Dissabte 05 de setembre de 2026
PORTADA MANRESA BAGES CATALUNYA CENTRAL ESPORTS CULTURA TENDÈNCIES
ST. JOAN ST. VICENÇ ST. FRUITÓS SANTPEDOR SALLENT NAVÀS SÚRIA NAVARCLES CARDONA MOIÀ
 
ÉS NOTÍCIA:

Ja estan obertes les inscripcions a la Gran Enfangada
Tindrà lloc el proper diumenge 28 de maig; els fons recaptats es destinaran a Càritas de Sant Fruitós
La polsera per a participar-hi es pot adquirir en diversos establiments de Sant Fruitós. Foto: La Gran Enfangada

ST. FRUITÓS / J.G.  
11/05/2017 20:27
Els jocs omplen de vida les places de Manresa
Segona fase dels treballs d'asfaltatge al carrer Josep Guitart, al barri de la Balconada
Preparatius d’una exposició extraordinària de pintures
MoMa Espai Cultural arrenca el nou curs
La Gran Enfangada Solidària de Sant Fruitós de Bages es prepara per al diumenge 28 de maig. Les inscripcions ja estan obertes i els beneficis es destinaran a l'entitat Càritas del municipi bagenc. La jornada està organitzada pel Gimnàs V20 Fitness & Dance i el Grup Posa’t en Marxa.

Es tracta d'una cursa solidària d’obstacles de caire popular on els corredors podran participar a canvi d’un preu simbòlic de 5 euros més una donació d’articles de primera necessitat que seran gestionats per Càritas. La sortida i l’arribada seran al Cobert de la Màquina de Batre, a la Plaça 11 de setembre. Hi haurà dos recorreguts, el familiar, de 7 quilòmetres, i l’extrem, de 11 quilòmetres, que els participants podran realitzar corrent o caminant.

Durant la prova aniran trobant una sèrie de punts amb obstacles (fossa de fang, filat arrossegant-se, passarel·la, pneumàtics i un circuit final amb tubs, bales de palla, palets i monkey bars) que hauran d’anar superant a mida que completen els recorreguts. La cursa començarà a les 10 del matí i el punt de sortida serà el Cobert del Batre, lloc on també es duran activitats lúdiques com passeig amb ponis per als més petits, estand amb consoles Nintendo, servei de bar i música.

Al finalitzar la cursa, es farà un acte de cloenda amb batucada a càrrec del grup Batukada Shangó i actuació amb tambors a càrrec del grup Asmodiacs i Goliaters, on els participants podran gaudir del vermut + tapa inclosa en el tiquet i els no participants també ho podran fer a canvi d’un preu. Hi haurà un límit de 300 participants.

Les inscripcions ja es poden efectuar amb l’adquisició d’una polsera-tiquet en els establiments següents: Gimnàs V20 Fitness & Dance, Can Plana Restaurant,  Nou Celler, Foto Isidre i Joana@33. Els participants hauran de presentar-se a les 9.30h del matí en el punt de control habilitat al Cobert del Batre amb la polsera i l’article de primera necessitat escollit. Els organitzadors facilitaran una llista dels articles, que estarà present en els punts de venda, xarxes socials i web.  



 
Escriu la teva opinió
Nom:
Opinió:
Escriu el resultat de 3+2 (en xifra):

Arxivat a: SOLIDARITAT 
També et pot interessar:
CATALUNYA CENTRAL
La Transèquia recull 2.301 euros solidaris
MANRESA
"Manresa Rebel"
ACTUALITAT
Medalla de la Ciutat al Mèrit de la Solidaritat a títol pòstum a Flors Sirera Fortuny

MANRESA
Creu Roja realitza la campanya 'Canviem joguines per llufes'
MANRESA
Elaboren 5.000 polseres a favor de l'Hospital de dia d’Oncologia
ESPORTS
L'ICL i el CAM se solidaritzen amb la Marató
Fotografia de grup dels participants el Retaule del Flautista
Tercer partit de preparació del Covisa Manresa
Els jocs omplen de vida les places de Manresa
Castellbell i el Vilar commemora l’Any Gaudí amb una visita guiada a l’església de la Sagrada Família
Segona fase dels treballs d'asfaltatge al carrer Josep Guitart, al barri de la Balconada
Preparatius d’una exposició extraordinària de pintures
MoMa Espai Cultural arrenca el nou curs
Ajornada l’estrena de ‘Temps mort a les golfes’


 
redaccio@manresadiari.cat | Qui som| Avís Legal | Pompeu Fabra, 7-13, 08240-Manresa | Tel.: 93 872 53 53
Manresadiari.cat és un producte de:

Altres mitjans del grup:
   
 
[Web creada per Duma Interactiva ]