 |
|
|
 |
Les festes del barri Vic-Remei de Manresa arrenquen aquest dissabte. A partir de les 6 de la tarda, tindran lloc l'actuació de l'esbart dansaire de Manresa, una zona amb inflables per a la canalla, una tómbola en què se sortejaran gran varietat d'objectes i també es farà una ampliació del mural de fang del carrer Remei de Dalt.
El mateix dia hi haurà una exposició de manualitats i una demostració d'habilitats canines que anirà a càrrec de Josep Martínez. No hi faltaran la trobada de puntaires i una xocolatada per a tots els assistents, que comptarà amb la col·laboració de la pensió Canudas i la família Busquet. Posteriorment, a les 9 del vespre, serà el torn del sopar popular, que es farà al pati interior de l'Associació de Veïns i que estarà animat amb un concert de la banda Jazztem. El preu del sopar és de 7 euros si es compra el tiquet anticipadament i de 9 euros el mateix dia.
La 22a edició de les Nits Musicals al Barri començarà el divendres 19 de maig. Els concerts, gratuïts i a partir d'un quart d'11 de la nit, comptaran amb les actuacions d'Itzipa el mateix divendres 19; el Combo Jove de l'EMM d'Artés es podrà veure el divendres següent, 26 de maig; el 2 de juny serà el torn de T'embolica la troca; les Bandes Sonores de Gala 2017 s'escoltaran el 9 de juny; i per últim, la Unió Musical del Bages actuarà el divendres 16 de juny, posant el punt i final a les Nits Musicals.
Afectacions al trànsit L'Ajuntament de Manresa ha comunicat que, amb motiu dels actes de les festes del barri Vic–Remei 2017 i de la XXIV Trobada de Músics al carrer, aquest dissabte es tallarà al trànsit de vehicles els carrers Verge de l’Alba i Mossèn Cinto Verdaguer, entre la plaça Sant Jordi i el carrer Hospital, entre les 4 i les 9 del vespre. Amb motiu d’aquest tancament de trànsit, s’invertirà el sentit de circulació del carrer Remei de Dalt, entre la plaça Remei i la plaça Hospital, per tal de donar accés a l’Hospital de Sant Andreu i als carrers Reparadores, Hospital, Sant Salvador i Sant Andreu. |