Dimarts 02 de juny de 2026
PORTADA MANRESA BAGES CATALUNYA CENTRAL ESPORTS CULTURA TENDÈNCIES
ST. JOAN ST. VICENÇ ST. FRUITÓS SANTPEDOR SALLENT NAVÀS SÚRIA NAVARCLES CARDONA MOIÀ
 
ÉS NOTÍCIA:

Els Teràpia de Shock tancaran els Benet Games
La fira organitzada per l'Ajuntament de Sant Fruitós de Bages tindrà lloc els dies 1 i 2 d'octubre i comptarà amb més de 40 activitats per a tots els públics
Els Benet Games estaran replets d'activitats esportives per a totes les edats. Foto: Món Sant Benet

ST. FRUITÓS / Redacció  
17/09/2016 11:35
La Universitat Catalana d'Estiu a Manresa serà gratuïta per primera vegada
Òmnium Cultural i l'Ajuntament de Manresa s'emplacen a tancar files a favor del català
El BAXI Manresa obre el mercat de fitxatges amb el base Lucas Beaufort
Calaf inaugura la nova Residència i Plataforma de Serveis per a la Gent Gran
El diumenge 2 d'octubre a la una del migdia tindrà lloc, a l'escenari principal dels Benet Games (ubicat davant el Bosquet de Sant Fruitós de Bages), el concert del grup de pop-rock català i de gran èxit entre els joves «Teràpia de Shock».  Aquest serà l'acte de cloenda d'un festival que es preveu més participatiu que mai.

La fira estarà dividida en diferents espais en funció del tipus d'activitat. Dins l'espai infantil, els nens podran passejar en cavalls i ponis, circular amb bicicleta per un circuit de fusta, fer un recorregut en trenet i realitzar diferents tallers com pintar-se la cara o jocs amb pilotes gegants.

En l'espai aventura, hi hauran rocòdroms de fins a 8m d’alçada, tirolines de 50m i 100m i un circuit d'habilitats de fusta. També hi haurà una secció destinada a les noves tendències on les famílies podran practicar el seu equilibri amb circuits d'slack line o fer tallers de patinet, skate i longboard.

Vallnord traslladarà a Sant Fruitós de Bages les activitats d'estiu de l'estació de Pal, amb més de 10 inflables, karts elèctrics i una rampa de gel on els riders podran fer una exhibició d'snowboard. En aquest mateix espai els assistents també podran construir una tenda «tipi» (originària dels indis) a través de canyes de riu i teles de colors.

Dins de l'espai aigua, els assistents podran realitzar paddle surf i un bateig de submarinisme o fer un vol captiu amb globus aerostàtic dins l'espai aire.

En el marc de les proves esportives, els Benet Games també acolliran el Campionat de Catalunya i d’Espanya de Biketrial, l'Open Infantil de BTT, el Gran Premi Regió 7 CRI BTT, la cursa d’obstacles Four Factors i un campionat de Crossfit. També hi haurà una pedalada i caminada popular que recorrerà diferents punts del municipi passant per l’emblemàtic Sant Benet de Bages, punt on s’hi establiran els avituallaments d’algunes d'aquestes proves.

Per poder realitzar algunes de les activitats, serà necessari adquirir Benets (moneda del festival que equival a 1€). Dins el mateix recinte hi haurà tres punts on aconseguir-ne, però també es poden adquirir prèviament a través de promocions que ofereix Llet Nostra i el Forn de Cabrianes.



 
Escriu la teva opinió
Nom:
Opinió:
Escriu el resultat de 3+2 (en xifra):

Arxivat a: MÓN SANT BENET  BENET GAMES 2016  TOTS ELS BENET GAMES 
També et pot interessar:
LES PROPOSTES D'OCI
Sant Benet fa més lliure i flexible l'experiència medieval
LES PROPOSTES D'OCI
Torna l’Operació Reis d’Orient a Món Sant Benet
ACTUALITAT
L’Ó de Món Sant Benet torna a renovar l’estrella Michelin per 13è any

LES PROPOSTES D'OCI
Propostes familiars d'aquesta tardor a Món Sant Benet
LES PROPOSTES D'OCI
"Operació gelat", torna a Món Sant Benet
LES PROPOSTES D'OCI
Xocolata, tradició i diversió en família: torna l’Operació Pasqua a Món Sant Benet
Plantes seques per la calor
Súria participa en la Setmana dels Geoparcs Europeus
La Companyia Mimus presenta els espectacles Entre clavegueres i Poti Poti al Casino de Calaf
El Kursaal acollirà aquest dimecres la gala de presentació de la programació d’agost a desembre
El Cat Central Sub14 tanca una temporada brillant proclamant-se campió de la Copa Catalana d'Or B
El BAXI Manresa obre el mercat de fitxatges amb el base Lucas Beaufort
La Universitat Catalana d'Estiu a Manresa serà gratuïta per primera vegada
Òmnium Cultural i l'Ajuntament de Manresa s'emplacen a tancar files a favor del català


 
redaccio@manresadiari.cat | Qui som| Avís Legal | Pompeu Fabra, 7-13, 08240-Manresa | Tel.: 93 872 53 53
Manresadiari.cat és un producte de:

Altres mitjans del grup:
   
 
[Web creada per Duma Interactiva ]