Dijous 23 de abril de 2026
PORTADA MANRESA BAGES CATALUNYA CENTRAL ESPORTS CULTURA TENDÈNCIES
ST. JOAN ST. VICENÇ ST. FRUITÓS SANTPEDOR SALLENT NAVÀS SÚRIA NAVARCLES CARDONA MOIÀ
 
ÉS NOTÍCIA:

El Geoparc celebra la segona edició de la seva Fira Gastronòmica
Tindrà lloc el dissabte 12 de novembre a la tarda, a la plaça Sant Domènec de Manresa
La Fira Gastronòmica del Geoparc tindrà lloc el proper dissabte 12 de novembre a Sant Domènec. Foto: Catpress

MANRESA / Redacció  
06/11/2016 11:35
Entitats esportives faran pinya al Congost per homenatjar el 120è aniversari del Centre d'Esports
Manresa se suma al Dia internacional per la lluita contra el maltractament infantil
L'Escola Bressol Municipal Petit Estel posa en marxa una aula de lactants
L’Ajuntament programa una setmana d’activitats per a la gent gran
El Geoparc celebrarà el dia 12 de novembre la segona edició de la seva Fira Gastronòmica, una proposta que vol posar en valor els productes alimentaris del territori i apropar-los als consumidors. En aquesta edició, la fira quedarà emmarcada en les Jornades Gastronòmiques del Camí Ignasià que tindran lloc a Manresa els dies 12 i 13 de novembre.
 
La Fira Gastronòmica del Geoparc es farà a la Plaça Sant Domènec de Manresa dissabte 12 a la tarda i hi seran presents una quinzena de productors del territori amb productes tan diversos com el pa, els formatges, la mel, els vins, els productes de l’hort o la carn. Les persones que s’hi apropin, a més de poder comprar tots aquests productes, podran degustar fins a una vintena de tapes elaborades bé pels propis productors o bé per restaurants del territori.
 
Els visitants també podran participar en experiències gastronòmiques per conèixer millor els productes locals. Concretament, es farà un tast guiat d’olis en què es parlarà de les varietats pròpies del Bages, un tast de carn de conill i de colomí, una presentació del projecte Terra de Profit i degustació dels productes que en formen part, i una degustació de pans i coques.
 
Per als més petits, s’han preparat diferents activitats per donar-los a conèixer els valors geològics del territori. Pintar-se la cara amb pigments naturals, construir un brunzidor (un instrument musical prehistòric), construir un dòlmen o fer un gravat són algunes de les propostes en les quals podran participar i que estaran conduïdes per professionals de les Coves del Toll de Moià, el Museu Comarcal de Manresa i les Coves de Montserrat. 



 
Escriu la teva opinió
Nom:
Opinió:
Escriu el resultat de 3+2 (en xifra):

Arxivat a:
També et pot interessar:

Diada de Sant Jordi
UALAPOP AL CARRER celebra la 9a edició
El CAE publica per Sant Jordi “Aprendre jugant. Jocs de taula educatius”
La CUP-Fem Manresa planteja dubtes sobre com es finançarà el nou pavelló
La regidoria de Cultura de Solsona obre les inscripcions per als aspirants a pubilla i hereu
Entitats esportives faran pinya al Congost per homenatjar el 120è aniversari del Centre d'Esports
Manresa se suma al Dia internacional per la lluita contra el maltractament infantil
L'Escola Bressol Municipal Petit Estel posa en marxa una aula de lactants


 
redaccio@manresadiari.cat | Qui som| Avís Legal | Pompeu Fabra, 7-13, 08240-Manresa | Tel.: 93 872 53 53
Manresadiari.cat és un producte de:

Altres mitjans del grup:
   
 
[Web creada per Duma Interactiva ]