Dimarts 21 de abril de 2026
PORTADA MANRESA BAGES CATALUNYA CENTRAL ESPORTS CULTURA TENDÈNCIES
ST. JOAN ST. VICENÇ ST. FRUITÓS SANTPEDOR SALLENT NAVÀS SÚRIA NAVARCLES CARDONA MOIÀ
 
ÉS NOTÍCIA:

La Banda de la Unió Musical del Bages oferirà al Kursaal el seu habitual concert de Cap d'Any
Serà aquest diumenge, 1 de gener, a partir de les 7 de la tarda a la sala gran del teatre
La Banda de la Unió Musical del Bages ha celebrat enguany el seu 20è aniversari. Foto: Kursaal

MANRESA / Redacció  
30/12/2016 11:35
L'Ajuntament inicia les obres de l'Espai Quico Mestres a l'entorn de la Torre de Santa Caterina
UManresa publica un manual pioner sobre moulage per a simulació clínica
Passejada Poètica del Dia Mundial de la Poesia a Súria
Tasques de neteja i manteniment dels embornals i el clavegueram
Un any més, la Unió Musical del Bages, que ha celebrat el seu 20è aniversari aquest 2016, donarà la benvinguda al 2017 amb el tradicional concert d’Any Nou, aquest diumenge, 1 de gener a les 19h a la Sala Gran del Teatre Kursaal.
 
Obrirà el concert ‘The Sun Will Rise Again’ del compositor anglès Philip Sparke, una obra escrita en memòria de les víctimes del terratrèmol i posterior tsunami que va afectar al Japó l’any 2011 per seguir amb la visió musical que el compositor holandès Alex Poelman ha donat de la novel·la de Carlo Collodi, ‘Pinocchio’. El concert continua amb el segon moviment, ‘Entr’act’, de l’obra “Theatre Music” de Philip Sparke,  per acabar amb ‘At World’s End’ de Hans Zimmer, en adaptació per banda d’Erik Rozendom.
 
A la segona part la tradicional música vienesa pren el protagonisme. I ho farà des de la visió que el compositor japonès Eiji Suzuki ha donat d’obres tan conegudes com ‘Der Vogelhändler’ (l’Ocellaire) i ‘Die Lustige Witwe’ (La vídua alegre), per posteriorment cloure el concert amb la versió de ‘Die Fledermaus’ (El Ratpenat), a banda de la magnífica adaptació de Lucien Caillie de l’impressionant cor ‘Gesegnet soll die schreiten’, inici de la 4a escena del segon acte de l’òpera ‘Lohengrin’ de Richard Wagner (pel cas titulada, Elsa’s Procession to the Cathedral).
 
La Banda de la Unió musical del Bages està formada per estudiants avançats de música, alumnes de diverses escoles de música de Manresa i comarca, i també músics professionals.
 
Les entrades pel concert de divendres a Manresa, que costen 15 euros (12 amb el carnet del Galliner) es poden comprar a les taquilles del Kursaal, per telèfon (93 872 36 36) i per internet (www.kursaal.cat).



 
Escriu la teva opinió
Nom:
Opinió:
Escriu el resultat de 3+2 (en xifra):

Arxivat a:
També et pot interessar:

Pluja de primavera
El CN Manresa cau a Tenerife en un partit amb 40 gols davant l'Echeyde B
Sant Jordi treu al carrer una trentena de parades al centre de Solsona
El Congost acollirà una trobada històrica d’entitats esportives aquest diumenge
L’Orquestra Arts Simfònica Jove i la Polifònica de Puig-reig portaran al Kursaal ‘Cançó d’amor i de guerra’
La Festa del Planter obre les portes de can Poc Oli, en una jornada formativa i divulgativa
La 4a edició de la Nit del Comerç se celebrarà el 6 juliol al pati del Teatre Kursaal
Més de 2.000 persones gaudeixen del Tast de Jocs en una 16a edició de rècord


 
redaccio@manresadiari.cat | Qui som| Avís Legal | Pompeu Fabra, 7-13, 08240-Manresa | Tel.: 93 872 53 53
Manresadiari.cat és un producte de:

Altres mitjans del grup:
   
 
[Web creada per Duma Interactiva ]