Diumenge 19 de abril de 2026
PORTADA MANRESA BAGES CATALUNYA CENTRAL ESPORTS CULTURA TENDÈNCIES
ST. JOAN ST. VICENÇ ST. FRUITÓS SANTPEDOR SALLENT NAVÀS SÚRIA NAVARCLES CARDONA MOIÀ
 
ÉS NOTÍCIA:

Òmnium Cultural inaugura el seu nou local al carrer Sobrerroca de Manresa
L'acte ha comptat amb la presència de Valentí Junyent, Laura Vilagrà, Jordi Cuixart i Jordi Corrons
Desenes de persones s'han aplegat al voltant del nou local d'Òmnium Cultural, al carrer Sobrerroca. Foto: Jordi Preñanosa

MANRESA / Redacció  
03/09/2016 11:35
Les activitats al carrer omplen les places de Manresa
L'Ajuntament de Manresa convida la ciutadania a la presentació del nou Pla de Barris
El Consell Comarcal del Bages obté el premi Infoparticipa
Dani Mauriz es presenta com a candidat de Junts per Sant Vicenç
L'entitat Òmnium Cultural ha inaugurat aquest divendres al vespre el seu nou local, ubicat al carrer Sobrerroca de Manresa. L'acte ha comptat amb la presència del president d'Òmnium a escala nacional, Jordi Cuixart, del president bagenc de l'entitat, Jordi Corrons, de l'alcalde manresà, Valentí Junyent, i de la delegada del govern català a la Regió Central, Laura Vilagrà.

Moltes persones s'han acostat al nou local, aplegant-se dins i fora, ja que l'espai ha quedat petit per tota la gent que ha volgut participar a la inauguració.

Des fa 41 anys l’entitat ha ocupat el primer pis del número 99 del carrer del Bruc de Manresa. L’antic espai de gastronomia i cultura Via Fora, situat al carrer Sobrerroca número 38, de Manresa, és des d’aquest mes de setembre la nova seu de l’entitat.

Amb el canvi s'ha millorat l’accessibilitat i ara es disposa d’un espai adequat per a la realització d’activitats que fins ara es feien en altres sales de Manresa, com ara presentacions de llibres, xerrades o actuacions artístiques de petit format. Els responsables de l'entitat asseguren que el trasllat d’Òmnium Bages al centre històric de Manresa també ha estat un punt a favor a l’hora de decidir-se a canviar d’espai. 

Aquest estiu s’han fet unes mínimes obres per poder habilitar el servei de secretaria i atenció a l’entrada del local, i el trasllat de tot el fons de llibres i arxiu que Òmnium Bages tenia a la seu del carrer del Bruc des de la fundació com a delegació territorial. A la nova seu d’Òmnium Bages es podran organitzar activitats culturals, al marge de les de la pròpia entitat, entre altres les impulsades per la societat propietària, Favets i Tremendos, a través de D’Arrel, com és el cas de l’Humus Mediterrani, l’off de la Fira Mediterrània que ja fa anys que té lloc al local del carrer de Sobrerroca.



 
Escriu la teva opinió
Nom:
Opinió:
Escriu el resultat de 3+2 (en xifra):

Arxivat a:
També et pot interessar:

Pla estratègic del Cardener 2030
Obres per completar la via verda per a vianants i ciclistes amb el Parc de l'Agulla
Es constitueix una taula per millorar la gestió del risc d’inundació a Osona
L'Ajuntament de Manresa convida la ciutadania a la presentació del nou Pla de Barris
Consells per tallar la gespa
Les claus per a un bon pressupost familiar
El CE Manresa juga la primera de les quatre finals pel campionat, en directe a Esport Central
El Consell Comarcal del Bages obté el premi Infoparticipa


 
redaccio@manresadiari.cat | Qui som| Avís Legal | Pompeu Fabra, 7-13, 08240-Manresa | Tel.: 93 872 53 53
Manresadiari.cat és un producte de:

Altres mitjans del grup:
   
 
[Web creada per Duma Interactiva ]