Dimecres 03 de juny de 2026
PORTADA MANRESA BAGES CATALUNYA CENTRAL ESPORTS CULTURA TENDÈNCIES
ST. JOAN ST. VICENÇ ST. FRUITÓS SANTPEDOR SALLENT NAVÀS SÚRIA NAVARCLES CARDONA MOIÀ
 
ÉS NOTÍCIA:

La jove cantant Paula Valls actuarà al concert de Nadal d'Ampans
L'acte va destinat al programa de beques per famílies amb fills amb discapacitat intel·lectual; se celebrarà el proper dissabte 17 de desembre al Kursaal
La cantant Paula Valls amb el quartet de músics que l'acompanyen sobre l'escenari. Foto: Ampans

BAGES / Redacció  
15/11/2016 11:35
Jordi Selga fa la donació a l'Ajuntament de Manresa d'una porta modernista d'alt valor històric
La Plana de l'Om acollirà la V Jornada per a la Prevenció dels Maltractaments a les Persones Grans
El femení del CN Manresa va tancar la temporada amb un meritori cinquè lloc
Jacob Petrus, en una jornada sobre les empreses davant la crisi climàtica
La jove Paula Valls cantarà al concert de Nadal d'Ampans. Amb només 17 anys, Valls (de Manlleu) ha debutat al mercat discogràfic amb Black and White i és la veu revelació de La Marató de TV3, protagonitzant la cançó de l’espot publicitari que emet aquests dies Televisió de Catalunya.

Valls i el seu quartet de músics compartiran escenari amb la Bandarra Street Orkestra, una formació de més 20 músics professionals i amateurs originaris del Camp de Tarragona, amb una gran força escènica, liderats per Pau Bandarra, que actuaran junt a la formació de veus bagenques White Heaven. ​
La cantant es perfila com una veu revelació de la música negra i alguns ja  l’han titllada com la Norah Jones catalana.
 
El Concert de Nadal d’Ampans ja s’ha fet un espai a la programació del Kursaal de Manresa, i promet un any més qualitat, intensitat i emoció dalt de l’escenari, on el cor de veus de l’escola Jeroni de Moragas d’Ampans posaran el toc sensible i tendre, amb un gran esforç al darrere i un equip  de voluntaris que junt amb els mestres de l’escola de l'entitat, dirigeixen el cor.
 
Les entrades del concert, que compta amb  el suport d’Obra Social la Caixa i la col·laboració de l’Ajuntament de Manresa, van destinades al programa de beques per famílies amb pocs recursos. L’any passat, 342 famílies es van beneficiar d’aquest programa que es dota amb donacions de particulars, empreses i ajudes de les administracions públiques, i amb accions com el Concert de Nadal i el Calendari Solidari. En total, durant l’any 2015 Ampans va destinar gairebé 90.000 euros a beques.
 
Les entrades pel Concert de Nadal ja estan a la venda al Kursaal, a taquilles, per telèfon o via internet.



 
Escriu la teva opinió
Nom:
Opinió:
Escriu el resultat de 3+2 (en xifra):

Arxivat a:
També et pot interessar:

El mur del Casino l'han refet de nou
Eudald Ripollès nou jugador del Covisa Manresa
La primera edició del Festival Festeig al Passeig Jazz Band acaba amb una matinal de concerts
El Documental del Mes torna aquest dijous a la Plana de l’Om
L’equip “Teatrerus” guanya la Lliga de Debat Sènior organitzada per UManresa
Setmana del medi ambient amb activitats per a tots els gustos
Jordi Selga fa la donació a l'Ajuntament de Manresa d'una porta modernista d'alt valor històric
La Plana de l'Om acollirà la V Jornada per a la Prevenció dels Maltractaments a les Persones Grans


 
redaccio@manresadiari.cat | Qui som| Avís Legal | Pompeu Fabra, 7-13, 08240-Manresa | Tel.: 93 872 53 53
Manresadiari.cat és un producte de:

Altres mitjans del grup:
   
 
[Web creada per Duma Interactiva ]