Dilluns 09 de febrer de 2026
PORTADA MANRESA BAGES CATALUNYA CENTRAL ESPORTS CULTURA TENDÈNCIES
ST. JOAN ST. VICENÇ ST. FRUITÓS SANTPEDOR SALLENT NAVÀS SÚRIA NAVARCLES CARDONA MOIÀ
 
ÉS NOTÍCIA:

Navarcles i Sant Fruitós omplen les fires de Nadal
Els dos municpis han viscut un bon ambient aquest cap de setmana
Cançons durant la fira de Sant Fruitós. Foto: J.G.

BAGES / Redacció  
19/12/2016 11:35
La mobilització atura el desallotjament del Bloc 8 de la Plaça Catalunya de Manresa
El Centre d'Esports Manresa no falla i continua pel bon camí
El Club Tir Precisió classificat per equips en 2n i 3r lloc
El CN Manresa cau als penals davant el Navarra
Navarcles i Sant Fruitós de Bages han omplert els seus carrers en les respectives fires e Nadal que han celebrat i que han estat molt concorregudes.

A Navarcles, la segona edició de la Fira Tió arribava amb moltes novetats. El municipi va viure un ambient molt distès durant tot el dia i les exhibicions realitzades a la Clavé van omplir a vessar la plaça. Al final, van ser prop de 40 parades les que van posar taula en un carrer Nou que va fer goig i que va comptar amb propostes musicals, artístiques, artesanals i de restauració de tot tipus. L'entitat El Rebot es va encarregar de donar un final de festa molt aplaudit amb els tabalers de Xàldiga i l'espectacle de foc.

A sant Fruitós, la desena edició de la Fira de Santa Llúcia que organitza el Col·lectiu de Recerca Històrica –Museu de Sant Fruitós-, amb el suport de l’Ajuntament i la col·laboració de diferents entitats locals, va tornar omplir d’ambient nadalenc la Sagrera. Molts santfruitosencs i forasters, grans i petits,  van acudir fins a la plaça de l’Església i els carrers de la Sagrera, on una quarantena parades exposaven diferents productes nadalencs, com articles alimentaris, decoració, roba i manualitats, plantes i flors i les obres dels artistes i  artesans tant en fusta, pedra, paper, com en pintura o dibuix.

Com ja és tradicional es podien adquirir les castanyes torrades per  la popular castanyera de la fira,  i els infants realitzar un taller de confecció de nadales. La secció infantil de l’Agrupació Coral sota la direcció d’Anna Maria Riera va cantar diferents nadales populars, al mateix temps la colla local gegantera va fer ballar els gegants del poble, i el grup de la colla dels Pastorets va interpretar els balls de pastors i dimonis.

Al migdia, quan la plaça i els seus entorns eren plens de gom a gom, va tenir lloc el popular Caga tió, en el que hi participaren il·lusionats prop de dos centenars de nens i nenes, que van rebre una llaminadura del tió.


 



 
Escriu la teva opinió
Nom:
Opinió:
Escriu el resultat de 3+2 (en xifra):

Arxivat a: NADAL 2016 
També et pot interessar:
ST. VICENÇ
Sant Vicenç fa fira de Nadal, aquest diumenge
ST. VICENÇ
Sant Vicenç estrena la nova illuminació nadalenca amb leds

El CN Manresa cau als penals davant el Navarra
Fotografia de detall de l'incendi del carrer Santa Llúcia de Manresa
El Club Tir Precisió classificat per equips en 2n i 3r lloc
Golejada al cuer i salt al tercer lloc de la classificació
El BAXI Manresa fa un partidàs i conquereix el Barris Nord
El Centre d'Esports Manresa no falla i continua pel bon camí
El VIVER un nou projecte de les Voluntàries a Sant Joan de Vilatorrada
La regidoria d’Educació de Solsona convoca una nova edició dels exàmens oficials de Cambridge


 
redaccio@manresadiari.cat | Qui som| Avís Legal | Pompeu Fabra, 7-13, 08240-Manresa | Tel.: 93 872 53 53
Manresadiari.cat és un producte de:

Altres mitjans del grup:
   
 
[Web creada per Duma Interactiva ]