Dimarts 15 de setembre de 2026
PORTADA MANRESA BAGES CATALUNYA CENTRAL ESPORTS CULTURA TENDÈNCIES
ST. JOAN ST. VICENÇ ST. FRUITÓS SANTPEDOR SALLENT NAVÀS SÚRIA NAVARCLES CARDONA MOIÀ
 
ÉS NOTÍCIA:

Sant Fruitós tanca l’any com a Ciutat del Bàsquet amb una gran festa
Es donarà el relleu a Sant Cugat
Sant Fruitós de Bages ha estat la Ciutat del Bàsquet Català durant el 2016. Foto: AJSFB

ST. FRUITÓS / Redacció  
05/01/2017 11:35
La Fira del Vehicle d'Ocasió i la Fira de Setembre es mouen a l'avinguda Universitària
Manresa s'adhereix a la Setmana Europea de la Mobilitat
La Transenyera es consolida a Castellbell i el Vilar
Campanya per prevenir i controlar les distraccions al volant i semàfors
Els carrers i el pavelló de Sant Fruitós de Bages respiraran bàsquet el proper dissabte 14 de gener durant la gran festa de cloenda que s’ha organitzat per finalitzar l’any com a Ciutat del Bàsquet Català 2016. L’Ajuntament i la comissió organitzadora han preparat un programa farcit d’activitats per a tots els públics que es duran a terme des de les 9 del matí i s’allargaran durant tota la jornada.
 
La primera de les activitats programades és una caminada popular que s’iniciarà a les 9 del matí i realitzarà un recorregut per diferents espais del poble on va iniciar-se  l’activitat basquetbolística. De la mà de representants dels diferents clubs històrics del poble, es col·locarà una placa commemorativa en els indrets on s’hi va jugar.
 
En finalitzar la caminada, pels volts de les 11 del matí, s’inaugurarà la nova pista poliesportiva de l’escola Pla del Puig, amb la participació de la direcció i AMPA de l’escola. A continuació es celebrarà una xocolatada popular entre els assistents.
 
A partir de les 11 del matí, el Nexe-Espai de Cultura acollirà una sessió de Risobasket dirigit a esportistes majors de 10 anys a càrrec de Toni Fontcuberta que també es tornarà a realitzar obert a tothom de més de 10 anys a 2/4 de 2 en el mateix espai.
 
L’avinguda Sant Joan es convertirà durant tot el matí en el punt neuràlgic de la festa. En aquest espai s’hi realitzaran concursos de Two Ball, de triples i de foodbasket i l’empresa Decathlon també muntarà diferents activitats. A banda, es convertirà el carrer en una pista on tothom qui ho desitgi podrà gaudir una estona jugant a bàsquet amb les cistelles mòbils que s’hi instal·laran. A partir de 2/4 de 12 del matí Ràdio Sant Fruitós emetrà un programa de ràdio especial amb entrevistes en directe amb personalitats representatives del bàsquet al municipi.

Durant tot el dia en aquest mateix punt hi haurà inflables per la canalla i foodtrucks de tot tipus per tal de poder fer un mos, o dinar-hi. A partir de 2/4 de 4 de la tarda es projectarà la pel·lícula Coach Carter al Nexe-Espai de Cultura per seguidament iniciar els actes al pavelló d’esports amb el partit que jugarà el primer equip femení de l’ASFE a les 4 de la tarda.
 
A partir de 3/4 de 6 de la tarda es durà a terme al pavelló d’esports un espectacular concurs de triples en categoria sènior i també per a entrenadors, amb importants premis pels guanyadors. Els assistents també podran gaudir amb les exhibicions de V2O i Anabel Fit Dance.
 
A partir de les 7 de la tarda, al pavelló d’esports, s’iniciarà l’acte oficial de cloenda amb una mostra de Basket Beat Sant Fruitós i diferents reconeixements. Per una banda el consistori santfruitosenc homenatjarà als infants del municipi nascuts durant l’any 2016 i també es farà un merescut reconeixement a tots els col·laboradors i voluntaris que han fet possible que s’hagin dut a terme totes les activitats organitzades durant l’any. A banda, els assistents a l’acte podran veure un vídeo el resum de totes les activitats que s’han dut a terme durant aquest 2016.
 
A ¾ de 9 del vespre es realitzarà l’acte oficial de traspàs a Sant Cugat del Vallès, Ciutat del bàsquet Català 2017 amb la presència de Mercè Conesa, alcaldessa de la ciutat.
 
Una traca final a l’exterior del pavelló donarà per tancat l’any com a Sant Fruitós de Bages, Ciutat del Bàsquet Català 2016.

 



 
Escriu la teva opinió
Nom:
Opinió:
Escriu el resultat de 3+2 (en xifra):

Arxivat a: CIUTAT DEL BÀSQUET 
També et pot interessar:
ST. FRUITÓS
Una trentena de joves d'arreu, al Campus de Sant Fruitós
BÀSQUET
Sant Fruitós recopila la història del bàsquet local en un llibre
BÀSQUET
La història del bàsquet català es podrà reviure a Sant Fruitós de Bages

BÀSQUET
Sant Fruitós organitza una trobada d’exjugadores de l’ASFE
BÀSQUET
Rubio, Fernandez i Claver, amb la Ciutat del Bàsquet
NAVARCLES
Sant Fruitós i Navarcles es capbussen en el seu passat
El Kursaal canvia d'imatge amb les noves butaques
La Biblioteca de Súria reprèn les activitats dels seus clubs de lectura
Cardener Viu organitza una caminada contra la planta de biogàs
Navarcles instal·la plaques fotovoltaiques en quatre equipaments municipals
Un centenar de cabres en transhumància travessarà Manresa el pròxim diumenge 20 de setembre
El Teatre Casal Cultural arrenca la temporada de tardor amb una programació variada
La Fira del Vehicle d'Ocasió i la Fira de Setembre es mouen a l'avinguda Universitària
Manresa s'adhereix a la Setmana Europea de la Mobilitat


 
redaccio@manresadiari.cat | Qui som| Avís Legal | Pompeu Fabra, 7-13, 08240-Manresa | Tel.: 93 872 53 53
Manresadiari.cat és un producte de:

Altres mitjans del grup:
   
 
[Web creada per Duma Interactiva ]