Dilluns 11 de maig de 2026
PORTADA MANRESA BAGES CATALUNYA CENTRAL ESPORTS CULTURA TENDÈNCIES
ST. JOAN ST. VICENÇ ST. FRUITÓS SANTPEDOR SALLENT NAVÀS SÚRIA NAVARCLES CARDONA MOIÀ
 
ÉS NOTÍCIA:

Gran participació a les jornades de portes obertes de la campanya 'Et porto al cor'
Més de 500 persones van visitar els principals espais patrimonials de la ciutat
El carrer del Balç va ser un dels espais més visitats durant la jornada de portes obertes.

MANRESA / Redacció  
19/10/2016 11:27
El BAXI Manresa cedeix massa i acaba perdent a Andorra
El barri del Passeig i Rodalies serà el protagonista del pròxim Alcalde als Barris
Solsona homenatja la gent gran amb una vintena d’activitats
Millores a la piscina municipal de Calaf per a la temporada d'estiu
Un total de 513 persones van participar el passat cap de setmana en les jornades de portes obertes gratuïtes organitzades a la ciutat per donar continuïtat a la campanya promocional “Et porto al cor”, que es va engegar fa uns mesos amb l’estrena del vídeo de Manresa amb la cançó “La llum que portes dins”, del grup manresà Gossos. 

Els espais visitats van ser la Seu (220 persones), el Carrer del Balç (156 persones), l’Espai 1522 (77 persones), el Museu de la Tècnica (52 persones), la Cova de Sant Ignasi (30 persones) i el Museu Comarcal de Manresa (28 persones). 

Les activitats vinculades a la campanya “Et porto al cor” per posar en valor la marca “Manresa, cor de Catalunya” es van iniciar divendres passat amb la presència de la periodista Mònica Terribas i el seu equip, que es van instal·lar al teatre Kursaal per emetre en directe El Matí de Catalunya Ràdio, amb centenars de persones de públic i amb nombrosos continguts del territori.

Durant el cap de setmana, a banda dels itineraris i visites guiades pels principals elements patrimonials, desenes de persones van participar també en els actes de la Manresa Solidària, especialment la Fira d’ONG a Sant Domènec, així com en les diferents activitats incloses dins la programació del  festival literari Tocats de Lletra.



 
Escriu la teva opinió
Nom:
Opinió:
Escriu el resultat de 3+2 (en xifra):

Arxivat a: MANRESA ET PORTO AL COR 
També et pot interessar:
MANRESA
Gossos estrena un tema inèdit per “escampar” Manresa al món
MANRESA
Manresa llança la campanya de promoció de la ciutat 'Et porto al cor'

Tirades socials de pistola i carrabina al Club Tir Precisió Manresa
Campionat d'Espanya d'atletisme sub16 per sel.leccions autonòmiques
El barri del Passeig i Rodalies serà el protagonista del pròxim Alcalde als Barris
Solsona homenatja la gent gran amb una vintena d’activitats
Millores a la piscina municipal de Calaf per a la temporada d'estiu
El cartell de l'ExpoBages
Sousa, subcampió d'Espanya sub23 en 10000mll
El CN Manresa Fibracat assegura la tercera plaça a falta d'una jornada


 
redaccio@manresadiari.cat | Qui som| Avís Legal | Pompeu Fabra, 7-13, 08240-Manresa | Tel.: 93 872 53 53
Manresadiari.cat és un producte de:

Altres mitjans del grup:
   
 
[Web creada per Duma Interactiva ]