Dijous 23 de abril de 2026
PORTADA MANRESA BAGES CATALUNYA CENTRAL ESPORTS CULTURA TENDÈNCIES
ST. JOAN ST. VICENÇ ST. FRUITÓS SANTPEDOR SALLENT NAVÀS SÚRIA NAVARCLES CARDONA MOIÀ
 
ÉS NOTÍCIA:

La gastronomia del Geoparc es mostrarà a la plaça Sant Domènec de Manresa
Una quinzena de productors del territori seran presents a la segona edició
Imatge de la primera edició. Foto: Catpress

MANRESA / Redacció  
11/11/2016 11:35
Entitats esportives faran pinya al Congost per homenatjar el 120è aniversari del Centre d'Esports
Manresa se suma al Dia internacional per la lluita contra el maltractament infantil
L'Escola Bressol Municipal Petit Estel posa en marxa una aula de lactants
L’Ajuntament programa una setmana d’activitats per a la gent gran
La gastronomia del Geoparc es donarà a conèixer demà a la plaça Sant Domènec de Manresa, que acollirà, durant tota la tarda, la segona Fira Gastronòmica del Geoparc. Hi participaran una quinzena de productors del territori que hi portaran productes de gran qualitat com verdures i hortalisses, pa, mel, formatges, oli d’oliva, carn o vins. A més de comprar tots aquests productes, els visitants podran degustar-los tastant les tapes que s’hi oferiran.
 
A més, s’han programat diferents activitats per posar en valor els productes del Geoparc. Concretament, es farà un tast guiat d’olis en què es parlarà de les varietats pròpies del Bages, un tast de carn de conill i de colomí, una presentació del projecte Terra de Profit amb degustació dels productes que en formen part, i una degustació de pans i coques.
 
Per als més petits, hi haurà activitats i tallers amb els que podran conèixer els valors geològics del territori. Pintar-se la cara amb pigments naturals, construir un brunzidor (un instrument musical prehistòric), construir un dòlmen o fer un gravat són algunes de les propostes en les quals podran participar i que estaran conduïdes per professionals de les Coves del Toll de Moià, el Museu Comarcal de Manresa i les Coves de Montserrat.
 
La Fira Gastronòmica del Geoparc estarà en funcionament demà dissabte, 12 de novembre, de 4 de la tarda a 9 del vespre.

 



 
Escriu la teva opinió
Nom:
Opinió:
Escriu el resultat de 3+2 (en xifra):

Arxivat a:
També et pot interessar:

Diada de Sant Jordi
UALAPOP AL CARRER celebra la 9a edició
El CAE publica per Sant Jordi “Aprendre jugant. Jocs de taula educatius”
La CUP-Fem Manresa planteja dubtes sobre com es finançarà el nou pavelló
La regidoria de Cultura de Solsona obre les inscripcions per als aspirants a pubilla i hereu
Entitats esportives faran pinya al Congost per homenatjar el 120è aniversari del Centre d'Esports
Manresa se suma al Dia internacional per la lluita contra el maltractament infantil
L'Escola Bressol Municipal Petit Estel posa en marxa una aula de lactants


 
redaccio@manresadiari.cat | Qui som| Avís Legal | Pompeu Fabra, 7-13, 08240-Manresa | Tel.: 93 872 53 53
Manresadiari.cat és un producte de:

Altres mitjans del grup:
   
 
[Web creada per Duma Interactiva ]