Divendres 13 de febrer de 2026
PORTADA MANRESA BAGES CATALUNYA CENTRAL ESPORTS CULTURA TENDÈNCIES
ST. JOAN ST. VICENÇ ST. FRUITÓS SANTPEDOR SALLENT NAVÀS SÚRIA NAVARCLES CARDONA MOIÀ
 
ÉS NOTÍCIA:

Les urnes del procés participatiu ja són a Santpedor
Es pot votar a la biblioteca i a l'Ajuntament fins el 30 d'abril
Urna que s'ha instal·lat a l'Ajuntament. Foto: AJS

SANTPEDOR / Redacció  
22/04/2017 11:55
El pregó infantil de les Festes de la Llum, les millors imatges
Manresa se suma a la campanya per conscienciar sobre les cardiopaties congènites
Licitació pública la concessió del bar del camp de futbol
El nou BYD ATTO 2 DM-i arriba al Bages
Fins el proper dia 30, els veïns empadronats a Santpedor majors de 16 anys i també els que facin 16 anys en el decurs d’aquest 2017 poden decidir quina de les quatre propostes presentades per l’Ajuntament es tira endavant amb el pressupost d’aquest any. Ja hi ha instal·lades les dues seus on es pot fer la votació presencial: Ajuntament i biblioteca i també es pot fer la votació per correu electrònic.

L’Ajuntament ha reservat una partida de 20.000 euros per poder tirar endavant el projecte que els ciutadans decideixen entre les propostes que l’equip de govern ha presentat. La intenció és implicar cada cop més els ciutadans en la presa de decisions, de manera que a partir d’aquest primer pas es pugui fer una nova sessió de pressupostos participatius l’any que ve on les propostes que es puguin votar també surtin dels ciutadans.

Enguany, es podrà triar entre redactar el projecte per recuperar la Font de les Escales i fer-la visitable, crear una zona d’estacionament per a autocaravanes a l’entrada del poble, instal·lar un punt d’informació interactiu a la plaça Gran o destinar un espai per a gossos, on aquests puguin fer les seves necessitats.

Un acte públic per al recompte de vots
El dimarts dia 2 de maig es farà el recompte de vots a partir de les 19:30h, a la Sala de Plens de l’Ajuntament de Santpedor, a la capella de Sant Andreu. Es farà en directe el compte de les votacions presencials i la validació de les votacions enviades per correu electrònic.
 



 
Escriu la teva opinió
Nom:
Opinió:
Escriu el resultat de 3+2 (en xifra):

Arxivat a: PRESSUPOST SANTPEDOR 
També et pot interessar:
SANTPEDOR
Santpedor destina 60.000 euros als participatius
SANTPEDOR
Santpedor tanca l'any amb un endeutament del 17%
SANTPEDOR
Ja es poden votar els primers pressupostos participatius

SANTPEDOR
Santpedor aprova un pressupost un 7% més alt i continua eixugant deute
Manresa perd una parròquia
El BAXI Manresa visita la pista del Barça
Es procedeix a la retirada d’un arbre a la urbanització de la Rosaleda per risc de caiguda
La Policia Local frustra dues noves ocupacions al municipi
Més de 350 alumnes de 1r de primària visiten l'exposició 'Cuida't les dents'
Manresa se suma a la campanya per conscienciar sobre les cardiopaties congènites
Licitació pública la concessió del bar del camp de futbol
El nou BYD ATTO 2 DM-i arriba al Bages


 
redaccio@manresadiari.cat | Qui som| Avís Legal | Pompeu Fabra, 7-13, 08240-Manresa | Tel.: 93 872 53 53
Manresadiari.cat és un producte de:

Altres mitjans del grup:
   
 
[Web creada per Duma Interactiva ]