Divendres 13 de febrer de 2026
PORTADA MANRESA BAGES CATALUNYA CENTRAL ESPORTS CULTURA TENDÈNCIES
ST. JOAN ST. VICENÇ ST. FRUITÓS SANTPEDOR SALLENT NAVÀS SÚRIA NAVARCLES CARDONA MOIÀ
 
ÉS NOTÍCIA:

S'estampa contra una jardinera sense carnet i sextuplica la taxa d'alcoholèmia
Es tracta d'un veí de Gironella de 50 anys a qui els Mossos han denunciat penalment
BERGUEDÀ / Redacció  
05/10/2016 11:35
El pregó infantil de les Festes de la Llum, les millors imatges
Manresa se suma a la campanya per conscienciar sobre les cardiopaties congènites
Licitació pública la concessió del bar del camp de futbol
El nou BYD ATTO 2 DM-i arriba al Bages
Els Mossos d'Esquadra van denunciar penalment un home, de 50 anys, de nacionalitat espanyola, veí de Gironella, com a presumpte autor d'un delicte contra la seguretat viària per conduir sota l'efecte de begudes alcohòliques i amb el permís de conduir suspès judicialment.
 
El passat divendres, 30 de setembre, a les 14:07 hores es va produir un accident de trànsit per sortida de via d'un vehicle i posterior xoc amb una jardinera a l'avinguda Catalunya de Gironella (Berguedà). En arribar al lloc, els agents van comprovar que el conductor, que havia resultat il·lès, presentava símptomes evidents de trobar-se sota l'efecte de begudes alcohòliques.
 
En sotmetre's a la prova va donar un resultat positiu d'1,45 mg/l, gairebé sis vegades més de la taxa màxima permesa. A més, es va comprovar que tenia el permís de conduir suspès cautelarment per ordre judicial. Per aquests motius se'l va denunciar penalment per dos delictes contra la seguretat viària: per conduir sota l'efecte de begudes alcohòliques i fer-ho amb el permís de conduir suspès judicialment.

40 denunciats per excés de velocitat
D'altra banda, agents de l'Àrea Regional de Trànsit de la Regió Policial Central van realitzar el passat dissabte, 1 d'octubre, un control conjunt de velocitat i drogues. Concretament, a l'altura del punt quilomètric 29,7 de la C-55 es va muntar un control de velocitat i, més endavant, a l'altura del punt quilomètric 0,1 de la C-16c es va muntar el control de drogo-alcoholèmia.
 
Durant les dues hores que va durar el dispositiu es van controlar 1.012 vehicles, dels quals es van denunciar 40 per excés de velocitat. Cal destacar que es van detectar dos vehicles que circulaven a 161 km/h i 168 km/h, quan la velocitat màxima permesa en aquesta via és 90 km/h.
 
També es van realitzar 14 proves de drogo-alcoholèmia, de les quals dos van donar positiu. Es dóna la circumstància que els dos conductors que van donar positiu en drogues també se'ls va denunciar per excés de velocitat.

 



 
Escriu la teva opinió
Nom:
Opinió:
Escriu el resultat de 3+2 (en xifra):

Arxivat a:
També et pot interessar:

Manresa perd una parròquia
El BAXI Manresa visita la pista del Barça
Es procedeix a la retirada d’un arbre a la urbanització de la Rosaleda per risc de caiguda
La Policia Local frustra dues noves ocupacions al municipi
Més de 350 alumnes de 1r de primària visiten l'exposició 'Cuida't les dents'
Manresa se suma a la campanya per conscienciar sobre les cardiopaties congènites
Licitació pública la concessió del bar del camp de futbol
El nou BYD ATTO 2 DM-i arriba al Bages


 
redaccio@manresadiari.cat | Qui som| Avís Legal | Pompeu Fabra, 7-13, 08240-Manresa | Tel.: 93 872 53 53
Manresadiari.cat és un producte de:

Altres mitjans del grup:
   
 
[Web creada per Duma Interactiva ]