|
| Pascal dóna suport a Junyent en el cas Estefanell |
| La dirigent del PDeCAT avisa que en política "no tot s'hi val" |
 |
| Bonvehí i Pascal, en la compareixença que van fer a Manresa. Foto: Noemí Badrenas |
|
| MANRESA / Redacció /EPA |
| 24/04/2017 19:57 |
 |
|
|
 |
La coordinadora general del PDeCAT, Marta Pascal, ha donat aquest dilluns ple suport a l'alcalde de Manresa, Valentí Junyent, que la setmana passada es va refermar en la seva decisió de treure totes les competències a la republicana Mireia Estefanell pel cas de la polèmica gravació al dirigent bagenc del PDeCAT David Bonvehí. L'afer–que va saltar dijous sant– s'ha tractat en l’executiva del partit d’aquest matí, en la que ha estat la primera reunió després de Setmana Santa.
Pascal no s'ha mossegat la llengua: “En política no s’hi val tot, i a ningú del PDeCAT li hauria passat pel cap fer una cosa semblant". I hi ha afegit: "La nostra feina no és venir a obrir escletxes", ha sentenciat. Respecte la decisió de denunciar els fets, que primer van voler portar a la Fiscalia i que posteriorment van dir que preferien no fer-ho, Pascal ha opinat que "vam fer el que havíem de fer”.
La dirigent també ha apuntat que des del PDeCAT “no hem de dir res més” sobre l’afer. Tot i això, i com ja va fer el president Puigdemont (que va assegurar que seria bo que ERC donés explicacions), Pascal ha dit que "si algú altre se sent interpel·lat, ja dirà”.
*Tota la informació sobre el cas Bonvehí i la crisi de govern de CDC i ERC, aquí. |
|
|