Dijous 25 de juny de 2026
PORTADA MANRESA BAGES CATALUNYA CENTRAL ESPORTS CULTURA TENDÈNCIES
ST. JOAN ST. VICENÇ ST. FRUITÓS SANTPEDOR SALLENT NAVÀS SÚRIA NAVARCLES CARDONA MOIÀ
 
ÉS NOTÍCIA:

L’Espai Roig presenta el llibre 'Nits Vermelles'
L’autora, Maria Freixanet, serà present a l'acte d'aquest divendres
CULTURA / Redacció  
10/10/2016 11:35
Segellen la compravenda del convent de Sant Carles Borromeu
El Cruyff Court Pep Guardiola de La Salle s'estrena amb el torneig de futbol adaptat 'Capacitats en Joc'
El CN Reus ha acollit el Campionat de Catalunya Aleví d’Estiu
El Centre de Formació Pràctica celebra 25 anys com a referent de la formació industrial
El proper divendres a la tarda, l’Espai Roig organitza la presentació del llibre Nits Vermelles amb la presència de Maria Freixanet, autora de la novel·la i experta en feminisme. L'obra pretén ser literatura centrada en la tendresa i en l’amor, però també basada en el conflicte social contra la desigualtat de classe i de gènere pròpies del capitalisme i del patriarcat. L’acte serà presentat per Xavier Rubio, activista per l’economia social i solidària, a dos quarts de vuit del vespre a l’Espai Roig (C. de la Mel n. 8, 1r pis).

Maria Freixanet és politòloga i s’ha especialitzat en polítiques públiques socials i de gènere, actualment és senadora per En Comú Podem. En la seva experiència destaca la coordinació del Programa Ciutats i Persones de l'Institut de Ciències Polítiques i Socials fent divulgació i recerca sobre igualtat de gènere, així com del Curs de Lectures de Teoría Política Feminista. També participa de l’Observatori Q i del blog Feminisme Crític.

Freixanet va rebre el Premi de Poesia del IX Fòrum Contra les Violències de Gènere l’any 2013 i el I Premi Booket Universitari de Relat Curt per Días de viento, publicat per Editorial Planeta.

 



 
Escriu la teva opinió
Nom:
Opinió:
Escriu el resultat de 3+2 (en xifra):

Arxivat a:
També et pot interessar:

Súria celebra la Nit de Sant Joan amb la foguera, la Flama del Canigó i actuacions
La lluna il·lumina les nits
El nou Pacte Nacional per a la Indústria reforça la transformació industrial a la Catalunya Central
Campanya "FOC és FOC" per reforçar la prevenció dels incendis forestals i l'autoprotecció
L'Escola Municipal de Música acomiada el curs amb la celebració del Concert d'Estiu
Segellen la compravenda del convent de Sant Carles Borromeu
Conservació curativa del retaule del Sant Esperit de la Seu de Manresa
Tot a punt per a la 'Manresa Orgullosa', la festa de cloenda del Dia de l'Orgull LGTBI+


 
redaccio@manresadiari.cat | Qui som| Avís Legal | Pompeu Fabra, 7-13, 08240-Manresa | Tel.: 93 872 53 53
Manresadiari.cat és un producte de:

Altres mitjans del grup:
   
 
[Web creada per Duma Interactiva ]