Dijous 24 de setembre de 2026
PORTADA MANRESA BAGES CATALUNYA CENTRAL ESPORTS CULTURA TENDÈNCIES
ST. JOAN ST. VICENÇ ST. FRUITÓS SANTPEDOR SALLENT NAVÀS SÚRIA NAVARCLES CARDONA MOIÀ
 
ÉS NOTÍCIA:

El Campi qui Jugui torna a superar les 10.000 visites
El certamen, que enguany ha tingut com a eix temàtic les olimpíades, s’ha dut a terme al complex del Vell Congost
Imatge d'arxiu del Campi quui Jugui. Foto: Jordi Preñanosa

MANRESA / Redacció  
13/01/2017 11:35
Jordi Basté obre la temporada del cicle Pessics de Vida de Manresa
Afectacions al trànsit amb motiu de la Fira de Setembre i del Vehicle d'Ocasió 2026
Oriol Montanyà i Jordi Torrent sobre la gestió d’organitzacions i la inestabilitat
El Bages presenta la seva oferta cicloturística al Sea Otter Europe
El saló de la Infància i la Joventut de la Catalunya Central ja és una cita ineludible dels infants de Manresa i comarca que cada any per aquestes dates frueixen de les activitats que s’hi realitzen.

En aquesta 31a edició, el Campi qui Jugui ha tornat a rebre més de 10.000 visites i es consolida com un espai de referència de l’esbarjo i l’entreteniment que promou aspectes com el respecte al medi ambient, la companyonia, la solidaritat, l’amistat i el respecte a la diversitat.
L’Associació Campi qui Jugui en fa una valoració molt positiva després de la bona resposta dels visitants a les propostes lúdiques que enguany han tingut com a eix temàtic les olimpíades.

Així, totes les activitats exteriors han tingut molt bona acollida (els ponis, els karts, el tir amb arc, el beisbol, el futbol, el circuit de bicicletes i els tricicles de Gira.cat) sent la  més ben valorada el circuit d’aventura: la tirolina i els ponts penjats. Tampoc han faltat els clàssics tallers de manualitats, de maquillatge, la pista americana, el joc de construcció de fusta kappla i els inflables

Així mateix, ha estat l’edició amb més participació d’entitats manresanes que presentaven els seus esports:  el beisbol, el rugbi, l’ hoquei i el bàsquet, etc. 

El certamen ha tingut lloc al complex del Vell Congost i s’ha dut a terme del 27 de desembre al 4 de gener, cada dia de les 16 a les 20.30 h.



 
Escriu la teva opinió
Nom:
Opinió:
Escriu el resultat de 3+2 (en xifra):

Arxivat a:
També et pot interessar:

Tot veremant
L'Escola Paidos celebra el 55è aniversari amb una jornada per reconnectar la comunitat educativa
L'Any Magí Fàbrega acaba amb una xerrada
Castellbell i el Vilar gairebé quadruplica l’índex de reciclatge
Jordi Basté obre la temporada del cicle Pessics de Vida de Manresa
Afectacions al trànsit amb motiu de la Fira de Setembre i del Vehicle d'Ocasió 2026
Oriol Montanyà i Jordi Torrent sobre la gestió d’organitzacions i la inestabilitat
El Bages presenta la seva oferta cicloturística al Sea Otter Europe


 
redaccio@manresadiari.cat | Qui som| Avís Legal | Pompeu Fabra, 7-13, 08240-Manresa | Tel.: 93 872 53 53
Manresadiari.cat és un producte de:

Altres mitjans del grup:
   
 
[Web creada per Duma Interactiva ]