Dilluns 09 de febrer de 2026
PORTADA MANRESA BAGES CATALUNYA CENTRAL ESPORTS CULTURA TENDÈNCIES
ST. JOAN ST. VICENÇ ST. FRUITÓS SANTPEDOR SALLENT NAVÀS SÚRIA NAVARCLES CARDONA MOIÀ
 
ÉS NOTÍCIA:

La PAHC Bages ocupa l'oficina de La Caixa de la plaça Major
El col·lectiu busca una condonació d’un deute que un dels seus membres va contraure amb Barclays
Membres de la PAHC dins l'oficina de La Caixa, aquest matí. Foto: Jordi Preñanosa

MANRESA / Carmina Oliveras  
11/04/2017 11:27
El BAXI Manresa fa un partidàs i conquereix el Barris Nord
El Centre d'Esports Manresa no falla i continua pel bon camí
El Club Tir Precisió classificat per equips en 2n i 3r lloc
El CN Manresa cau als penals davant el Navarra
La PAHC ha ocupat aquest dimarts al matí l’oficina de la Caixa de la plaça Major de Manresa per exigir una solució al deute que un dels seus membres, l’Emmanuel, va contraure fa anys amb Barclays, que el 2014 va ser absorbida per CaixaBank.
 
Segons fonts de la PAHC, el pis, ubicat a Sant Vicenç de Castellet, que va comprar l’Emmanuel va començar a donar problemes des del primer dia i, fins i tot, el sostre es va arribar a esfondrar. Barclays hauria reconegut el mal estat de l’habitatge i es va començar a negociar “la possibilitat de fer una dació en pagament del pis, en el qual l'Emmanuel fa anys que no hi viu”.
 
Però la situació va canviar el 2014, quan CaixaBank va comprar Barclays. Des de la data, “el nostre company va començar a negociar amb CaixaBank una condonació del deute que el deixi tranquil d'una vegada, doncs aquest deute de menys de 40.000 euros està condicionant la vida del nostre company”. Però, asseguren, sempre s’ha topat amb “la negativa de CaixaBank”.
 
Per això, aquest dimarts han ocupat l’oficina. Diuen que no en sortiran “fins que no tinguem una resposta afirmativa a la nostra demanda i fins que no tinguem la garantia que CaixaBank assumirà el deute de l’Emmanuel”.

Oficina oberta
Mentre dura la protesta, l'oficina continua oberta i, de fet, els clients es barregen amb els manifestants, que a les dotze han penjat una pancarta a l'entrada on s'hi pot llegir: "Emmanuel estem amb tu". Cap a la una del migdia ha arribat una representant de La Caixa, que està negociant a hores d'ara amb l'afectat a l'interior de l'oficina.

La reunió s'ha allargat fins passades les dues del migdia. L'oficina ha tancat, però alguns membres de la PAHC s'han quedat a dinar entrepans a dins les instal·lacions a l'espera que la trobada entre l'afectat i La Caixa finalitzés.
 



 
Escriu la teva opinió
Nom:
Opinió:
Escriu el resultat de 3+2 (en xifra):

Arxivat a: HABITATGE  PAHC BAGES 
També et pot interessar:
ACTUALITAT
Habitatge social: construir pensant en el medi ambient
MANRESA
Manresa proposa 12 solars per inscriure a la reserva pública de la Generalitat
CARDONA
S’adjudiquen els tres nous habitatges per a joves del carrer Doctor Merli, 6

SOLSONÈS
Solsona convoca dos actes oberts per a donar vida a habitatges buits
ACTUALITAT
Desnonament executat a Manresa en plena onada de fred
ACTUALITAT
La PAHC Bages denuncia la inacció de les administracions públiques
El CN Manresa cau als penals davant el Navarra
Fotografia de detall de l'incendi del carrer Santa Llúcia de Manresa
El Club Tir Precisió classificat per equips en 2n i 3r lloc
Golejada al cuer i salt al tercer lloc de la classificació
El BAXI Manresa fa un partidàs i conquereix el Barris Nord
El Centre d'Esports Manresa no falla i continua pel bon camí
El VIVER un nou projecte de les Voluntàries a Sant Joan de Vilatorrada
La regidoria d’Educació de Solsona convoca una nova edició dels exàmens oficials de Cambridge


 
redaccio@manresadiari.cat | Qui som| Avís Legal | Pompeu Fabra, 7-13, 08240-Manresa | Tel.: 93 872 53 53
Manresadiari.cat és un producte de:

Altres mitjans del grup:
   
 
[Web creada per Duma Interactiva ]