 |
|
|
 |
La CUP de Manresa decidirà en una assemblea oberta –que encara no té data– si dóna suport o no a la darrera versió del Pla d'Ordenació Urbanística Municipal (POUM), que s’aprovarà provisionalment el 30 de març en un ple extraordinari.
La formació així ho va explicar en un comunicat emès després que la resta de grups municipals –CDC, ERC, PSC, Ciutadans i el regidor no adscrit Miquel Davins– presentessin conjuntament el document. Els cupaires, però, no van assistir a l’acte, tot i haver participat activament en totes les reunions de la comissió de seguiment que s'han realitzat des del 2012.
En el seu comunicat han valorat positivament el procés d’elaboració del pla i “la disponibilitat dels equips de govern, tant l’actual com l’anterior, que han facilitat uns espais de debat adequats”, però han lamentat que “els serveis tècnics de l’Ajuntament han destinat molts esforços a aquest POUM i han hagut de restar-los en altres temes que considerem importants, com ara les Inspeccions Tècniques d’Edificis”.
Cal recordar que el passat mes de gener la CUP ja va alertar que podria deixar de donar suport al pla per “alguns dels darrers canvis introduïts”, com ara el fet que el document "es conformi amb tan sols el 17% de pisos buits", una xifra "inacceptable" segons la formació rupturista. |