Dissabte 05 de setembre de 2026
PORTADA MANRESA BAGES CATALUNYA CENTRAL ESPORTS CULTURA TENDÈNCIES
ST. JOAN ST. VICENÇ ST. FRUITÓS SANTPEDOR SALLENT NAVÀS SÚRIA NAVARCLES CARDONA MOIÀ
 
ÉS NOTÍCIA:

Manresa celebra la verema amb la Nocturna vinum
Es farà aquest divendres amb la participació de més de 30 establiments
Noemí Vilagrassa, del Traster; Joan Frances Baltiérrez, de la Confraria dels vins del Bages; Jordi Ruiz, del Kursaal espai gastronòmic; Eva Farré, de la Denominació d'Origen Pla de Bages, i Anna Rubiralta, de l'Espai Rubiralta. Foto: AP

MANRESA / Redacció  
27/09/2016 11:35
L'Ajuntament de Manresa convoca l'acte institucional de la Diada Nacional
Un Festivalet de Circ que cada any creix amb espectacles
Castellbell i el Vilar prepara la Diada Nacional
Els alumnes del Pla del Puig podran iniciar el curs amb el nou gimnàs i vestidors
Aquest divendres dia 30 de setembre a partir de les 20:30h tindrà lloc a diferents locals i restaurants de Manresa una nova edició de la Nocturna Vinum, un nou format de celebració dins els actes de la 21a Festa de la Verema del Bages, que se celebra aquest cap de setmana. Una nit en la que s’uneixen música i tapes, per a donar a conèixer els vins elaborats a casa nostra.

Enguany els establiments participants són 6 i tots ells acompanyaran la vetllada amb música en directe de primer nivell. Així doncs, el restaurant Canonge comptarà amb la presència de Dj. Edgar, l’Espai Rubiralta amb & Swing, al Vermell amb El Amantevirgen i Dj. Oscar Holgado, el Kursaalespai gastronòmic amb Mon petit món, el Traster amb Canals & Ribot i el nou establiment que s’incorpora aquest any, el Voilà! amb Smooth Trio.

L’oferta enogastronòmica serà variada. Per un preu de tres euros es disposarà de copa de vi i tapa. També es podran adquirir per separat tant la copa com la tapa per dos euros cadascun. Es podran tastar vins de tots els cellers de la DO Pla de Bages i entre les tapes l’oferta serà de nivell. Per anar obrint boca, alguns dels plats a tastar seran la tempura d’albergínia blanca amb salsa de soja, els musclos a la brasa, un rossejat de fideus i sèpia iles minihamburgueses de vedella ecològica entre d’altres.

Tret de sortida a la Festa de la Verema
A Manresa comença aquest divendres el tret de sortida del que serà un cap de setmana ple de novetats a la Festa de la Verema del Bages amb activitats a la finca Urpina d’Ampans a Sant Salvador de Guardiola i al poble Artés. Els “Tastos amb Ritme” preveuen ser l’acte més novedós d’aquesta edició, on el sommelier Josep Pelegrín presentarà el tast d’una sèrie de vins de la DO Pla de Bages seleccionats pels cellers i presentarà també en primícia el seu llibre “Els vins del Pla de Bages”.

Podeu consultar tota la programació de la festa al web.

 



 
Escriu la teva opinió
Nom:
Opinió:
Escriu el resultat de 3+2 (en xifra):

Arxivat a:
També et pot interessar:

La plaça Bages de Manresa
Un Festivalet de Circ que cada any creix amb espectacles
Com vestir l’habitació dels nens en la recta final de l’estiu
El 32è 3x3 de Solsona omple la plaça del Camp de bàsquet
Tornar a l’escola: nous reptes, noves il·lusions
Castellbell i el Vilar prepara la Diada Nacional
L'Ajuntament de Manresa continua els treballs d'asfaltatge als carrers Trieta i Dibuixant Vilanova
L'Ajuntament de Manresa convoca l'acte institucional de la Diada Nacional


 
redaccio@manresadiari.cat | Qui som| Avís Legal | Pompeu Fabra, 7-13, 08240-Manresa | Tel.: 93 872 53 53
Manresadiari.cat és un producte de:

Altres mitjans del grup:
   
 
[Web creada per Duma Interactiva ]