Divendres 30 de octubre de 2026
PORTADA MANRESA BAGES CATALUNYA CENTRAL ESPORTS CULTURA TENDÈNCIES
ST. JOAN ST. VICENÇ ST. FRUITÓS SANTPEDOR SALLENT NAVÀS SÚRIA NAVARCLES CARDONA MOIÀ
 
ÉS NOTÍCIA:

Diada de Sant Jordi i diumenge de sol, el casament perfecte
Manresa bull d'activitats en una jornada que s'estira des del passeig fins a la plaça Major
El passeig Pere III, ple de gent, aquest dissabte al migdia. Foto: Jordi Preñanosa

MANRESA / Carmina Oliveras  
23/04/2017 13:36
El Parlament aprova garantir el servei de cateterisme 24 hores a Manresa a iniciativa dels Comuns
Manresa defensa naturalitzar els patis escolars per millorar la qualitat de l'aire i la salut mental
El Bus a Cegues recorre deu comarques en la seva onzena edició
L'Observatori de Castelltallat proposa un viatge més enllà de la Via Làctia
La diada de Sant Jordi s'està desenvolupant a Manresa amb un ambient més que esplèndid. I és que el fet que hagi caigut en un diumenge regat amb un sol radiant ha fet llançar al carrer visitants, entitats i comerços, que no han volgut deixar escapar l'oportunitat.

El passeig Pere III ha tornat a ser l'epicentre de la festa de la rosa i el llibre, amb una quantitat ingent de parades que han donat color a la ciutat. Però en aquesta ocasió, la festa no s'ha acabat en aquest punt, ja que hi ha hagut propostes per triar i remenar més enllà del rovell de l'ou de la diada que, això sí, ha estat de llarg el que més gent ha atrapat –al migdia estava ple de gom a gom–.

La majoria de paradistes, ja siguin de roses o de llibres, s'han mostrat contents per l'alta afluència de gent, que al llarg del dia hauria de representar un increment de les vendes respecte altres diades que s'han celebrat entre setmana.

Així, qui ho ha volgut ha pogut admirar els espectacles de dansa a la plaça Sant Domènec i també treure el cap pel pati del Kursaal, on es faran activitats durant tot el dia. Més amunt, el carrer Sant Miquel i la plaça Major també s'han sumat a la festa amb espectacles, tallers i mercats.

Pel que fa els llibres d'autors locals, Genís Sinca (amb El Caveller Floïd), el jove ballarí Guillem Cabrera (amb Perquè ballo?), Ton Armengol (amb He somiat amb tu) o l'hsitoriador Francesc Comas (amb el segon volum d'Històries de Manresa) han tingut bona acceptació.



 
Escriu la teva opinió
Nom:
Opinió:
Escriu el resultat de 3+2 (en xifra):

Arxivat a: SANT JORDI 2017 
També et pot interessar:
LA FOTO DEL DIA
Els lectors comencen a tastar els llibres després de Sant Jordi
MANRESA
Els usuaris del bus per Sant Jordi es van quintuplicar
LA FOTO DEL DIA
Una rosa en primer pla presideix un passeig ple a vessar

SÚRIA
Súria ha bullit d'activitats durant tot el cap de setmana
MANRESA
Puigdemont: "Bonvehí ha donat la cara; caldria que algú altre fes el mateix"
MANRESA
La diada de Sant Jordi a Manresa, en mil imatges
Dos busos urbans al carrer del Bruc
El Parlament aprova garantir el servei de cateterisme 24 hores a Manresa a iniciativa dels Comuns
Taller per a famílies amb adolescents a Súria
Manresa defensa naturalitzar els patis escolars per millorar la qualitat de l'aire i la salut mental
El Bus a Cegues recorre deu comarques en la seva onzena edició
L'Observatori de Castelltallat proposa un viatge més enllà de la Via Làctia
La Penedès Film Orchestra estrena aquest diumenge al Kursaal ‘Una aventura de pel·lícula’
L’alumnat de Manresa Teatre Musical porta al Conservatori ‘Oz, la història no explicada’


 
redaccio@manresadiari.cat | Qui som| Avís Legal | Pompeu Fabra, 7-13, 08240-Manresa | Tel.: 93 872 53 53
Manresadiari.cat és un producte de:

Altres mitjans del grup:
   
 
[Web creada per Duma Interactiva ]