per a la caminada de diumenge
Denuncien un conductor per encalçar un vehicle policial de paisà quan intentava saltar-se un peatge
L’Equip d’Atenció Primària Artés celebra 25 anys de servei
El Dia Mundial de la Poesia arriba a Solsona
L’Ajuntament de Sallent oferirà dos serveis alternatius per acompanyar els sallentins a les escoles a partir del setembre.
 
El servei d’autobús continuarà actiu prioritzant als infants menors de 8 anys i aquells que tinguin més distància entre el centre i el seu habitatge. El transport manté les parades (Estació, Balmes, Catalana, Pl. Catalunya, Camp de Futbol, Verge de Fussimanya, Escoles) i els horaris del curs anterior. Aquest servei segueix tenint un cost econòmic.
 
Per altra banda, una enquesta realitzada a les famílies, realitzada pel Consell Escolar Municipal, considera viable crear un servei de camí escolar a peu per infants majors de 8 anys amb monitors contractats pel consistori.

El recorregut comptarà amb 4 itineraris diferents, cobrint la totalitat de la població, per trams amb poca fluïdesa de vehicles garantint la seguretat vial gràcies a la incorporació de la senyalització adequada. Aquest servei és gratuït.

Els itineraris seran els següents:
Passeig Guillem Viñas, Pl. Catalunya, Pl. de la Verdura, Escoles.
Josep Potellas, Pl. Generalitat, Prat de la Riba, Escoles.
Milà i Fontanals, Catalana, Pl. de la Verdura, Escoles.
Secretari Bonet, Prat de la Riba, Escoles.INFORMACIÓ I INSCRIPCIONS
 
Malgrat les edats indicades, l’Ajuntament s’adaptarà a les necessitats de les famílies que requereixin el servei, algunes de les quals s’han reunit amb l’alcalde i la regidora d’Educació per acordar una solució a la problemàtica.

Una altra finalitat és minvar el trànsit en hores puntes. Al llarg del curs escolar s’anirà valorant el funcionament dels serveis per tal d’adequar-los a les necessitats i usos que s’observin i sorgeixin. Les inscripcions s’obren el dia 1 de setembre, de 9 a 14h, a les oficines de l’OMIAC situades a l’Ajuntament de Sallent.

 



 
Escriu la teva opinió
Nom:
Opinió:
Escriu el resultat de 3+2 (en xifra):

Arxivat a:
També et pot interessar:

Pintó, Mathéu, Padullés i Martín-Royo, en concert al Teatre Conservatori
Campanya al Bages per fomentar l’ús del català al carrer
La Transéquia arriba als 4.000 participants i ho té tot a punt per a la caminada de diumenge
Excel·lent cum laude per a la tesi d’Aida Camps que avalua la implantació d’un programa de simulació
Denuncien un conductor per encalçar un vehicle policial de paisà quan intentava saltar-se un peatge
L’Equip d’Atenció Primària Artés celebra 25 anys de servei
El Dia Mundial de la Poesia arriba a Solsona
Navarcles-Artés i Puig-reig-Fundació Terrassa,  en directe a Esport Central



 
redaccio@manresadiari.cat | Qui som| Avís Legal | Pompeu Fabra, 7-13, 08240-Manresa | Tel.: 93 872 53 53
Manresadiari.cat és un producte de:

Altres mitjans del grup:
   
 
[Web creada per Duma Interactiva ]