Dimarts 10 de febrer de 2026
PORTADA MANRESA BAGES CATALUNYA CENTRAL ESPORTS CULTURA TENDÈNCIES
ST. JOAN ST. VICENÇ ST. FRUITÓS SANTPEDOR SALLENT NAVÀS SÚRIA NAVARCLES CARDONA MOIÀ
 
ÉS NOTÍCIA:

La CUP decidirà aquesta setmana si demana la dimissió de Sànchez
La formació política ha emès un comunicat per expressar la seva satisfacció amb els resultats de la consulta
Vancells davant la mesa electoral de la consulta. Foto: Noemí Badrenas

MOIANÈS / Noemí Badrenas  
21/09/2016 11:35
Junts al Bages denuncia la situació crítica de la línia R4 i exigeix inversions urgents
El Museu de Manresa presenta públicament el seu fons fotogràfic per primera vegada
Digitalització dels dietaris històrics de la Biblioteca
Sentiment Casaments guanya per quart any, el premi Wedding Awards
Ramon Vancells, exalcalde de Monistrol de Calders, va assegurar ahir en declaracions a aquest diari que el partit es reunirà aquesta setmana per decidir si presenta o no una moció al proper ple –que se celebrarà el dia 29– demanant la dimissió de l’actual alcaldessa, Sílvia Sànchez. Tenen dilluns que ve com a data límit.

La CUP va emetre després de la consulta popular celebrada diumenge un comunicat per expressar la satisfacció del partit amb els resultats obtinguts. Recordem que un 80% dels vots van escollir l’opció de govern de la CUP (146), mentre 23 van ser per l’opció “Altres” i 9 van marcar que preferien un govern de coalició “PDC+ERC”. El comunicat afirma que “els resultats han enfortit a la CUP i l’encoratgen, la situen i la projecten a fer un bona tasca des de l’oposició a l’Ajuntament i des del carrer amb la implicació del teixit social de Monistrol per tornar el consistori al poble”.

No obstant això, la participació va ser d’un 32,6%, mentre que a les darreres eleccions municipals es va arribar prop d’un 80%. Vancells va comparar la consulta amb el 9N: “La participació hauria estat més elevada si haguéssim tingut el suport de l’administració. Vam haver d’organitzar la consulta en precari, demanant un doble esforç a la ciutadania, i tot i així la participació va ser superior a la que hi va haver al referèndum català”.

Segons l’exalcalde, a qui Sànchez va agafar el relleu després que PDC i ERC s’unissin per aprovar una moció de censura contra el govern, va dir que “el més important és donar veu a la gent i no fer com la vella política, que ho decideix tot als despatxos”.



 
Escriu la teva opinió
Nom:
Opinió:
Escriu el resultat de 3+2 (en xifra):

Arxivat a:
També et pot interessar:

El carrer Guimerà amb tanques per les obres
Digitalització dels dietaris històrics de la Biblioteca
Solsona posa en marxa un portal interactiu dels pressupostos municipals
Junts al Bages denuncia la situació crítica de la línia R4 i exigeix inversions urgents
L'Ajuntament obre una enquesta per prioritzar les necessitats del Pla Municipal de Salut
Les biblioteques de Manresa impulsen un taller per fer memòria i recordar la ciutat d'abans
El Museu de Manresa presenta públicament el seu fons fotogràfic per primera vegada
ERC Santpedor reclama a Jordi Soteras que renunciï a l’acta de regidor


 
redaccio@manresadiari.cat | Qui som| Avís Legal | Pompeu Fabra, 7-13, 08240-Manresa | Tel.: 93 872 53 53
Manresadiari.cat és un producte de:

Altres mitjans del grup:
   
 
[Web creada per Duma Interactiva ]