Dijous 23 de juliol de 2026
PORTADA MANRESA BAGES CATALUNYA CENTRAL ESPORTS CULTURA TENDÈNCIES
ST. JOAN ST. VICENÇ ST. FRUITÓS SANTPEDOR SALLENT NAVÀS SÚRIA NAVARCLES CARDONA MOIÀ
 
ÉS NOTÍCIA:

La Banda de la Unió Musical del Bages oferirà al Kursaal el seu habitual concert de Cap d'Any
Serà aquest diumenge, 1 de gener, a partir de les 7 de la tarda a la sala gran del teatre
La Banda de la Unió Musical del Bages ha celebrat enguany el seu 20è aniversari. Foto: Kursaal

MANRESA / Redacció  
30/12/2016 11:35
El teatre Kursaal de Manresa supera els 58.000 espectadors aquest primer semestre del 2026
AMPANS inaugura una residència i centre de dia a Terrassa, amb 80 places
Solsona repara el deute històric amb el mestre Gaietà Ripoll
El Casinet del Poble Vell acollirà un cicle d'activitats sobre la lactància
Un any més, la Unió Musical del Bages, que ha celebrat el seu 20è aniversari aquest 2016, donarà la benvinguda al 2017 amb el tradicional concert d’Any Nou, aquest diumenge, 1 de gener a les 19h a la Sala Gran del Teatre Kursaal.
 
Obrirà el concert ‘The Sun Will Rise Again’ del compositor anglès Philip Sparke, una obra escrita en memòria de les víctimes del terratrèmol i posterior tsunami que va afectar al Japó l’any 2011 per seguir amb la visió musical que el compositor holandès Alex Poelman ha donat de la novel·la de Carlo Collodi, ‘Pinocchio’. El concert continua amb el segon moviment, ‘Entr’act’, de l’obra “Theatre Music” de Philip Sparke,  per acabar amb ‘At World’s End’ de Hans Zimmer, en adaptació per banda d’Erik Rozendom.
 
A la segona part la tradicional música vienesa pren el protagonisme. I ho farà des de la visió que el compositor japonès Eiji Suzuki ha donat d’obres tan conegudes com ‘Der Vogelhändler’ (l’Ocellaire) i ‘Die Lustige Witwe’ (La vídua alegre), per posteriorment cloure el concert amb la versió de ‘Die Fledermaus’ (El Ratpenat), a banda de la magnífica adaptació de Lucien Caillie de l’impressionant cor ‘Gesegnet soll die schreiten’, inici de la 4a escena del segon acte de l’òpera ‘Lohengrin’ de Richard Wagner (pel cas titulada, Elsa’s Procession to the Cathedral).
 
La Banda de la Unió musical del Bages està formada per estudiants avançats de música, alumnes de diverses escoles de música de Manresa i comarca, i també músics professionals.
 
Les entrades pel concert de divendres a Manresa, que costen 15 euros (12 amb el carnet del Galliner) es poden comprar a les taquilles del Kursaal, per telèfon (93 872 36 36) i per internet (www.kursaal.cat).



 
Escriu la teva opinió
Nom:
Opinió:
Escriu el resultat de 3+2 (en xifra):

Arxivat a:
També et pot interessar:

El CN Metropole, a Las Palmas de Gran Canaria, ha estat seu del Campionat d'Espanya d'Estiu
Ambient al pati de la Casa Lluvià
AMPANS inaugura una residència i centre de dia a Terrassa, amb 80 places
Sant Fruitós augmenta els controls policials a Pineda de Bages
El teatre Kursaal de Manresa supera els 58.000 espectadors aquest primer semestre del 2026
Solsona repara el deute històric amb el mestre Gaietà Ripoll
El Casinet del Poble Vell acollirà un cicle d'activitats sobre la lactància
El Tasta la Plaça consolida el seu èxit reunint prop d'un miler de persones


 
redaccio@manresadiari.cat | Qui som| Avís Legal | Pompeu Fabra, 7-13, 08240-Manresa | Tel.: 93 872 53 53
Manresadiari.cat és un producte de:

Altres mitjans del grup:
   
 
[Web creada per Duma Interactiva ]