Dilluns 07 de setembre de 2026
PORTADA MANRESA BAGES CATALUNYA CENTRAL ESPORTS CULTURA TENDÈNCIES
ST. JOAN ST. VICENÇ ST. FRUITÓS SANTPEDOR SALLENT NAVÀS SÚRIA NAVARCLES CARDONA MOIÀ
 
ÉS NOTÍCIA:

1.800 persones han vist la mostra de Playmobil
L'exposició s’ha pogut veure entre el carrer del Balç, la Sala Gòtica de la Seu i l’Espai 1522
MANRESA / Redacció  
06/12/2016 11:35
La 6a Ignasiana entra en la recta final d'inscripcions i ja supera els 160 participants
Manresa celebra els 50 anys del primer gran acte de l'Assemblea del Bages
Programació d’activitats setmanals per a la gent gran a l’Esplai
Txema Muñoz i Xiula, dues apostes de primer nivell a la Festa Major
Aquest cap de setmana ha finalitzat la 2a Exposició de Playmobil a Manresa. La mostra, que s’ha pogut veure en tres llocs diferents de la ciutat, al carrer del Balç, a la Sala Gòtica de la Basílica de la Seu i a l’Espai 1522, ha rebut 1.800 visites. Per altra banda pel mercat de Playmobil de la plaça Major hi han passat un miler de persones.

Com en l’edició anterior, també s’ha dut a terme el concurs per trobar el "click amagat" que s’ha fet amb la col·laboració d’una vintena d’establiments del Centre Històric, i que ha permès dinamitzar el comerç de la zona, que ha valorat molt positivament l’experiència.

I és que en aquests comerços adscrits hi havia uns diorames, representació d'una escena en miniatura amb decoració teatral, on hi havia un click que desentonava en la temàtica que es representava (per exemple un pirata enmig d’una escena medieval). Així, tan adults com infants podien participar en un concurs que es basava en detectar aquest personatge desubicat, i anar omplint la butlleta que se’ls entregava amb la compra de l’entrada per a l’exposició. Els participants que completaven la butlleta entraven en el sorteig de Playmobils i de descomptes en comerços.
En el marc de l’exposició de clicks, dissabte es va fer, a l’Espai 1522, la conferència ‘Pares, m’ensenyeu a jugar?’ a càrrec de la doctora Marta Selva i Enric Bastardas i va aplegar una cinquantena de persones.

L’exposició de Playmobil ha estat gràcies a la col·laboració de Catclicks amb l’Ajuntament de Manresa, entitats que després de la conferència van fer lliurament de 350 euros al Centre de Recursos per a Trastorns de l'Espectre de l'Autisme de la Catalunya Central (CRTEA). A l’acte hi va assistir l’alcalde de Manresa, Valentí Junyent, i la regidora de Dinamització Econòmica, Mireia Estefanell.



 
Escriu la teva opinió
Nom:
Opinió:
Escriu el resultat de 3+2 (en xifra):

Arxivat a:
També et pot interessar:

Fanals i arbres del Guimerà
Territori millora les connexions entre Manresa i la UAB
Les cures que no pots oblidar a la tardor
Plantes d’interior fàcils de cuidar per a qui no té temps
La 6a Ignasiana entra en la recta final d'inscripcions i ja supera els 160 participants
Manresa celebra els 50 anys del primer gran acte de l'Assemblea del Bages
Programació d’activitats setmanals per a la gent gran a l’Esplai
Txema Muñoz i Xiula, dues apostes de primer nivell a la Festa Major


 
redaccio@manresadiari.cat | Qui som| Avís Legal | Pompeu Fabra, 7-13, 08240-Manresa | Tel.: 93 872 53 53
Manresadiari.cat és un producte de:

Altres mitjans del grup:
   
 
[Web creada per Duma Interactiva ]