 |
|
|
 |
El grup Chambao ha anunciat que s'acomiada dels escenaris després de quinze anys. La banda, liderada per Lamari, actuarà a Manresa dins la seva gira de comiat, en què faran concerts a 18 ciutats. Serà el proper divendres 5 de maig a la sala Stroika, a les 10 de la nit.
Chambao passarà per primer (i últim) cop per l'escenari de l'Stroika per presentar el seu darrer treball, Nuevo ciclo, nominat als Grammy Llatins del 2016. És un treball produït per Eduardo Cabra, el Visitante de Calle 13, el grup més prestigiós i exitós d’Amèrica Llatina i que compta amb diferents col·laboracions com la de Jorge Drexler.
El grup oferirà un directe per contagiar el públic amb la seva màgia. Tocaran els seus temes de sempre i els nous ritmes, textures i cançons plenes de musicalitat i alegria que formen aquest nou treball. Lamari, cantant i líder del grup, ha anunciat aquest dimarts a les xarxes socials el comiat dels escenaris de Chambao, en una carta molt emotiva. El concert es realitza dins de la programació estable que ofereix les Cases de la Música a la ciutat.
L'entrada anticipada té un preu de 18 euros i es pot comprar aquí. |